2020-08-24, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Han har 2 barn, möjligtvis 3. Länge sedan jag hört nått om honom. Men han har inte 4-5 barn.

Då ber vi herr Sa*am att logga in och bekräfta. Hur många barn har du och din svenska hälften neger kvinna ihop?
Citera
2020-08-24, 15:19
Moderator
Mappings avatar
Sådär, två nya häktnignsframställningar har gjort. Den första personen har skyddad identitet så jag får inte fram ett namn. Personnummer finns, kanske nån som vill försöka gräva i det. Den andra personen är Danijel J*vcevski (*=o). Det namnet känner jag igen från en annan utredning...
Citera
2020-08-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toyZ
vad knarkar du för något?

till mods: kan ni inte börja banna dessa clowner som kommer in och skitar ner tråden

edit: på riktigt HUR retarderad är du egentligen????

Vad är det som är konstigt? Googla Dani Juden så kommer artisten Dani M fram. Det innebär väl att detta är en och samma person?
Citera
2020-08-24, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Sådär, två nya häktnignsframställningar har gjort. Den första personen har skyddad identitet så jag får inte fram ett namn. Personnummer finns, kanske nån som vill försöka gräva i det. Den andra personen är Danijel J*vcevski (*=o). Det namnet känner jag igen från en annan utredning...

Vad är personnr på den m skyddad id?
Citera
2020-08-24, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coldazice
Vad är personnr på den m skyddad id?
Det är Hassan Kansouh.
Citera
2020-08-24, 17:04
Medlem
https://www.sydsvenskan.se/2020-08-24/ytterligare-gripna-for-mordplaner-i-angelholm

Någon som har inloggning och kan citera delar?
Citera
2020-08-24, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
https://www.sydsvenskan.se/2020-08-24/ytterligare-gripna-for-mordplaner-i-angelholm

Någon som har inloggning och kan citera delar?

Europeisk polis har knäckt koden till ett krypterat nätverk som kriminella använde för att kommunicera. Och det ska vara just information därifrån som gjorde att polisen fick kunskap om planerna att mörda en 35-årig man från Malmö.

Det tilltänkta offret bodde en kort period med sin familj på ett hotell i Ängelholm i maj men flyttades därifrån av polisen till ett skyddat boende när man befarade att mordplanerna kom in i ett akut skede.

Polisen har*sedan dess arbetat med ärendet och nu tre månader senare har man slagit till och gripit tre personer.

Första gripandet kom fredagen den 14 augusti, en 37-årig man greps i Malmö. I torsdags eftermiddags gjorde polisen ett tillslag i en mindre ort i Mellanskåne och grep en 33-årig man. Han hade då varit anhållen i sin frånvaro jagad av polisen sedan det första gripandet i ärendet.

Dagen efter greps ytterligare en man, 31 år, för att ha ingått i mordplanerna. Han hade då varit efterlyst sedan i onsdags.

Vad de båda senast gripna männen ska ha gjort är inte känt, men det finns uppgifter som tyder på att de varit med och kartlagt den tänkta offret och att det var de som bekräftade att han och hans familj befann sig på ett hotell i Ängelholm.

Samtliga tre*sitter nu häktade på sannolika skäl misstänkta för förberedelse till mord. Gemensamt är att de nekar till att ha haft något med det påstådda brottet att göra.

Mannen som greps först i den här utredningen som anses vara en ledande person i Malmös gängkrig.

31-åringen som ställs inför häktningsdomaren i eftermiddag dömdes så sent som i februari till två års fängelse för grov misshandel i Malmö.

33-åringen har de senaste åren inte dömts för allvarligare brottslighet.

Åklagarna har nu fram till den 1 september på sig att göra klart utredningen eller den dagen begära omhäktning av männen. Och det är inte särskilt sannolikt att utredningen är klar redan då.
Citera
2020-08-24, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Mapping, är inte de han som hade en chat med "goldfinger" som vi disskuterade om?
Citera
2020-08-24, 18:24
Medlem
Axwellls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bad mudda fukka
Det är Hassan Kansouh.

Vem är dessa kansouh? Är det några stora aktörer eller ? Läst många olika trådar och kansouh dyker upp ibland aldrig hört talas om dom mer än i trådarna ?
Citera
2020-08-24, 19:52
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Mapping, är inte de han som hade en chat med "goldfinger" som vi disskuterade om?

Jo, exakt!
Citera
2020-08-24, 20:10
Medlem
Hoppas Dani J går fri han gör ett imponerande jobb!
Citera
2020-08-24, 20:34
Medlem
Hur många är anhållna?

Varför skulle mannen mördas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in