2020-08-18, 03:15
  #4201
Medlem
Tycker inget knäcker Icas chips, då menar jag grill, sen dill och sourcream onion
Citera
2020-08-18, 03:15
  #4202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKaravaj
Tycker inget knäcker Icas chips, då menar jag grill, sen dill och sourcream onion

Därefter kanske Olw/Estrella naturchips gräddfil och lök
Citera
2020-08-18, 16:06
  #4203
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKaravaj
Tycker inget knäcker Icas chips, då menar jag grill, sen dill och sourcream onion
Håller nog med. Tyvärr har inte mitt Ica sina egna chips...

Garants grill påminner faktiskt om gamla tiders grillchips och Garant är nog nummer två.

OLW och Estrella kan dra något gammalt över sig.
Citera
2020-08-18, 16:10
  #4204
Medlem
Tim.Whatleys avatar
Icas dillchips är jävligt goda.
Citera
2020-08-18, 16:17
  #4205
Medlem
Estrellas räfflade sourcream & onion är värda att dö för 😍
Citera
2020-08-18, 16:52
  #4206
Medlem
Håller med tidigare talare.
Icas och garants chips är bra grejer!
Sen vill jag även slå ett slag för Coops egna
märke x-tra(?), deras barbequechips har blivit en ny favorit här hemma. Prisvärda oxå!
Citera
2020-08-18, 16:57
  #4207
Avslutad
Äter sällan chips, men tyckte mycket om Estrellas holidaychips. Synd att dessa försvann.
Citera
2020-08-18, 17:14
  #4208
Medlem
ICA Chips URL=https://assets.icanet.se/t_product_large_v1,f_auto/7318690164227.jpg] Cheddar jalapeño & rödlök[/url]
Citera
2020-08-23, 22:48
  #4209
Medlem
maxorrs avatar
Många och jag testar alltid special edition eller limited edition..

Tyckte dom lyckats bra olw med desa 2 nya sorter

OLW Friendchips Ost, Tomat & Lök

OLW Relationchips Smör & Havssalt

Ivf .. så gör dom ett misstag enligt mina smaklökar som skulle uppgradera chipsen.. Jag villa ha skarp löksmak av vitlök på både .. så vad jag gjorde var att jag gjorde egen finriven vitlöksdipp i fil.. sen va saken biff.. Många rivna klyftor alltså i vanlig filmjölk
Citera
2020-08-25, 22:17
  #4210
Medlem
tjallepetters avatar
Bjärre chipsen är helt makalösa.
Främst salt och vinäger
Citera
2020-08-26, 11:34
  #4211
Medlem
Ringhals3s avatar
Lidl har chips i papprör som är typ pringleskopior, smaken "paprika" är oväntad god! Ni som läser detta, testa gärna och återkom med era synpunkter!
Citera
2020-08-26, 11:37
  #4212
Medlem
OLW har en bismak genom hela sitt sortiment jämfört med andra tillverkare av chips, nästan nån söt smak.
Är det nån mer än jag som har märkt att OLW smakar distinkt jämfört med ICA, Estrella, Gårdschips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in