Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Jag accepterar dagens dom på +3 avlidna. Det innebär en ökning. Det var ju +1 förra måndagen....
Men hur som helst, det verkar som om smittan ökar. Nu gäller det att inte gapet också börjar öka.
Jag är nöjd med att tråden blir blivit mindre hetsig och att ALARMISTER och FÖRNEKARE ingått fredsavtal.
Ingen hade rätt av dessa grupperingar och inte jag heller. Återkommer senare.
Verkar onekligen som det ökar, och då har inte alla börjat samlas för hösten än. Det är illavarslande

Är det en vecka kvar till skolan sätter igång?
Kollektivtrafiksbranschen skulle komma ut med riktlinjer för hur de ska minska smittspridningen i höst, dessa skulle ha presenterats förra veckan. Varken Svt eller aftonbladet verkar vilja undersöka varför den uteblivit, av någon anledning, jag har frågat dem flera gånger. Tegnell ville ju inte komma med riktlinjer för att han sa att branschen skulle fixa att ta fram dessa själv, om jag tolkade honom rätt. Verkar dock inte hända mycket, men lärarförbundet har åtminstone sagt att de inte kan fixa belastningen för kollektivtrafiken, så då gäller det att branschens riktlinjer blir bra annars händer inte ett skvatt.