2020-08-25, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Måste ändå säga (hukar mig för pajkastning) att reaktionen här inne är rätt överdriven. Våldtäkter och andra brott begås varje dag, av både svenskar och invandrare. Anledningen till den plötsliga upprördheten bland vissa, är väl bara att det är unga killar som blivit våldtagna och att det är invandrare som har gjort det?
+9 timmar förnedring på en allmän plats och att BO tydligen skulle blivit slumpmässigt valda (Enligt Hanif Bali).
Citera
2020-08-25, 18:18
Medlem
Vilket trauma. Kommer leda till ptsd och massa annan psykisk ohälsa för killarna. OM de inte får riktigt bra hjälp.
Men det är inte ovanligt att sådana här övergrepp leder till självmord

Önskar svinen som gjorde detta så sjukt mkt lidande
Citera
2020-08-25, 18:19
Medlem
GNOMDSs avatar
Friatider visar bild på häktningsframställan.
" https://www.friatider.se/tva-begars-haktade-att-ha-torterat-valdtagit-och-ranat-pojkar-pa-kyrkogard "
Där står det :
Människorov
Grov misshandel
Våldtäkt
Grovt rån
Kombinationen Grov misshandel och Våldtäkt tyder på skador. Knappast enbart lite blåmärken.
Aftonbladet skriver om " tortyrliknande och kränkande våld ".
Och BO var avklädda när dom hittades på söndags morgonen.
Polisen skriver att BO var " vid medvetande och och talbara ".
" https://polisen.se/aktuellt/handelser/2020/augusti/23/23-augusti-0839-misshandel-grov-solna/ ".
Citera
2020-08-25, 18:20
Medlem
Citat:
Måste ändå säga (hukar mig för pajkastning) att reaktionen här inne är rätt överdriven. Våldtäkter och andra brott begås varje dag, av både svenskar och invandrare. Anledningen till den plötsliga upprördheten bland vissa, är väl bara att det är unga killar som blivit våldtagna och att det är invandrare som har gjort det?

Nej. Det är många timmars tortyrliknande misshandel och våldtäkt med kränkande behandling. På minderåriga.
Jag reagerar lika starkt oavsett. Men folk blir såklart förbannade att vi ändå dragit in så mkt skräpigt folk. Det räcker med våra egna svenska skräp.
Citera
2020-08-25, 18:20
Medlem
Jag har scrollat i tråden men är det någon som lagt upp häkningsframställan och jag råkat missa den? Eller är det någon vänlig själ som som sitter på den och som kan lägga upp den på ex imgur?
Citera
2020-08-25, 18:21
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven

Oj, hela 57 kilo. BO måste ha vägt max 40?

Är du berusad eller varför citerar du mig och frågar om BOs vikt?

Citat:

Det kan säkert vara en av anledningar. En annan är att offren är omyndiga och att hela händelsen var såpass utdragen. Samt att brottet är ovanligt jämfört med vardagsbrott. Jag förstår inte hur du kan tycka att reaktionerna är överdrivna det hade varit en annan femma om offren enbart blev rånade.
Citera
2020-08-25, 18:21
Medlem
Citat:
Nej, men reaktionen hade inte varit lika överdriven om det hade varit två tjejer i 16-17-årsåldern som hade blivit våldtagna av svenskar på en kyrkogård mitt i natten. Då hade tonen varit en annan. Du vet att jag har rätt.
Däremot så hade reaktionen varit exakt likadan om det stod att 2 tjejer hade blivit torterade nästan hela natten i en kyrkogård, sluta vara dum i huvudet
Citera
2020-08-25, 18:23
Medlem
GNOMDSs avatar
Citat:
Tänk efter lite. Hela natten.Hittades nakna. Grovt misshandlade. Våldtäkt.Tortyr. Hölls fångna hela natten. Dvs kidnappade.
Inte något som händer varje helg. Mycket grovt brott.
Citera
2020-08-25, 18:24
Medlem
Orten19s avatar
Citat:
Nej, men reaktionen hade inte varit lika överdriven om det hade varit två tjejer i 16-17-årsåldern som hade blivit våldtagna av svenskar på en kyrkogård mitt i natten. Då hade tonen varit en annan. Du vet att jag har rätt.

Två pojkar har torterats och våldtagits en hel natt och du säger att våra reaktioner är överdrivna?

Våldtäkter är lika hemskt oavsett vilka som begår våldtäkten och vilka som utsätts. Men när invandrare som en gång fick komma till trygga Sverige och ta del av vår välfärd tackar oss med att begå grova brott som skapar otrygghet och kostar massa skattepengar så är det än värre.
Citera
2020-08-25, 18:24
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:

Nej, dessvärre börjar vi bli avtrubbade av alla överfallsvåldtäkter som begås mot tjejer, vilka till abnormt stor del begås av personer av utländsk härkomst med en kvinnosyn från stenåldern.

Det är tragiskt.

Denna gång är det två killar som blir utsatta, dessutom en hel natt.

Men sprider även det sig blir nog folket avtrubbade även där.

För att hindra det att sker, rösta med SD eller AfS 2022.
Citera
2020-08-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Sånna här kommentarer är så konstiga. Var du aldrig ute på natten som barn? Rymde aldrig? Smygrökte? Klättrade ut genom ett fönster eller sa att du skulle sova över hos en kompis men istället rände ni runt på stan?

Får känslan av att ni som skriver såhär är mobbade incels som bara spelat datorspel hela ungdomen.

Jag kommer från en väldigt konservativ, svensk, kristen familj men till och med jag var ute några sommarnätter och rände. Det är en del av frigörelsen från föräldrarna, en del av att växa upp, att testa gränser. Man ska varken bli skjuten eller våldtagen för det.

Kanske satt föräldrarna uppe och väntade och gjorde sig redo för en jävla tillrättavisning? Kanske sov de eller jobbade natt på ett sjukhus? Litade på sina söner? Men att tonåringar är ute en sommarnatt är verkligen inte SÅ konstigt.

Med rådande samhällsklimat är det definitivt konstigt, det du beskriver var inget nämnvärt på det glada åttio- eller till och med nittiotalet, men nu lever vi i en riktig multikulturell smörja med importerade avarter från allsköns oroshärdar där tonåriga flickor mejas ner med automatvapen. Att då inte hålla sin avkomma under uppsikt är minst sagt märkligt. Visst stämmer det du skriver i teorin men i dagens Sverige fungerar det inte så, till och med polisen skjuter ju mongos då de är skräckslagna mitt i kaoset.
Senast redigerad av Periodic 2020-08-25 kl. 18:34.
Citera
2020-08-25, 18:33
Medlem
Xpander-s avatar
Om den stackaren som råkat ut för det här, funderar på självmord, gör det inte, köp en skrotbil och kör över dessa jävla as istället, du kommer må bättre efteråt, även om det är en klen tröst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in