2020-08-24, 21:16
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Om häcken hade haft några riktiga rivaler tror jag att du hade omvärderat det där.

Jag orkar iallafall inte bli upprörd. Har ju myglats från många klubbar tidigare med skattemedel så inget nytt direkt. Nämner inga namn.
Jag håller med dig. Kan störa mig rejält på vissa HIF:are som inte fattat grejen med rivalitet och som talar nästan mer illa om ÖFK och AFC Eskilstuna än om mff. Konstgräsgrejen, skattefusk, pedofiler, kvinnomisshandlare, mördare, demokratimotståndare bla bla bla. Det är säkert fint att sjunga om och håna andra för, men ett riktigt hat mot en klubb det är något bestående. Det går liksom inte bort.
Citera
2020-08-24, 21:17
Medlem
Känns för övrigt väldigt mycket häcken nu att torska mot gnaget när de ännu en gång har klättrat i tabellen efter en plump i protokollet mot Kalmar.
Citera
2020-08-24, 21:18
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Vilken jävla loser Norrköping har som tränare. Ni som har dom som titelutmanare kan ju lägga ner den tanken.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/gustafsson-har-inte-vunnit-en-titel-med-peking-vore-felaktigt-om-jag-drevs-av-/

Kan de bli mer mellanmjölk?

Citerar mig själv en dag som denna.

”Det skulle vara otroligt felaktigt om jag drevs av det och i det förtroendeuppdrag som jag ändå har som manager för IFK. Det är inget som står högt upp på min motivation eller drivkraft att jag måste ha en titel till IFK. Jag skulle jag aldrig tänka i de banorna, säger han till Norrköpings Tidningar."

Vikken jävla sopa dom har på bänken och folk ville se han i MFF.
Citera
2020-08-24, 21:21
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Återigen har vi en vass vänsterytter som fyllde på när Paulinho lämnade. Men högeryttern fortsätter vara ett sorgebarn år efter år, först Nasiru,nu Yasin. För helvete det duger inte!

För i helvete trazke! I vår nuvarande situation skulle ju en återkomst av Yasin ses som att Kristus själv kommit hem. Och du bara klagar gång på gång ditt as!
Citera
2020-08-24, 21:24
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Känns för övrigt väldigt mycket häcken nu att torska mot gnaget när de ännu en gång har klättrat i tabellen efter en plump i protokollet mot Kalmar.

Ja nästa skalp blir som brukligt mot MFF. Fram till dess väntar kräftgång.

Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
För i helvete trazke! I vår nuvarande situation skulle ju en återkomst av Yasin ses som att Kristus själv kommit hem. Och du bara klagar gång på gång ditt as!

Vill ni låna Antonsson kostnadsfritt?
Citera
2020-08-24, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic

Sorry. :P

Jag vet att jag hakat upp mig på Yasin men det är ett under hur en offensiv allsvensk spelare kan vara så dålig på att avsluta. Och ändå få ett bra rykte på något sätt? Och när man vet att en av våra största talanger någonsin får ruttna bort på bänken p.g.a honom.
Senast redigerad av trazke 2020-08-24 kl. 21:31.
Citera
2020-08-24, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Nu kommer vi era skånska jävla helveten(jag får säga så, jag är kvartsskåning)! Känner ni våra andetag flåsandes i nacken på er?

Ger dig 5/10 för detta. Du hade fått högre poäng ifall du slängt in ett danskjävlar.
Citera
2020-08-24, 21:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Tänkte precis på det. Lönnfet, mesig, skåning. Så beta
Hallänning. Men håller helt med annars om honom.

Eller tydligen född i Helsingborg!
Senast redigerad av Steff83 2020-08-24 kl. 21:45.
Citera
2020-08-24, 21:48
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Citerar mig själv en dag som denna.

”Det skulle vara otroligt felaktigt om jag drevs av det och i det förtroendeuppdrag som jag ändå har som manager för IFK. Det är inget som står högt upp på min motivation eller drivkraft att jag måste ha en titel till IFK. Jag skulle jag aldrig tänka i de banorna, säger han till Norrköpings Tidningar."

Vikken jävla sopa dom har på bänken och folk ville se han i MFF.

Synd att ni inte norpade honom. Han är förvisso väldigt duktig vad gäller värvningar, men som tränare och taktiker är hans losermentalitet inte ens hans största problem, tyvärr. Så fort det drar ihop sig så skiter han ner sig taktiskt och börjar göra konstiga saker.

Bli inte förvånad om vi efter att ha halkat ännu mer hopplöst efter plötsligt börjar gå som tåget och närma oss, bara för att sedan börja torska igen när det börjar bli hett om öronen. Vore inte första gången.
Citera
2020-08-24, 21:53
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Plågsamt att se Nannskogs analys. Han blottar många defensiva misstag som vi verkligen hade mot AIK.
Citera
2020-08-24, 22:04
Medlem
Fint att se Norrköping sjunka efter att de spenderade galet mycket pengar i början av säsongen.
Citera
2020-08-24, 22:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yukno
Fint att se Norrköping sjunka efter att de spenderade galet mycket pengar i början av säsongen.
Ja, en vinst o fyra förluster på de fem senaste. Bör väl dock bli vinst mot Örebro i nästa match.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in