2020-08-27, 18:06
Bannlyst
Kan vi ordna upp något så vi kan skicka pengar till de stackars grabbarna åtminstone?

Bög-ökenråttorna tar vi itu med senare, vi har namn och adress.
Citera
2020-08-27, 18:09
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlXVII
Ligger bland toppnyheter (i skrivande stund den hetaste) på finska kvällstidningen Iltalehti. De har den också på sin FB.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/be1622a7-9f00-4b32-9a60-1055af7e779f
Bra att Finland uppmärksammar fallet. Men varför skriver inte fler tidningar om det?

Jag har sökt i brittiska, danska, norska största tidningarna. Inte ett ljud.
Citera
2020-08-27, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Bra att Finland uppmärksammar fallet. Men varför skriver inte fler tidningar om det?

Det är nog inte samma värde i snabb rapportering rörande utrikesnyheter. Jag kan tänka mig att det kommer lite fylligare artiklar längre fram.
Citera
2020-08-27, 18:19
Medlem
kugutts avatar
Citat:

Jo, det står om det i norska tidningar iallafall.
Citera
2020-08-27, 18:20
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:

Jag hittar inget heller i utländska media. Det är helt sanslöst hur detta bara kan passera och Stefan Löfvén åker till nerbrända Polarbrödsfabriken istället för att knysta ett ljud om detta.
Citera
2020-08-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissedogg
Jag tror det är dags nu att iranierns mamma och pappa drar från landet för det finns folk som vill ta hand om saker och ting och skipa rättvisa.

Iranierns lägenhet ligger på bottenvåningen. Skulle nog passa mig för att röra mig i dom kretsarna. Finns killar som vill elda nu...
https://imgur.com/a/c4igmNB
Hans familj har rest från Iran men är det bekräftad att han är iranier? Det finns många afghaner och araber som är asyl där.
Senast redigerad av matematiker 2020-08-27 kl. 18:26.
Citera
2020-08-27, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Hans familj har rest från Iran men är det bekräftad att han är iranier? Det finns många afghaner och araber som bor där som asyl?
Det ÄR bekräftat.
Citera
2020-08-27, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det ÄR bekräftat.
Vet du från vilken stad är dem?
Citera
2020-08-27, 18:34
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Hans familj har rest från Iran men är det bekräftad att han är iranier? Det finns många afghaner och araber som är asyl där.

Men för helvete. Det är kurder från Iran. Sida 91 i tråden.
Citera
2020-08-27, 18:37
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:

21 åringen Al*i Jah*ani Asl*i familj är Kurder från Iran. Så nej han är inte Iranier/Pers, det är som vanligt en inavlad bergsturk a.k.a. Kurd.
18 åringen Am*in E*l Ha*ni är Tunisier.
(ta bort stjärnorna för kompletta namn)
Citera
2020-08-27, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Hade mopsat sig och stöddat sig innan?

Vad är du för en djävla idiot som ställer den frågan?
Citera
2020-08-27, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Journalister/politiker/kändisar ser händelsen som ett stort problem.

Inte sett ur brottsoffrens synvinkel utan snarare hur skall vi vrida, vända och i slutändan förklara bort händelsen så att svenskarna fortsätter att vara kuvade i sitt egna land. Allt för att behålla makten i röda ringhörnan.

Hur många svenskar är man beredd att offra innan erkänner att man har fel gällande Sveriges över generösa invandringspolitik.

Samtidigt otroligt tragiskt att svenskarna inte är starkare så att de SKRÄMMER journalist- och politikerpacket till tystnad en gång för alla, istället för att kontrolleras av dem. Det är så patetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in