2020-08-23, 17:56
Medlem
brutalares avatar
Förstår inte heller hur man kan gilla denna serie.
Citera
2020-08-23, 18:02
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Finns ju inget som är bra med den här smörjan. 2 avsnitt kvar och det har hitintills inte hänt något som helst i serien.

Skådespelet är helt ok från Fares Fares och Johan Rheborg. Det kommer nog hända lite mer i de 2 sista avsnitten när allt får sin upplösning.
Citera
2020-08-23, 18:24
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Skådespelet är helt ok från Fares Fares och Johan Rheborg. Det kommer nog hända lite mer i de 2 sista avsnitten när allt får sin upplösning.
Fares är ok men Rheborg är ju helt malplacerad.
Citera
2020-08-23, 23:06
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Fares är ok men Rheborg är ju helt malplacerad.

Tycker Rheborg spelar stabilt. Kul att se honom i en annan roll än i en komedi.
Citera
2020-08-23, 23:29
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Löjligt att det inte sitter några övervakningskameror någonstans.
Hade det funnits skulle det hela känts lite mer trovärdigt.
Citera
2020-08-24, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Han vågar inte säga annat. Sverige är Tyskland på 30 talet. Bara å gilla läget.
Sverige är verkligen inte som Tyskland på 30-talet. Problemet är att du skulle vilja att det var så.
Citera
2020-08-24, 07:51
Medlem
Jag försöker hitta den här serien på piratebayen, men den verkar inte finnas där. Har någon annan något annat tips?
Citera
2020-08-24, 08:19
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleecefox
Jag försöker hitta den här serien på piratebayen, men den verkar inte finnas där. Har någon annan något annat tips?
Viasat!
Citera
2020-08-24, 09:10
Medlem
Citat:
Sverige är verkligen inte som Tyskland på 30-talet. Problemet är att du skulle vilja att det var så.
Vita män jagas som judarna på 30talet. Samma knäppvänster då som nu. Olika namn men samma skrot och korn, historien upprepar sig.
Citera
2020-08-24, 09:42
Medlem
Gud vad tröttsamt. Har sett all reklam och trailers, som faktiskt gav mig en del förhoppningar, men är trött på serien redan nu. När
tappade jag mitt sista hopp för serien. Redan här fattade man ungefär vart den bar hän, se spoiler nedan.

Om inte serien utspelar sig ungefär så här kommande två avsnitt bjuder jag alla här inne på en öl.

Hoppas dock jag har fel, men tror inte det. Varför måste alltid svenska serier vara så himla överdrivna, overkliga och ha en handling som är så lätt att tänka ut i förväg? Först maskineriet nu detta.
Citera
2020-08-24, 09:46
Medlem
Citat:

Den finns på nyafilmer.wtf !
Citera
2020-08-24, 11:11
Medlem
Zloths avatar
Förutom att det är kommunistisk dynga så är allt så pinsamt förutsägbart

ALLT som Sverige producerar idag är verkligen skräp. Vad fan är det som har hänt? Är det bara talanglösa kulturmarxister som producerar filmer och serier idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in