2020-08-28, 22:11
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agphys
Fan vad skämmigt att hota familjen och vilja döda deras 3 åriga son.
Jag håller med dig - skämskudde på sånt skit.

Att förövarna kan både kölhalas och brännas är en sak, deras familjer har inte med detta att göra och i synnerhet inte ett litet barn på tre år.
Citera
2020-08-28, 22:11
Medlem
Postatallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast jag läser det annorlunda -- pappan VILL inte tro det men lämnar möjligheten öppen. Mamman vill inte ens prata med sin son förrän han bett om ursäkt - dels för att han inte gick hem som överenskommet, dels om han gjort detta mot pojkarna.
Jag fattar inte hur kvinnan kan se de 2 sakerna som lika dåliga, ingen vettig människa hade resonerat så då de flesta hade skitit i om han hade varit några timmar sen för brottet GM gjort är så grovt.
Citera
2020-08-28, 22:12
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnirp
Jag tror inte att någon börjar med den här typen av aktiviteter direkt från noll. Det är garanterat något som utvecklas över tid. Alla seriemördare har börjat med att systematiskt plåga och döda djur, innan de övergår till människor. Redan på dagisnivå, kunde man se vilka av ens kamrater som det skulle gå dåligt för.

Självklart vet hans föräldrar om de här sidorna av sin son. Pappans yttrande handlar bara om att rädda ansiktet utåt, inget annat. Med risk för att låta som Eliasson, så undrar jag faktiskt lite vad de här gärningsmännen har råkat ut för under sin uppväxt. Det verkar så grymt överdrivet vad de gjorde mot två de inte hade agg mot sedan tidigare (eller har det framkommit något sånt som jag missat?). Inte nog med att man torterar i timmar, man våldtar sina offer också. Har de blivit utsatta för sånt här hemma?

Jag finner det mycket mera logiskt och sannolikt att de börjat sin karriär hemma. På syskon och föräldrar.

Hur ger man sitt minderåriga barn rätta värderingar om man då får syna den vassa änden av en kökskniv?

Ni som talar om uppfostran har ingen jävla aning om hur störda ungjävlar det finns. Och de börjar hemma, med människor de vet inte ger/vågar ge igen.

Särskilt många störda blir det förstås av inavel. Men är skadan redan skedd är den svår att reparera med uppfostran. Utvisning hjälper förstås.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2020-08-28 kl. 22:18.
Citera
2020-08-28, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Att han har svårt förstå att sonen kan ha gjort detta är inte så konstigt. Det är ju knappt nån i tråden här som kan förstå gärningen.
Men sedan bör man ha i åtanke att det nog rör sig om en telefonintervju, att han kanske inte behärskar svenska språket perfekt och även uttalar sig spontant utan större betänketid på reporterns frågor. Det blir lätt ganska märkligt då. Dessutom är han nog upprörd över att treåringen blivit hotad av vuxna män. Sedan kanske han inte är den vassaste kniven i lådan heller. Någon postare hävdade att han var traumatiserad efter att ha torterats själv i sitt hemland och hade brister vad gäller kognitiva färdigheter.

Aa stackaren, du anstränger dig verkligen för att förstå dom å förmildra saker å ting, vidriga människa
Citera
2020-08-28, 22:14
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postatallen
Jag fattar inte hur kvinnan kan se de 2 sakerna som lika dåliga, ingen vettig människa hade resonerat så då de flesta hade skitit i om han hade varit några timmar sen för brottet GM gjort är så grovt.
Enkelt. Att han inte kom hem vet de om. Att han begått brotten tvivlar de på.
Citera
2020-08-28, 22:15
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Om han hade gått hem istället för att begå brott så hade det inte hänt - så jag förstår hennes resonemang absolut.
Om han är oskyldigt anklagad så hade det inte heller hänt om han hade gått hem när det var sagt.

Hon har mer rätt än du i sitt resonemang och vart hon riktar sin ilska mot honom.
Citera
2020-08-28, 22:16
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SK4NDAL
Aa stackaren, du anstränger dig verkligen för att förstå dom å förmildra saker å ting, vidriga människa
Vad är det jag förmildrar?
Citera
2020-08-28, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Pappan till ena gärningsmannen som blir intervjuad verkar inte skämmas och han verkar inte heller tro att sonen har gjort detta.
Problemet många gånger är att föräldrar som han inte tror på systemet. De tror att polisen har hittat på bevis eller att deras barn omöjligen kunde ha gjort en sådan gärning som de står åtalade för.

