2020-08-13, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Sixty sitter häktad för mord, bilden var först postad på shackis instagram men det är någon annan som har sixtys instagram och la upp bilden där också, säkert shacki
Vad heter sixty på instagram?
Citera
2020-08-13, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Han gjorde de pga hotbilden mot honom, shottaz sköt ju honom en gång redan

Ok tack för förklaringen. Svårt pinsamt. De är ju inte direkt hårda herrar när det gäller om de gör sånt.
Citera
2020-08-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Gick han på isol frivilligt? Vafan är detta? Det är snabbknullare och folk som tar p18?
Jag har klurat och klurat men kan inte förstå vad som är syftet med denna rymning? Hur tänkte shacki? Han är ju helt klart kaxigare nu med hånet mot pejps. Kan det vara så att shacki kommer att vara tillfälig ledare nu när alla andra är borta?
Citera
2020-08-13, 18:02
Medlem
Citat:
Vad heter sixty på instagram?
@sixty.60
Citera
2020-08-13, 18:02
Medlem
Citat:
Jag har klurat och klurat men kan inte förstå vad som är syftet med denna rymning? Hur tänkte shacki? Han är ju helt klart kaxigare nu med hånet mot pejps. Kan det vara så att shacki kommer att vara tillfälig ledare nu när alla andra är borta?
Negern kommer inte leda något
Citera
2020-08-13, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
@sixty.60
Låst konto med 0 inlägg står det för mig
Citera
2020-08-13, 18:03
Medlem
AN68s avatar
"Röker pejps" var ju ändå rätt kreativt
Citera
2020-08-13, 18:05
Medlem
Citat:

Jag tror inte det behöver vara något särskilt. Det är sommar och de har säkert haft det i deras mått mätt jäkligt segt i och med covid.

Sen om det sammanfaller med något så visst men jag tror inte man ska väga in så mycket i det. Han är ung och hör hur kul polarna har det typ. Han vill inte sitta och vara en loser utan vill komma ut och vara lite läcker. Så att han tar fotot är är lite häftig gör ju att polarna tycker han är det och även att småtjejer som gillar unga farliga killar sular fitta på honom för sånt där. Jag tror det är så enkelt.

Sen om de försöker något rån eller något annat under tiden är nog troligt men allt sånt är nog inget som är planerat. Det ger ju inga direkta pengar längre heller så ja...
Citera
2020-08-13, 18:08
Medlem
Citat:
Låst konto med 0 inlägg står det för mig
Han la upp shacki bilden på sin händelse, inte som inlägg.
Citera
2020-08-13, 18:10
Medlem
Citat:
Dödspatrullen använde honom för ett mord eftersom att han var ung och kommer slippa hårda straff om han blir tagen, vilket han blev.

Han kommer aldrig bli en ledare och kommer alltid vara en springare åt dom.
Citera
2020-08-13, 18:13
Medlem
Finns det någon som sett något mer i någon dansk media om ärendet? Har det varit paus i förhandlingen kanske?
Citera
2020-08-13, 18:17
Medlem
Kapten skjuten till döds precis nyss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här