2020-08-14, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av journeyman2k
Det finns en tjusning i riktiga fighter, typ fullkontaktsporter och befogat våld...
Men dom här babianerna är mest bara pinsamma, helt övertygad om att dom knappt kan namnet på en enda spelare i det lag som dom ska "representera".

Men det är ju irrelevant vad du tycker, det är ju inte därför dom slåss.
Citera
2020-08-14, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut

Ett stort antal personer hamnade i slagsmål i centrala Stockholm under söndagskvällen.

Enligt vittnen på plats ska det ha varit fotbollshuliganer som samlats på gatorna.

Under söndagen hamnade ett stort antal personer i slagsmål på Östermalm i Stockholm.

Enligt personer på plats ska det varit fotbollshuliganer som började slåss mitt på gatorna.

– Det var högljutt och folk slogs och skrek, säger ett vittne till Aftonbladet.

Polisen anlände till platsen och försökte avbryta det pågående slagsmålet. Bland annat avfyrade man pepparsprej mot folkmassan.
aftonladet ljuger om allt. jag trormer på att det är turkatr och kurder som slagits eller att muslimer gjort upp öppet om vilka knarkområden de ska sälja åp. riktiga huliganer, möts utanför stan och slåss där. jag flrstår inte att folk trålar in på aftonbladet, expressen, dn, di och alla dessa skittidningar som ljuger ihop stories som man fått medan ens chef knullat på en.
Citera
2020-08-14, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
Men det är ju irrelevant vad du tycker, det är ju inte därför dom slåss.

Så din åsikt att våld i överlag har en tjusning är mer relevant, eller vad?
Citera
2020-08-14, 15:33
Bannlyst
Citat:
Så din åsikt att våld i överlag har en tjusning är mer relevant, eller vad?

Dom som ägnar sig åt att slå varandra på käften gör ju det av en anledning.

Det är ju meningslöst att klaga över detta om du inte begriper anledningen eller förstår vad det är dom upplever då du aldrig upplevt det själv.

Det blir ju som att kommentera ett fallskärmshopp och säga "fy fan vad onödigt, vad ska dom upp i luften att göra!"
Citera
2020-08-14, 15:46
Medlem
Citat:
Dom som ägnar sig åt att slå varandra på käften gör ju det av en anledning.

Det är ju meningslöst att klaga över detta om du inte begriper anledningen eller förstår vad det är dom upplever då du aldrig upplevt det själv.

Det blir ju som att kommentera ett fallskärmshopp och säga "fy fan vad onödigt, vad ska dom upp i luften att göra!"

Haha, rätt säker på att du inte har en aning om vad jag upplevt och inte
Dom huliganer jag träffat var som jag tidigare skrev helt ointresserad av själva fotbollen, det var mest osäkra grabbar som bara var på matcherna för att synas och höras, och självklart förstöra matcherna för alla andra. Men definierade änså sig själv som "fans".

Om du därmed är så efterbliven så du inte själv fattar hur dålig din parallell med fallskärmshoppning är så är det ditt eget problem. Trevlig helg gubben :*
Citera
2020-08-14, 15:52
Bannlyst
Citat:
Haha, rätt säker på att du inte har en aning om vad jag upplevt och inte
Dom huliganer jag träffat var som jag tidigare skrev helt ointresserad av själva fotbollen, det var mest osäkra grabbar som bara var på matcherna för att synas och höras, och självklart förstöra matcherna för alla andra. Men definierade änså sig själv som "fans".

Om du därmed är så efterbliven så du inte själv fattar hur dålig din parallell med fallskärmshoppning är så är det ditt eget problem. Trevlig helg gubben :*

Har du varit huligan?

Om ja, då vet du vad du snackar om.

Om nej, då vet du inte vad du snackar om.

Och eftersom du spyr galla över huliganer kan vi dra slutsatsen att du aldrig varit någon vilket leder per automatik till att du inte vet vad du snackar om eftersom du inte har upplevt det som en huligan har upplevt och därmed inte kan förstå det vilket innebär och att du pratar om något du inte förstår.
Citera
2020-08-14, 16:49
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Så sjukt pinsamma låtsasmänniskor.
Åk ut i skogen och lek ist och uppta framförallt inte plats i stan.
Hade gladeligen tryckt på gasen om jag kom med bilen.
Det finns inga pubar ute i skogen.
Dessa idioter måste hinka i sig bärs innan det är dags att gå ut och skrika "Men kom då för helvete!"
Därför är inte skogen aktuell 😉
Citera
2020-08-14, 16:55
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Jävlar vad mycket gnällspikar det finns här haha vem fan bryr sig ens? Huliganerna slåss endast mot varandra och springer inte direkt omkring o vevar mot random folk på stan.

Skön underhållning men scenen är väl iprincip ganska död nuförtiden tråkigt nog.

Är det bara snuten som ska få bruka våld för skojs skull eller? Helvete heller.
Jävla fjollor.
https://youtu.be/2vz9tVd9i_4
"Kom då för helvete, din lilla jävla råtta"
Citera
2020-08-15, 21:21
Avslutad
Citat:
Varför förstår ni inte tjusningen med att slåss?

Äh, är ett av många sätt för män att mäta sin styrka. Dessutom är det som bekant en del av vår biologi.

Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Det finns inga pubar ute i skogen.
Dessa idioter måste hinka i sig bärs innan det är dags att gå ut och skrika "Men kom då för helvete!"
Därför är inte skogen aktuell 😉

Ser du många pubar i detta klippet?
Citera
2020-08-16, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Äh, är ett av många sätt för män att mäta sin styrka. Dessutom är det som bekant en del av vår biologi.

Ser du många pubar i detta klippet?

Nä, inte det klippet. Men klippet precis efter, som är upplagt av samma användare, så ser man pubar. Så jag vet inte riktigt vad du försökte bevisa med ditt inlägg.

https://youtu.be/qWVXODwg_X8
Citera
2020-08-16, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Matzolle
Nä, inte det klippet. Men klippet precis efter, som är upplagt av samma användare, så ser man pubar. Så jag vet inte riktigt vad du försökte bevisa med ditt inlägg.

https://youtu.be/qWVXODwg_X8

Jag bara motbevisade hans påstående med en källa.

För du inser att det i stort är samma personer i dom båda klippen va?
Citera
2020-08-24, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Högst 15% med invandrarbakgrund igår.

Ge dem en kniv var och släck sedan lysen, avräkningen sker dagen efter, alltid blir vi av med några som inte alls hör hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in