2020-08-23, 20:36
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Du menar att du kan kommunicera med de döda, trots att du knappt klarar av att göra dig förstådd i helt vanligt textform. Har de tolkar på andra sidan som gör att de kan kommunicera med dig?

Det är fullständigt muntligt på den andra sidan, vill du kanske åka över dit o se efter?

Citat:
Ursprungligen postat av Quaerere
Om fotonerna från spöket träffar din synnerv kan en kamera fånga upp dom också.

Det var inte möjligt, tyvärr.
Senast redigerad av TwoThousand 2020-08-23 kl. 20:50.
Citera
2020-08-23, 20:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Det är fullständigt muntligt på den andra sidan, vill du kanske åka över dit o se efter?
Om jag ändå kommer att hamna där själv förr eller senare, så ser jag ingen mening med att vara där och härja redan nu.

Varför tycker du att man ska dit och störa när det inte är dags än?

Är du en sån där jobbig en som våldsgästar vänner och bekanta hela dagarna fast de egentligen önskar att du höll dig hemma?
Citera
2020-08-23, 21:22
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Om jag ändå kommer att hamna där själv förr eller senare, så ser jag ingen mening med att vara där och härja redan nu.

Varför tycker du att man ska dit och störa när det inte är dags än?

Skulle du inte vilja vandra runt i hemligheten stirra på folk från en annan parallell värld?

När du var en död skulle du inte vilja ta kontakt med ett medium kommunicera om det?
Citera
2020-08-23, 21:27
Avslutad
Citat:
Skulle du inte vilja vandra runt i hemligheten stirra på folk från en annan parallell värld?

Nej, jag ser inte det stora nöjet i det.

Citat:
När du var en död skulle du inte vilja ta kontakt med ett medium kommunicera om det?

Nej, om det nu finns ett annat "liv" efter detta, så tror jag nog att jag aldrig skulle vilja ha med det här livet att göra igen. Min bild av ett liv efter detta är att det förmodligen skulle vara bra mycket bättre än det vi lever just nu. Så jag skulle nog vilja koppla bort det här livet helt och hållet och koncentrera mig på mitt nya.
Citera
2020-08-23, 21:37
Medlem
"I am spirit. Can your lens capture the Invisible Omnipresent?" Sade en vis man en gång.

Nej spöken och andra väsen av högre dimensioner kan man sällan fotografera. Mest kända undantaget jag vet om är Solway Spaceman.
Citera
2020-08-23, 21:44
Medlem
CompressorVanes avatar
Be henne kommunicera.
Fråga henne hur hon mår och om hon vill säga nåt? Fråga om hon vill något. Var respektfull. Bli inte arg.

Det finns olika verktyg du kan använda också om du inte får svar.
Citera
2020-08-23, 23:01
Medlem
Köp hem salvia, tänd på och gå med den rykandes i alla hörn i huset. Säg högt att du vill vara ifred. Jag har själv blivit hjälpt av en person, oavsett om man tror på det eller ej så upphörde det hemma hos mig.
Citera
2020-08-24, 20:35
Avstängd
TwoThousands avatar
Till dom mediala medium alla mina syskon där ute i världen..

Hedrat er allihopa genom att hjälpa TS med att slutföra problemet..

Bad nämligen trådskapare tillkalla medium för att beträda marken där det sker paranormal aktivitet.
Citera
2020-08-25, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Köp hem salvia, tänd på och gå med den rykandes i alla hörn i huset. Säg högt att du vill vara ifred. Jag har själv blivit hjälpt av en person, oavsett om man tror på det eller ej så upphörde det hemma hos mig.

Varför fungerar just salvia?
Citera
2020-08-25, 11:18
Medlem
Torsuss avatar
Ditt hus ligger ovanpå en förkastningsspricka. Det du ser är färgad gas
Citera
2020-08-26, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Varför fungerar just salvia?
Det sägs vara renande. Tar bort energier.
Citera
2020-08-26, 17:24
Medlem
Onan-erarens avatar
Spöken är oftast inte vare sig onda eller farliga, men visst kan de vara läskiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in