2020-08-13, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Tror att det är sho bre och hans bror, sist jag kollade sebastjans instagram hade han öppnat en coffe shop i spanien har jag för mig, så varför han skulle ägna sig åt att vara kriminell vore konstigt.

Coffeeshops är en gråzon i Spanien. De har licens men regleras hårt. De måste I stort sett köpa in varor ifrån svarta marknaden för att ha tillräckligt sortiment. De får odla själva men i väldigt liten mängd jämfört med vad ett sådant ställe kan behöva.

Du kan ha rätt att denna Sebastian inte har något med saken att göra men att det skulle vara så att det är vattentäta skott mellan verksamheterna är inte riktigt sant. Det är även så att med tanke på att de har haft span i ett tag och de har umgåtts och att just dessa verksamheter är reglerade så är det åtminstone högst troligt att om han inte är inplockad som delaktig i detta så har han ingen licens snart ändå. De kan dra licenserna över dagen. Det är inte så att det behöver motiveras mycket. Alla som driver Coffee shops där vet om att de kan bli av med det hux flux och tar höjd för det troligen.
Senast redigerad av NoF8 2020-08-13 kl. 14:52.
Citera
2020-08-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Ja de ser väldigt tungt ut för dom allihopa. Shottaz höjer sina glas
Ha ha! Uppenbart Shobre OCH City! Och SZ behövde inte göra ett skit. Självmål!
Har vi tur så blir vi i samma strike också av med Dollar och/eller Sebbe samt sannolikt någon(ra) av nedanstående som häckat i ES...

Om SZ vill träna eller sysselsätta sig med något under de år det tar tills dessa vandrar på gatorna igen (om det alls blir aktuellt) så kan de ju ge sig på Shacki, Sadka, Dumle, Monti (Byn), Capone, AZ, Makavelli, Joker, 4bdikarim (4bdiaziz W4rsame) och div andra småsyskon, springisar resp hangarounds... Alteftersom dessa tillgänggörs från sina egna individuella förvaringar etc...

Med tanke på hur bra DP är på att sätta krokben på sig själva (men även med tanke på vilket dålig flyt SZ haft med sitt score) kanske grupperingen bara ska softa med vendettorna och låta DP straffa ut sig själva för att istället fokusera på musikalunderhållning och Spotify (som det finns andra trådar för)...
Citera
2020-08-13, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jag hittade Denne sebasjans konto igår med bilder som var endast ett par dagar gammla, men eftersom han håller till i barcelona kan han absolut vara en av de gripna, han lär ju hursomhelst vara inbladad i detta iaf

Hans insta?
Citera
2020-08-13, 15:55
Medlem
Citat:
Absolut, de kan ju förflytta sig emellan städerna, vet du vad denne dollar heter på riktigt?
Är shobre 23 eller 24 år? Trodde de var yngre allihop?
Citera
2020-08-13, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Tror att det är sho bre och hans bror, sist jag kollade sebastjans instagram hade han öppnat en coffe shop i spanien har jag för mig, så varför han skulle ägna sig åt att vara kriminell vore konstigt.
När är de födda? Stämmer verkligen åldern 23 och 24 år?
Citera
2020-08-13, 16:05
Medlem
Dubbelbyte för DP, Musse & Talang ersätter Shobre och Makkan.

Nyligen tagen bild på Shacki!
https://forumfiles.com/R2Zb5bM9o1/20200813_170225_jpg
Citera
2020-08-13, 16:09
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strikerbyn

Snubben som blev fritagen i GBG? Vad menas med "pejps"?
Citera
2020-08-13, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Snubben som blev fritagen i GBG? Vad menas med "pejps"?
Han dödade pejps 2018 i pizzerian
Citera
2020-08-13, 16:13
Medlem
Sebbes instagram var ju inte så svår att hitta, men den där "dollar". Vad heter fanskapet??
"sebastjanofficial" är ju lagom unikt. Finns det nån "unofficial" också eller?? Hahaha
Citera
2020-08-13, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Är shobre 23 eller 24 år? Trodde de var yngre allihop?
yes shobre är 23 född 97 och hans storebror city är 24
Citera
2020-08-13, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strikerbyn

wow, kaxigt. Shackis alla ledare är gripna och han hånar pejps? Får jag bara fråga vart denna bild kommer ifrån?
Citera
2020-08-13, 16:37
Medlem
Citat:
wow, kaxigt. Shackis alla ledare är gripna och han hånar pejps? Får jag bara fråga vart denna bild kommer ifrån?
Oj shit, kaxig pojk. Den bilden har redan shottaz sett 100%... frågan är ju vart han gömmer sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in