2020-08-27, 21:24
Medlem
AngryDanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Tills vi får FUP så kan det vara en trådsanning. Det som stått i media är att offren hade knivskador i benen så de inte kunde ta sig därifrån.

Der er jo ingen som har skrevet at det er så med hälsenor, utom en som skrev at DET KAN være så...
Ufatteligt at SÅ mange her har SÅ svært ved at forstå Svensk🙄

Ja, trolls som Sdefterbliven og hen med kim yung un-avataren tilsøler tråden med kråk som gør det svært men endå!
Citera
2020-08-27, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Fast slå tillbaka på vilket sätt?
Att pissa i munnen tillbaka är svensken för vänlig för att låta bli. Babbarnas sätt att klå sig fram är råare än svenskar som har svårt å ge igen med samma mynt, blir mer att man sitter här och kastar skit.

De är väl bara sluta vara "vänlig" ja skulle lätt kunna pissa på en blödande svartskalle
Citera
2020-08-27, 21:26
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Jävla idiot. Det är två obeväpnade 16-åringar som blir knivhuggna och bakbundna av äldre svartskallar. Skulle vara kul att se dig vifta med händerna mot en knivbeväpnad påtänd ADHD-psykopat från Mellanöstern.

Spring isåfall, mina ungar är satta på ju-juitsu och annan självförsvar . Jag själv och min umgängeskrets vart förnedade av alibaba så vår feghet sträcker sig över generationer.
Citera
2020-08-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Spring isåfall, mina ungar är satta på ju-juitsu och annan självförsvar . Jag själv och min umgängeskrets vart förnedade av alibaba så vår feghet sträcker sig över generationer.
Lite svårt att springa om man får en spade i huvudet och blir får hälsenorna avskurna från ingenstans dock....
Citera
2020-08-27, 21:30
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Ja
Hur vet du att de är svenska barn?
Citera
2020-08-27, 21:31
Medlem
Postatallens avatar
Citat:
Ingen har gjort nåt innan. Jag tror inte det kommer ske denna gången heller. Svenskar är (tyvärr)
Så väluppfostrade dom har lärt sig att inte slå tillbaka.

Citat:
Fast slå tillbaka på vilket sätt?
Att pissa i munnen tillbaka är svensken för vänlig för att låta bli. Babbarnas sätt att klå sig fram är råare än svenskar som har svårt å ge igen med samma mynt, blir mer att man sitter här och kastar skit.
Jag tror inte heller svensken kommer slå tillbaka på samma sätt som babbarna men på något sätt, förmodlig vandalisering, misshandel eller inbrott kommer vara det sättet svensken hämnas den dagen det blir aktuellt.
Citera
2020-08-27, 21:32
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
Lite svårt att springa om man får en spade i huvudet och blir får hälsenorna avskurna från ingenstans dock....

Uppfattade det som att svartingarna frågade om dom ville köpa knark och sedan tvingade in dom på kyrkogården. Men dom slog alltså en spade i huvudet och skar av deras hälsenor?
Citera
2020-08-27, 21:32
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Hur vet du att de är svenska barn?

Det har framkommit tidigt i tråden från en person som är nära vän till familjen
Citera
2020-08-27, 21:34
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Det har framkommit tidigt i tråden från en person som är nära vän till familjen
Från en person som påstår sig vara nära vän till familjen. Det är lite skillnad och kan tas med en nypa salt då hen kommer med uppenbart felaktiga uppgifter.
Citera
2020-08-27, 21:39
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Från en person som påstår sig vara nära vän till familjen. Det är lite skillnad och kan tas med en nypa salt då hen kommer med uppenbart felaktiga uppgifter.

Då får du mer än gärna tala om för tråden vilka av uppgifterna som är felaktiga.
Citera
2020-08-27, 21:41
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Ja men nu är offren svenskar. en bekant till familjen har postat och frun till mannen som hittade dem har postat. Hon bar även ut filtar till offren.
Ja, det har jag då missat. Har du sidnumret till den posten också?
Citat:
Ursprungligen postat av rezpekt1057
Har kontakt 23.00 , förväntas ta 15 minuter hem. Ringer polisen när det gått 45 minuter över tiden? Vad i helvete är detta för familj? Tyvärr hade dom ju belägg att vara oroliga. Men jävlar vad ångest jag haft om jag haft en familj som ringer polis när jag är 45 minuter sen hem när jag är 16 år.
Håller med om att det verkar lite suspekt.
Särskilt med tanke på att larmet om försvinnandet inkom 04:15 också.'
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Då får du mer än gärna tala om för tråden vilka av uppgifterna som är felaktiga.
Citera
2020-08-27, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rainman
Uppfattade det som att svartingarna frågade om dom ville köpa knark och sedan tvingade in dom på kyrkogården. Men dom slog alltså en spade i huvudet och skar av deras hälsenor?

Att de skar av hälsenorna är inte bekräftat av media men det ryktas att de fick hälsenorna avskurna här i tråden och med tanke på att de inte kunde fly förrän GM var helt slut så är detta inte helt otroligt då jag tvivlar att GM höll på 10 timmar utan rast. Det är dock bekräftat av SVT att de har knivhuggit deras ben och de har en tendens att använda milda ord. Samt att de slog ner dem med en spade som de snodde från kyrkogården.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in