2020-08-22, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Tydligen så stannar Tankovic i Hammarby. Han kunde inte bärga sig för att komma därifrån när det gick trögt men så fort målen och poängen började trilla in, och mer strålar troligtvis, så hejdade han sig.
Vad tycker ni bajare om den sortens framgångshoreri?

Handlar snarare om att Tankovic inte så förvånande inte fick några andra erbjudanden.

Det är tuffa tider även för fotbollsspelare.
Citera
2020-08-22, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Djurgården är så dåliga.. Karlström är en djursholmsgrabb som håller superettansklass
en av hans bättre vänner är våldtäktsman och han umgås fortfarande med honom

Karlström är definitionen av äcklig

Djursholmsgrabb? Uppväxt på söder och har väl mer rört sig på grus och konstgräsplaner runt om i Sthlms förorter än i innerstaden.

Det var, han har pratat ut med Niva om just detta.

Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Han gillade ju och kommenterade Beijmos övergång till MFF på Instagram dessutom. Nu hänger jag inte med gårdare, men borde inte det ha upprört en del kan man tycka? Tänker hur mycket skit en fucking reserv hos oss fick efter att ha gillat en av Abrahams bilder efter råttornas seger mot oss.

Nu är det ju bara larviga DIF-fanns som anser att Beijmo svek DIF....
Citera
2020-08-22, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Djursholmsgrabb? Uppväxt på söder och har väl mer rört sig på grus och konstgräsplaner runt om i Sthlms förorter än i innerstaden.

Det var, han har pratat ut med Niva om just detta.

Nu är det ju bara larviga DIF-fanns som anser att Beijmo svek DIF....

Ja och varför kritiserar inte Niva mer?
Det förstärker ju bilden ytterligare att det var en Afrikan också
Citera
2020-08-22, 14:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Med Da Graca och Calisir som mittbackslås?

Oj. Spelar da Graca? Då bör blåvitt göra minst 3 mål framåt idag. Att dom håller nollan tar jag tillbaka.
Citera
2020-08-22, 14:36
Medlem
Citat:
Ja och varför kritiserar inte Niva mer?
Det förstärker ju bilden ytterligare att det var en Afrikan också

Tycker du Niva ska kritisera Karlström för något hans f.d kamrat och lagkamrat har gjort?

Brukar du också ställas till svars för vad folk i din närhet gjort?
Citera
2020-08-22, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Tycker du Niva ska kritisera Karlström för något hans f.d kamrat och lagkamrat har gjort?

Brukar du också ställas till svars för vad folk i din närhet gjort?

Jag menade att Karlström umgås med honom fortfarande
Citera
2020-08-22, 14:43
Medlem
AIK har allsvenskans näst högsta spelarbudget säger aik:s styrelseordförande Robert Falck i podcasten Vår Värld. Så ni gnagare som påstår att truppen är mycket billigare än förra året har bevisligen fel.
Citera
2020-08-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Tydligen så stannar Tankovic i Hammarby. Han kunde inte bärga sig för att komma därifrån när det gick trögt men så fort målen och poängen började trilla in, och mer strålar troligtvis, så hejdade han sig.
Vad tycker ni bajare om den sortens framgångshoreri?
Inte helt impad av Mujos beteende men det kompenseras av att en av seriens bästa spelare förlänger med 2.5 år istället för att gå som bosman. Ruggigt viktigt för oss.
Citera
2020-08-22, 14:57
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Jag menade att Karlström umgås med honom fortfarande
Sunt samhälle du vill ha där folk ska ställas till svars för sina vänner.
Det är inte hagamannen vi pratar om. Ja karlström har en nära vän dömd för sexuellt ofredande.

Roar mig hur butthurt bajare tycks bli över hans blotta existens dock. Kanske Inte här men på twitter och Instagram.

Är det bara jag eller varför är bajarna på Instagram så jävla mycket mer efter än alla andra? Kan inte säga detsamma på flashback.
Citera
2020-08-22, 15:06
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Inte helt impad av Mujos beteende men det kompenseras av att en av seriens bästa spelare förlänger med 2.5 år istället för att gå som bosman. Ruggigt viktigt för oss.

Att gå och vara bitter osv kan man ju glömma. Han stanna trots allt. Bara hoppas han kommer igång och att den summan som skulle bli 0 nu vid övergång blir 10-15 mille i framtiden.
Citera
2020-08-22, 16:27
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
IFK Göteborg kan teoretiskt sett ligga sist/näst sist om de blir förlust mot DIF när omgången är färdigspelad och de enda missnöje mot nuvarande tränare jag sett på nätet (träffar inga GBG fans live) är från Laul och burkgurka.

Varför är de 0 kritik och uppståndelse bland er fans? Ni riskerar åka ut om inget sker drastiskt.

2-2 bättre än inget.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2020-08-22 kl. 16:48.
Citera
2020-08-22, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
IFK Göteborg kan teoretiskt sett ligga sist/näst sist om de blir förlust mot DIF när omgången är färdigspelad och de enda missnöje mot nuvarande tränare jag sett på nätet (träffar inga GBG fans live) är från Laul och burkgurka.

Varför är de 0 kritik och uppståndelse bland er fans? Ni riskerar åka ut om inget sker drastiskt.

2-2 bättre än inget.

Det är många som vill sparka Poja, men många som står bakom också. Till skillnad från AIK så har Blåvitt haft ganska bra grundspel, inte många förluster eller dåliga matcher utan tusentals missade chanser eftersom vi bara hade en anfallare inför säsongen i truppen och han blev skadad direkt.

Hade vi haft en bra anfallare i form hade vi haft 10-12 poäng mer. Men det börjar bli dags att ta fler poäng nu med truppen vi har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in