2020-08-18, 09:47
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronan112
Någon som vet vem 37 åringen kan vara?

Citat:
Den 37-årige mannen greps klockan 15.15 i fredags på Malmö live.
Han har varit högintressant för polisen i över ett decennium.

......................

Delar av artikeln bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten.

/Mod

Polisen har alltså haft koll på en individ i över tio jävla år och det är först nu man har något konkret? Hur hänger det ihop?
Citera
2020-08-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Polisen har alltså haft koll på en individ i över tio jävla år och det är först nu man har något konkret? Hur hänger det ihop?
hehe bra fråga. Alla fall bättre att han tar in skiten än mekky och fd Nermin blir mindre vilda Västern och ett lugnare Malmö.....
Citera
2020-08-18, 09:56
Medlem
Vet inte vem tråden berör, men undrar bara vet någon vad omar gomorra gör nu? Varken sett honom irl eller på sociala medier på en väldigt lång tid nu
Citera
2020-08-18, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Vet inte vem tråden berör, men undrar bara vet någon vad omar gomorra gör nu? Varken sett honom irl eller på sociala medier på en väldigt lång tid nu

Han har varit häktad för mordförsök men släppt nu igen!
Citera
2020-08-18, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lariko
Mordförsök på vem?
Citera
2020-08-18, 11:55
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Artikeln som citerades i trådstarten nämner "en utredning där polisen kommit åt information från krypterade chattar." Det skulle kunna vara ännu en följd av att EncroChat knäcktes.

(FB) Tusentals gripna efter att EncroChat knäckts av franska cyberpolisen
Citera
2020-08-18, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lariko

Jag såg han på stenkällan när jag kom körandes på Agnesfridsvägen, det kan nog varit förra helgen.
Citera
2020-08-18, 12:43
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Jag såg han på stenkällan när jag kom körandes på Agnesfridsvägen, det kan nog varit förra helgen.
Han har ju blivit rappare, fast mycket sämre flow än SchadiFlex om du frågar mig...
Citera
2020-08-18, 12:50
Medlem
diseuses avatar
Han blev häktad med restriktioner, enligt SVT ("Ledargestalt i Malmös gängkrig häktad för förberedelse till mord").
Citera
2020-08-18, 13:48
Medlem
Citat:

Det har väl funkat så här. D*niel Joh*nss*n Petr*vski (*=a, o) har styrt och ställt och gett order till en massa underhuggare. Han har inte själv stått på gatan och sålt knark, och han har inte gripits med en massa knark i bilen, och har aldrig gripits med vapen på sig eller i bilen eller i lägenheten, och han har såvitt polisen vet inte skjutit ihjäl någon. Ja, förrän nyss, alltså.

Men han har varit organisatör, och han har haft en massa kontakter. Han har vetat hur man bäst smugglar in knark i Sverige. Han har säkert gett en massa order.

Polisen har säkert vetat om detta, men de har aldrig kunnat binda honom vid något brott. Förrän nu, i bästa fall.

För nu verkar han ju vara misstänkt för mord. Vi får hoppas att han blir fälld.
Citera
2020-08-18, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty

Släppt för ca 2 veckor sedan
Citera
2020-08-18, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Han har ju blivit rappare, fast mycket sämre flow än SchadiFlex om du frågar mig...

Båda är lika värdelösa, de borde hålla sig till knark när de ändå är odugliga till något riktigt jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in