2020-08-28, 10:46
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynyny
Har det framkommit vilka som är brottsoffren? Etnicitet tex?

Låt oss inte fokusera på BO, de har lidit nog och behöver minst av allt hängas ut här. Rikta all uppmärksamhet mot de jävla svinen som gjorde det här och våra hjärndöda politiker som indirekt är skyldiga till att sånt här överhuvudtaget sker i Sverige.
Citera
2020-08-28, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinca75
Huruvida brottet är begånget efter drogmissbruk är ointressant och inte ursäktande, dessa sjuka jävlar ska ha livstid, men finns inte på kartan med svensk lagstiftning.Kan man inte utvisa, omyndigförklara dom

Min ärliga syn är att dessa människor har förbrukat rätten att leva. Deras familjer borde emigrera för den enorma skam de måste känna över att ha fostrat våldtäktsmän till kriminella. Var det därför ni flydde till Sverige? Hoppas era liv förblir totalt jävla värdelösa och att allt ont drabbar er.
Citera
2020-08-28, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RajtanTajtansson
Låt oss inte fokusera på BO, de har lidit nog och behöver minst av allt hängas ut här. Rikta all uppmärksamhet mot de jävla svinen som gjorde det här och våra hjärndöda politiker som indirekt är skyldiga till att sånt här överhuvudtaget sker i Sverige.
Jag vill veta om det var ett "omvänt" rasistiskt dåd eller inte?
Citera
2020-08-28, 10:50
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Jag vill veta om det var ett "omvänt" rasistiskt dåd eller inte?

Läs tråden, framkommit med all tydlighet. Uppmana inte fler att svara på vilka BO är.
Citera
2020-08-28, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RajtanTajtansson
Läs tråden, framkommit med all tydlighet. Uppmana inte fler att svara på vilka BO är.
Jag vill inte ha några namn. Bara "säkerställa" etniciteten.
Citera
2020-08-28, 10:52
Medlem
Citat:
Är det en flashbacksanning eller en riktig sanning?
Det är en riktig sanning då jag är vän till en utav familjerna.

Men, av naturliga skäl kommer jag inte lägga ut namn, bilder eller liknande. Du får helt enkelt lita på mitt hedersord.
Citera
2020-08-28, 10:53
Medlem
minutz3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Är det verkligen inga Stockholmare som är beredda att gå ut och protestera mot den här skiten som sker?! Inget händer ju utan handling, eller hur?
Jodå visst går Stockholmare ut och demonstrerar!

Fick precis notis från SR om att demonstranter blockerat trafiken. Tänkte nu händer det grejer.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=7542104

"EN JORD - EN CHANS"

Snacka om antiklimax.
Citera
2020-08-28, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusjavoj

Men, av naturliga skäl kommer jag inte lägga ut namn, bilder eller liknande. Du får helt enkelt lita på mitt hedersord.

Ett solklart hatbrott då.
Citera
2020-08-28, 10:58
Medlem
Citat:

Ok det är mycket möjligt att du talar sanning. Å andra sidan lika omöjligt att tro på. Problematiskt
Citera
2020-08-28, 11:03
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minutz3
Jodå visst går Stockholmare ut och demonstrerar!

Fick precis notis från SR om att demonstranter blockerat trafiken. Tänkte nu händer det grejer.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=7542104

"EN JORD - EN CHANS"

Snacka om antiklimax.

Jaha. Ja, det är ju bra att demonstrera för klimatet, men det brutala våldet vi har fått i samhället är definitivt akut, folk borde visa sitt intresse för det, viljan verkar ju finnas där!
Citera
2020-08-28, 11:05
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:

Finner själv ingen anledning att inte lita på dina ord, då dina tidigare få inlägg tyder på att du inte bara snackar rakt ut i luften. Tack för din info.
Citera
2020-08-28, 11:12
Medlem
Hallå kan någon jävel berätta vad dem här båda invandrarkillarna heter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in