2020-08-24, 10:54
Medlem
Genomtänkt att klippa någon på Lidingö när det är hyfsat begränsat med flyktvägar..med automatvapen utan dämpare vid förmodad rusningstrafik. Det är ungefär 4 minuters körväg från Lidingö polisstation.

Vi vet väl inte heller om det är den döde är måltavlan. Det kan ju varit GM som misslyckats och blev skjuten istället i självförsvar?
Citera
2020-08-24, 10:54
Medlem
LagomLats avatar
Skjuten i huvudet, stendöd (enligt bekant som såg eländet när det redan skett)

LL
Citera
2020-08-24, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadorerna
Genomtänkt att klippa någon på Lidingö när det är hyfsat begränsat med flyktvägar..med automatvapen utan dämpare vid förmodad rusningstrafik. Det är ungefär 4 minuters körväg från Lidingö polisstation.

Vi vet väl inte heller om det är den döde är måltavlan. Det kan ju varit GM som misslyckats och blev skjuten istället i självförsvar?

Om de skedde på södra kungsvägen så han dem komma iväg, kan jag säga dig
Citera
2020-08-24, 10:57
Medlem
Någon som vet vad det är för bil som den avlidne satt i!? Om det är en vit Audi så har jag en kandidat som är rätt sannolik... Det kryllar ju säkert inte med folk på Lidingö som riskerar att skjutas med automatvapen...

OM det är den personen jag tänker på så har skytten gjort en ordentlig samhällsinsatts!
Citera
2020-08-24, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 98214
Om de skedde på södra kungsvägen så han dem komma iväg, kan jag säga dig

Det har de säkert, men det finns kameror på Lidingöbron för att kolla trafiken. De tar sig inte över bron utan att finns med på bild
Citera
2020-08-24, 11:01
Medlem
Citat:
Det har de säkert, men det finns kameror på Lidingöbron för att kolla trafiken. De tar sig inte över bron utan att finns med på bild

Det har du rätt i! Mycket material däremot
Citera
2020-08-24, 11:01
Medlem
Så bilen med kroppen påträffades inte på bron utan vid ELON?
Citera
2020-08-24, 11:02
Medlem
Skjuten på annan plats, dumpad på platsen.. det är den senaste trenden
Citera
2020-08-24, 11:03
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amped_up
Någon som vet vad det är för bil som den avlidne satt i!? Om det är en vit Audi så har jag en kandidat som är rätt sannolik... Det kryllar ju säkert inte med folk på Lidingö som riskerar att skjutas med automatvapen...

OM det är den personen jag tänker på så har skytten gjort en ordentlig samhällsinsatts!
Finns massor med kandidater på Lidingö. Massor med små skumma företagare som kommit upp sig så dom fått chansen att bo fint en stund, ända tills de dom blåst kommer och hälsar på med skarpa vapen och sprängladdningar.

Det kan lika gärna gälla ett försvunnet halvkilo kola som någon strulputte vägrar reglera trots både bomber och automateld.
Citera
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djbn
Skjuten på annan plats, dumpad på platsen.. det är den senaste trenden

BO dumpades i en bil mitt på vägen och var redan död menar du?
Citera
Medlem
Citat:

Lycka till att få tag på ett automatvapen med ljuddämpare.
Citera
Medlem
MILFMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Key-D
Är det någon som har koll på ungefär var på Lidingö som det inträffat?

Mittemot Elon på S Kungsvägen har det sagts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in