Citat:
Ursprungligen postat av
Strix m/94
Om man kan kombinera konservatism med nationellt ansvar med miljöansvar - vilekt bör vara möjligt - och paktera detta på ett tilltalande sätt, så är det väl inte omöjligt. En nationell miljöpolitik, till skillnad från MP:s globalistiska. Men, att få med en större andel och mängd kvinnor torde vara viktigt för ett parti som gör anspråk på att bli största eller näst största parti. Det är förstås också en fråga om legitimitet.
De unga kvinnorna är inte miljökämpar. De är indoktrinerade och har en världsbild importerad från influencers, pop-industrin & Dagens Nyheter. SD skulle satsa på att samarbeta med insta-influencers & ha några svenska popartister som går ut som Sverigedemokraterna. Sådant hade lockat de unga kvinnorna. Glöm klimat-, skatte-, invandrings- & sjukvårdspolitik. Trygghetsfrågorna har de ökat bland unga kvinnor & de borde rikta in sig på yrkesarbetande kvinnor. Satsa på att ge dem yrkeskompetens & att SD är partiet för de här kvinnorna, inte C & V. De instainfluerade C & V kvinnorna, för att locka dem, behöver SD instaprofiler & kända popartister som går emot feminister & dessa "vita rasism"-kampanjer.
Moderaternas ungdomspartis ledare ska snart bli utsläppt från indoktrineringsanstalten Linköpings Universitet där hon läst Statsvetenskap. Hon tror på mer frihet, det vill säga mer mångkultur, "låt många, många migranter anlända" för att gå på bidrag, arbeta i kök med sina landsmän & identifiera sig som hästar eller harar. Ska citera lite:
"Matilda Ekeblad, 24, från Boxholm kandiderar till ordförande för Moderata ungdomsförbundet.
...
Jag är kanske inte lika världsvan för att jag inte har bott i Stockholm, men jag har andra erfarenheter. Hur ser du på utvecklingen där M rör sig mot SD, och kanske behöver deras stöd i nästa val?
– Vi får se vad valresultatet blir.
Men det är ingen hemlighet att jag inte ser positivt på ett konservativt block. Jag kommer göra allt i min makt för att Sverige ska få en moderat statsminister och röra oss mer i en frihetlig riktning.
Vad är ditt mål om du blir Muf-ordförande?
– Mitt mål är att Moderaterna ska bli det största partiet bland unga tjejer år 2022. Då måste vi utveckla hur vi kommunicerar. Unga tjejer i min generation söker efter sanningen, efter rätt eller fel. Det ställer krav på ett ungdomsförbund.
...
Vi måste också lyssna på forskare och experter. Det kommer inte vara politiker som kommer med de stora revolutionerande förslagen.
..."
Hon har andra erfarenheter och har klappat hästar samt läst statsvetenskap där hon fått lära sig om EU:s lagar & refler, FN, penningpolitik och världsfinans. Hon har suttit på indoktrineringsanstalt i 4 år och snart på femte året är hon nu redo att ta sig an uppgifterna som ordförande för MUF. Unga tjejer söker efter "sanningen", självklart. Den sanningen har lektor Elin, 36 år, lärt ut för Matilda vilket innebär "auktoritet, feminism, frihet (solidaritet till omvärlden & klimat för att rädda kommande generationer) samt att man inte får bli ett slutet land för handel med tullar eller migranter för det kräver en global ekonomi. Nu har hon "sanningen" som hon fått efter sina år på indoktrineringsanstalten. Hon är nu fullt indoktrinerad & kan lära ut indoktrineringslärorna till sina unga chicka tjejer.
SD behöver ändra skolväsendet (universitet & högskolor, gymnasiets grundvalar), för att nå ut till de unga tjejerna. Det är inte något som jag tror SD knappt kan styra över direkt heller. Lärarna för upp det ena och det andra.
https://www.expressen.se/nyheter/hon-vantas-bli-ny-muf-ordforande-efter-dousa/