Gud vad tröttsamt. Har sett all reklam och trailers, som faktiskt gav mig en del förhoppningar, men är trött på serien redan nu. När
Fares Fares var på macken och INTE visade bilderna han tog för sin överordnande när denne inte trodde honom gällande tjejerna
tappade jag mitt sista hopp för serien. Redan här fattade man ungefär vart den bar hän, se spoiler nedan.
Om inte serien utspelar sig ungefär så här kommande två avsnitt bjuder jag alla här inne på en öl.
1. Den unge killen försöker ta reda på vad som hänt Nicole. 2. I samband med hans snokande stöter han på Fares Fares och det blir ett team. 3. Det visar sig att de onda nazisterna använder flickorna för att föda upp vita ungar och hålla rasen vid liv. 4. Fares Fares rapporterar detta till killen i macken, som dock inte tror på honom utan är helt inställd på att narkotika är inblandat och talar om för Fares att han ska fokusera på narkotika vid detta skede. 5. Fares Fares och den unga killen tar saker i egna händer, räddar Nicole (eventuellt även andra tjejer) och sätter dit/dödar nazisterna
Det var i stora drag. Antagligen kommer även någonting hända under transporten Fares Fares skulle med på som kommer vara såååå spännande. Dessutom kommer även graven vara fylld vid något tillfälle Fares är där igen och då kommer han gräva upp den och i den kommer antingen en annan tjej eller Nicole ligga, fortfarande vid liv.
Kan verkligen se det sistnämnda framför mig.
*Efter alla onda nazister är döda*
Unga killen: Vart är Nicole?
Fares: Jag kanske vet!
*Springer mot graven med dramatisk musik i bakgrunden*
*Väl framme ser dem att den är fylld och börjar gräva upp den*
*Hittar Nicole i graven vid liv*
Hoppas dock jag har fel, men tror inte det. Varför måste alltid svenska serier vara så himla överdrivna, overkliga och ha en handling som är så lätt att tänka ut i förväg? Först maskineriet nu detta.
Förutom att det är kommunistisk dynga så är allt så pinsamt förutsägbart
ALLT som Sverige producerar idag är verkligen skräp. Vad fan är det som har hänt? Är det bara talanglösa kulturmarxister som producerar filmer och serier idag?