2020-08-13, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Bahoui efter matchen:

Vad lever han i för verklighet

Det där är en livsfarlig inställning.
Citera
2020-08-13, 21:33
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Blått har förlorat 4 matcher och tagit poäng i 11 matcher, tyvärr är då 9 av dom kryss.
Hur nu Poya (som Laul vill ha avsatt) ska få spelare att inte missa målet har gått min näsa förbi

Blåvitt behöver en striker när Söder saknas.

Men det kunde varit värre, AIK har fucking 8 förluster och ligger på kvalplats, BW sitter trots det säkert.

Ja och att BW sitter säkert är en stor skandal. Jag var kritisk till den mannen för månader sedan men folk tyckte Norling var det största problemet. Dags att vakna?!
Citera
2020-08-13, 21:34
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Bahoui efter matchen:

Oj bäst vi passar på att njuta.
Citera
2020-08-13, 21:35
Moderator
vfs avatar
Citat:
Bahoui efter matchen:

Detta:
Citat:
Vi saknar lite hjärta och någon som visar vägen

Är ett katastrofalt uttalande från en som ska vara en bärande spelare, Bahoui ska visa vägen.

Samt Goitom
Citera
2020-08-13, 21:38
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det där är en livsfarlig inställning.
Precis. Det påminner om det där klippet på en uteliggare/pundare som intervjuas i SVT. "Jag är författare, det här kommer jag reda ut, JAG SKA SKRIVA MIG UR DEN HÄR KRISEN!", sa han.

Nä, det ska du inte, du ska få kontakt med verkligheten och använda de verktyg som finns till hands. Detsamma gäller Bahoui.
Citera
2020-08-13, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Tja... varför inte? Han är ju fortfarande anställd och vad som helst måste ju vara bättre än det vi ser nu? Är t o m villig att gå tillbaka till man-man spelet. Då vann vi ju iaf enstaka matcher.

Nej, den där Bartosz har inte haft många rätt hitintills. Flera matcher i rad nu har han envisats med att starta bl a Rashidi, Lindqvist och Michél - trots att absolut i n g e n t i n g händer när de är inne på planen. Frågan är faktiskt: har vi ens skakat fram EN enda målchans med Bartoz "nya startelva" de 5 senaste matcherna? Jag tror faktiskt inte det? Det är först efter byten (där ovan alltid blir utbytta först) som det händer något.

Slutligen. All respekt åt Pertan och Goitom men just nu är känslan att se dem spela likvärdig med känslan man har när man måste ta sina favorithusdjur till vetrinären för att avliva dem pga ålder och krämpor.

Det första Grzelak gör är att gå in och tala om för truppen att dom suger och att dom är ett bottenlag. Kanske inte var den positiva kick aik behövde, haha.
Citera
2020-08-13, 21:40
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Blått har förlorat 4 matcher och tagit poäng i 11 matcher, tyvärr är då 9 av dom kryss.
Hur nu Poya (som Laul vill ha avsatt) ska få spelare att inte missa målet har gått min näsa förbi

Blåvitt behöver en striker när Söder saknas.

Men det kunde varit värre, AIK har fucking 8 förluster och ligger på kvalplats, BW sitter trots det säkert.
BW är klubbdirektör så varför ska han bli avskedad därifrån menar du?
Citat:
Detta:

Är ett katastrofalt uttalande från en som ska vara en bärande spelare, Bahoui ska visa vägen.

Samt Goitom
Goitom är slut som artist. Bahoui kan börja leverera och sen uttala sig, de vore optimalt.

Passa på å njuta nu av vår misär. Över hela 2020 och 2021 och det kan fanemig blir längre än så.

Fuck vad vi är dåliga.
Citera
2020-08-13, 21:42
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Ni är medgångssupportrar. Åker ni ur Allsvenskan så lovar jag att det blir en flytt till Malmö IP igen. Den här gången kanske det kommer fler än 2000 pers på de avgörande matcherna, men er historia är inte annat än pinsam. Ni är det mest patetiska laget i Allsvenskans historia.

Det måste vara jobbigt att ha så mycket hat mot någon som inte bryr sig tillbaka.
Citera
2020-08-13, 21:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Goitom är slut som artist. Bahoui kan börja leverera och sen uttala sig, de vore optimalt.

Passa på å njuta nu av vår misär. Över hela 2020 och 2021 och det kan fanemig blir längre än så.

Fuck vad vi är dåliga.

Sluta försvara BW någongång. Han har varit usel på samtliga positioner han haft i klubben. Ser du inte det själv? Skulle vi så ta in Sir Alex Ferguson som tränare och Mourinho som assisterande så skulle det ändå se likadant ut. Klubben är våldtagen högre upp.
Citera
2020-08-13, 21:55
Medlem
OvissFramtids avatar
Trots att jag avskyr AIK blir jag arg över hur klubben sköts. Kan någon aikare förklara grundligt vad som är fel i organisationen? Det är något med AIK, slutar alltid top 5 men spelar kanske den tråkigaste icke-fotbollen i Allsvenskan och har gjort länge. Känns som att det var på tiden att detta drabbar laget. Verkar inte finnas någon tydlig filosofi eller taktiksystem. Upplevde samma sak när de vann guld, var väl tack vare Larsson och Jansson att man vann då i stort sätt.

Är det sant att det existerar en svågerpolitik i klubben där bara tränare med AIK-anknytning får rollen? Att firman sätter agendan på styrelseträffarna och styr och ställer? Låter väldigt oseriöst.
Citera
2020-08-13, 21:59
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Fuck vad vi är dåliga.

Kan inte klubbdirektörer i AIK bli sparkade? Styrelsen kan väl entlediga honom? Är inte han ytterst ansvarig för det sportsliga?

Jag vet inte hur det ser ut i AIK men normalt sett är det styrelsen som kan kicka folk. Fast AIK är väl ett bolag så det ser kanske annorlunda ut.
Citera
2020-08-13, 22:03
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Det måste vara jobbigt att ha så mycket hat mot någon som inte bryr sig tillbaka.
Ditt inlägg summerar Helsingborgs och mffs supporter-relation perfekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in