Citat:
Så de har "obegränsat med resurser" och "riggar val" men de lät(?) ändå Trump vinna både nomineringen hos GOP och presidentvalet?För det första är jag ingen ”qanon” eller med i någon sorts kult som flera av er hela tiden försöker att hänvisa till. Däremot är jag för Demokrati, som är på riktigt. För det andra förstår du inte vilka krafter POTUS kämpar mot.
Vill du även ha bevis på att han inte kan stoppas?
Deep State:
Äger större delen av världens banker
Big Pharma - Deep states mest lukrativa business efter banking. Tjänar de pengar på att människor är friska eller sjuka tror du? Varför får ingen ifrågasätta dem utan att bli censurerad?
Man kontrollerar Media
Foundar krig och terrorism
Gjorde sig av med Kennedy
Sköt Reagan
Riggar val
De har obegränsat med resurser
Om de hade kunnat stoppa Trump hade man redan gjort det eftersom han belyser deras korruption gång på gång. Förut har de verkat helt osynligt i mörkret - han drar ut dem i ljuset för att allmänheten ska kunna se vad som sker ”bakom kulisserna”. Q ger ut intel som ger oss möjlighet till att granska.
Vill du även ha bevis på att han inte kan stoppas?
Deep State:
Äger större delen av världens banker
Big Pharma - Deep states mest lukrativa business efter banking. Tjänar de pengar på att människor är friska eller sjuka tror du? Varför får ingen ifrågasätta dem utan att bli censurerad?
Man kontrollerar Media
Foundar krig och terrorism
Gjorde sig av med Kennedy
Sköt Reagan
Riggar val
De har obegränsat med resurser
Om de hade kunnat stoppa Trump hade man redan gjort det eftersom han belyser deras korruption gång på gång. Förut har de verkat helt osynligt i mörkret - han drar ut dem i ljuset för att allmänheten ska kunna se vad som sker ”bakom kulisserna”. Q ger ut intel som ger oss möjlighet till att granska.
En detaljfråga: vilka - mer konkret - är "deep state" enligt dig?
Citat:
OK. Jag erkänner att du har fel!