2020-08-04, 07:00
Bannlyst
- Dina armar är fulla med tatueringar och du jobbar som Ordningsvakt.
- Du går 1 Maj tåget för VPK och hylla Lenin
- Du älskar ha bajs sex.
Citera
2020-08-04, 11:50
Medlem
AdoElFitlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
När man har tolv fingrar och är en jävel på banjo.
Fyra fingrar på ena handen och åtta på den andra.
Citera
2020-08-04, 13:02
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
- Du älskar ha bajs sex.

Men fan är du dum? Tror du att man ens har hört talas om Lenin om man tillhör socialgrupp tre? Är det WT att läsa nobelpristagare och handla dyra barnkläder på Polarn och Pyret också?
Citera
2020-08-04, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Men fan är du dum? Tror du att man ens har hört talas om Lenin om man tillhör socialgrupp tre? Är det WT att läsa nobelpristagare och handla dyra barnkläder på Polarn och Pyret också?

Vad du har fördomar. VPK DNA kommer ifrån socialgrupp 3 .. Det är inte många i socialgrupp 1 och 2 som röstar på VPK. Någon rebellisk sent utvecklad tonåring kanske.
Citera
2020-08-04, 13:43
Medlem
Erik Östs avatar
-När du bor på Södermalm eller i ett särskilt utsatt område!
Citera
2020-08-05, 16:29
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
- Du älskar ha bajs sex.

Arbetarklass är inte lika med WT
WT går på bidrag, har fem bilvrak på tomten och demonstrerar inte, utom möjligen på Negerbollens Dag.
Citera
2020-08-05, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Arbetarklass är inte lika med WT
WT går på bidrag, har fem bilvrak på tomten och demonstrerar inte, utom möjligen på Negerbollens Dag.

Så du menar att WT kan inte leva i Hyreslägenhet Hallunda och röka gula blend där? Finns väl inte ens Sverige, det visa väl tråden också. Dom flesta definitioner är vad man vill stoppa in WT i. Har förstått Amerikansk WT är extem outbildad, dvs man ser inte skillnad på Sydstatsflagga och Norska flaggan.
Citera
2020-08-05, 20:49
Medlem
Citat:
- Du älskar ha bajs sex.

Njaa, en hel del ordningsvakter har nog tatueringar, men röstar VPK, eller V som partiet nu heter, det gör de inte oftast. Vakter och poliser gillar inte kommunister. Jag känner många. Dottern är vakt och hon säger att många kollegor lutar åt SD, precis som hon gör.

Således hyllar de inte Lenin.
När det gäller sex vet jag inte, jag har haft en kvinna som var polis och en som varit vakt, och de gillade vanligt hederligt sex...

WT-folk har jag besökt ofta i mitt yrke som hantverkare. Kännetecknande är arbetslöshet och sjukskrivning, de är oftast hemma hela dagarna och spelar dataspel även om de fyllt 50. Ungarna kommer från skolan och äter nåt direkt ur kylen. Gula Blend-paketet på fläkten. Allmänt ovårdat hemma.

Som WT har man vissa standardkommentarer:

”Jag röstar på sossaldemokraterna”
”Det finns många rika som har för mycket”
”Jag älskar att det finns pizzerior som kör ut”
”Jag tycker det ska sparas på försvaret”
”Bidragen är för låga”

Osv osv
Citera
2020-08-05, 20:54
Bannlyst
Det finns tom militärer som rösta på VPK. Dom största spionskandalerna i Sverige har det varit höga officerare som har sympatiserat med VPK. Stig Bergling gick tom med i partiet.

Citat:
Ursprungligen postat av LindvidArman
Njaa, en hel del ordningsvakter har nog tatueringar, men röstar VPK, eller V som partiet nu heter, det gör de inte oftast. Vakter och poliser gillar inte kommunister. Jag känner många. Dottern är vakt och hon säger att många kollegor lutar åt SD, precis som hon gör.

Således hyllar de inte Lenin.
När det gäller sex vet jag inte, jag har haft en kvinna som var polis och en som varit vakt, och de gillade vanligt hederligt sex...

WT-folk har jag besökt ofta i mitt yrke som hantverkare. Kännetecknande är arbetslöshet och sjukskrivning, de är oftast hemma hela dagarna och spelar dataspel även om de fyllt 50. Ungarna kommer från skolan och äter nåt direkt ur kylen. Gula Blend-paketet på fläkten. Allmänt ovårdat hemma.

Som WT har man vissa standardkommentarer:

”Jag röstar på sossaldemokraterna”
”Det finns många rika som har för mycket”
”Jag älskar att det finns pizzerior som kör ut”
”Jag tycker det ska sparas på försvaret”
”Bidragen är för låga”

Osv osv
Citera
2020-08-16, 10:13
Bannlyst
När man se ut så här :

https://pbs.twimg.com/card_img/1294710882103103488/XWFRannU?format=jpg&name=medium
Citera
2020-08-16, 12:19
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Det finns tom militärer som rösta på VPK. Dom största spionskandalerna i Sverige har det varit höga officerare som har sympatiserat med VPK. Stig Bergling gick tom med i partiet.

Men höga militärer är väl inte för tusan WT för att dom sympatiserar med VPK.
Du vimsar ju till begreppet totalt. Sluta tjafsa politik, det här ska föreställa en humortråd.
Citera
2020-08-16, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
När man se ut så här :

https://pbs.twimg.com/card_img/1294710882103103488/XWFRannU?format=jpg&name=medium
Sant. Men man måste känna till bakgrunden. Om hon lagt en massa pengar på tatueringarna istället för sådant man verkligen är i behov av, då är man WT.
Jag hade förövrigt lätt knullat henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in