Som jag nämnt tidigare är detta typiskt mena-beteende Väldigt många därifrån uppvisar denna patologiskt låga moral. Dvs synen på det egna ansvaret saknas, det är alltid någon annans eller någon speciell omständighet som gör att det har gått fel.
Citera
2020-08-28, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag håller med dig - skämskudde på sånt skit.

Att förövarna kan både kölhalas och brännas är en sak, deras familjer har inte med detta att göra och i synnerhet inte ett litet barn på tre år.

Föräldrarna har ju blivit anklagade för att inte ha medicinerat sin fitta till son.
Så dom är i högsta grad medskyldiga och ska ha skit.

Dom kan lämna bort bastarden till nån släkting. Lär ju finnas femtioelva stycken.
Sen kan dom sitta i soffan hemma och vänta in att folk fuckar upp lägenheten.
Citera
2020-08-28, 22:19
Medlem
Citat:

Brottsoffren var väl svenskar? Förmodligen så ser hon dem som lite mindre värda helt enkelt...
Citera
2020-08-28, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SchvenneAbooo
Patetiska pappan ringer Aftonbladet och tycker synd om sig själv och tar naturligtvis inget ansvar överhuvudtaget
”Man jobbar tio timmar” ”han är 18, vad ska man göra”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lA7XAM/pappan-till-haktade-sonen-efter-tortyrnatten-svart-att-forlata-honom

Pappan är förklaringen till att pojken är kriminell. Det handlar om livsstil och islam, klaner och dylika element, och om personer som hamnat i fel land. Pappan är en primitiv människa som hamnat i ett samhälle han inte förstår. Pappan tror att all denna välvilja han missbrukat är oändlig. Kommer han erbjuda brottsoffrens föräldrar ett visst antal kameler?

Han ringer Aftonbladet, och vill förklara...

Han tror han är duktig som jobbar! Han vill ha bekräftelse på att det är synd om honom. Som om det inte vore normaltillståndet att jobba.

Som förälder har denne usling inte sett till att sonen klarar skolan och skaffar sig ett hederligt yrke. Sonen bor hemma och pappan ursäktar sig med att han är vuxen, och därför har han som förälder inget ansvar. Om en son bor hemma är han inte vuxen oavsett ålder. Barn som bor hemma har regler som man i normalfallet tar för givet. Som förälder noterar man om sonen jobbar eller pluggar och vem de umgås med.

Fakta är att denne skitfarsa har en son som är en kriminell sexualsadist, som rånar och torterar oskyldiga människor med vidrigt våld. Fakta är att pappan likt vår skräpregering "värnar" om mänskliga rättigheter, som täckmantel att plåga hederliga och hårt arbetande medborgare som tagit ansvar för sina barn i en tid man inte kan värja sig för all kriminalitet.

Skräcken sprider sig i Sverige. I dag handlade jag kantareller i snabbköpet. Jag vågar inte längre gå i skogen för att plocka bär och svamp.
Citera
2020-08-28, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Här är häktningsframställan och häktningsprotokollen i detta ärende B 7860-20.

Framställan:

Satt in en 1:a som ersatt i

1. El Han1, Am1n https://docdro.id/O6HSavt

2. Jahan1 As1, Al1 https://docdro.id/Q2lEWaz

Protokoll:
1. https://docdro.id/omzmgK4

2. https://docdro.id/kNhVdTp
Tack!

Lite mer info om GM nr 1, Am1n El Han1;

Dömd 2019 för försök till stöld - krossade rutor på skola i syfte att begå inbrott;

Am1n El Han1 har genom att krossa rutor till Granbackaskolans lokaler berett sig tillgång till lokalerna med avsikten att stjäla gods till ett okänt värde som tillhörde Solna stad.

Straffet blev ungdomsvård - 10 samtalssessioner med Solna Stads öppenvård.

Föräldrarna är skrivna på olika adresser - moderns adress är c/o Al Han1.

Misstänkt för grov misshandel 2018 - utredningen lades ned. (Solna TR B 10628-18)

Född i Stockholm.

Solna TR B 512-19

Dom: https://forumfiles.com/bbleM5Peo4/Solna_TR_B_512-19_Dom_2019-03-29_pdf
Fup: https://forumfiles.com/d2D9M9P2o5/Solna_TR_B_512-19_Aktbil_4_F_runders_kningsprotokoll_23_pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in