2020-08-10, 09:51
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Hälften är invandrare i firmorna idag. Det är också därför som fler och fler svenskar drar sig ur.

Det blir inte samma typ av slagsmål som för 15 år sedan. Invandrare struntar i reglerna och sparkar och hoppar på folk som ligger.

Brytt sig om regler? Det är ju därför de slåss i grupp, de är helt enkelt för rädda att slåss själva, så har det alltid varit.

Hade de någonsin brytt sig om regler så hade de gått till en kampsportsklubb och slagits där. Men det vågar de inte, töntarna kan bara slåss i grupp.
Citera
2020-08-10, 10:11
Medlem
Varför är det nästan uteslutande folk med invandrar bakgrund som är inblandad i det allt mer ökande våldet, mord, dråp, våldtäkter ja det verkar inte finnas någon hejd på deras besinningslösa våld.
Mitt förslag, skicka ut dem familjebostäder så sprider det sig som ringar på vattnet. Dem har ett Våldshumör som vi Svenskar inte har hunnit med att fatta
Det här är farliga människor som vi skall undvika i allra möjligaste mån !!
Citera
2020-08-10, 10:14
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakelgalten
Word.

Jag kan inte påstå att jag själv störs av dessa hjordar av idioter, men fri sjukvård skall de fan inte ha.
Och detsamma borde gälla folk som kommer in med skottskador och knivsår och inte vill berätta vad som hänt.
(Ja, ja, jag vet att det "rasistiskt" att säga så, men jag vill inte betala för vård av kriminella svin som själva drar på sig detta)
En möjlighet är att underlåtenhet att meddela sig med polisen i samband med kniv och skottskador - och skador från huliganslagsmål - ger skäl för husrannsakan. Det borde hjälpa.

Lite rasism till husbehov är bara hälsosamt. Vi kommer ändå aldrig i närheten av det rashat som de utomeuropeiska invandrarna hyser mot oss.

Jag anser att det är självklart att vi inte skall beasta skattebetalarna med kostnaderna för den kriminelle. Blir de dömda skall deras familj belastas med kostnaderna för kriminalvården såvida de inte klarar av det hela själva. Det strider naturligtvis mot principen att när man avtjänat ett straff är man fri och blir en sorts dubbelbestraffning att komma ut med skulder. Rehabiliteringen är därmed lönlös.

Nåväl, låt huliganerna betala för sin egen sjukvård om de nu tycker att den formen av underhållning är det som är intressant. Det strider inte mot någon rättsprincip. Det är inte ett straff utan ett eget val.
Citera
2020-08-10, 10:55
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Haha, vilken värdelös slogan.

”Må de hata oss; blott de fruktar oss” torde vara mer grammatiskt korrekt.

Oderint dum metuant - Let them hate, so long as they fear - Må de hata, bara de fruktar.

Den romerske kejsaren Caligulas valspråk. Men även han snodde det. Från poeten och dramatikern Lucius Accius.

Fotbollshuliganismen i Sverige är värdelös. Enda gången jag vart med var EM 1992. Då jävlar skulle dessa kaniner vara med. Dom står ju och hoppar som kaniner. Springer mer än dom slåss. Är man rädd för stryk så ska man inte vara med och slåss.

Kunna slåss, våga slåss och aldrig backa : En kvalitativ studie om fotbollshuliganismens påverkan på individen. Denna uppsats är en socialpsykologisk och kvalitativ undersökning som syftar till att förstå hur man kan, utifrån ett socialpsykologiskt perspektiv förstå varför vissa individer kommer bli som ena jävla hoppkycklingar.
Citera
2020-08-10, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback-profilen
Boomen för allsvenskan och huliganer sammanföll med idientietssökandet för svensk.
Medhåll, tänker precis likadant. I takt med att man lyckas förstöra folkgemenskapen så söker folk efter någon annan gemenskap. Synd att det blev en dålig kopia på brittisk huliganism.

Annars tror jag att det var DFG mot KGB den här gången.
Citera
2020-08-10, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum45
Varför är det nästan uteslutande folk med invandrar bakgrund som är inblandad i det allt mer ökande våldet, mord, dråp, våldtäkter ja det verkar inte finnas någon hejd på deras besinningslösa våld.
Mitt förslag, skicka ut dem familjebostäder så sprider det sig som ringar på vattnet. Dem har ett Våldshumör som vi Svenskar inte har hunnit med att fatta
Det här är farliga människor som vi skall undvika i allra möjligaste mån !!
Högst 15% med invandrarbakgrund igår.
Citera
2020-08-10, 11:38
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 98214
Såg det hända, riktigt sjukt. Det hela hände ungefär vid karlavägen

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av PruuLe
Vet någon vilken gata detta har skett på?

Citat:
Ursprungligen postat av 98214
Karlavägen

Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Nja knappast på själva Karlavägen är ju en allé med träd hela vägen. Är ju nån tvärgata ner det sker på.
Det var i korsningen Karlavägen/Sibyllegatan söderut. Mellan Östermalmstorg och Karlavägen.
Citera
2020-08-10, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
vi inom aik startade scenen inom black army med blott de hata oss blott de frukta oss

Vilken urusel slogan. Vad betyder det ens. Det är ju bara gibberish.
Citera
2020-08-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Medhåll, tänker precis likadant. I takt med att man lyckas förstöra folkgemenskapen så söker folk efter någon annan gemenskap. Synd att det blev en dålig kopia på brittisk huliganism.

Annars tror jag att det var DFG mot KGB den här gången.
Det var betydligt stökigare på 90/00-talet än vad det varit de senaste 5 åren. I synnerhet på matchdag i anslutning till arenan.

Britterna har absolut ingenting att sätta emot någon svensk liga. För att inte tala om balkan/ryssarna.
Citera
2020-08-10, 12:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmygLasse
Vilken urusel slogan. Vad betyder det ens. Det är ju bara gibberish.
de andra fruktar gnaget helt enkelt det e det som menas
Citera
2020-08-10, 12:04
Medlem
Maravillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Hälften är invandrare i firmorna idag. Det är också därför som fler och fler svenskar drar sig ur.

Det blir inte samma typ av slagsmål som för 15 år sedan. Invandrare struntar i reglerna och sparkar och hoppar på folk som ligger.

Tvärtom så var det grövre förr, 90-talet fanns det knappast något som hette "övertramp". Idag har det blivit mer renhårigt och städat även om det självklart förekommer övertramp.

Märks att du inte har en jävla aning om vad fan du pratar om.
Citera
2020-08-10, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Nja knappast på själva Karlavägen är ju en allé med träd hela vägen. Är ju nån tvärgata ner det sker på.

Såg du det? Förmodligen inte

Jag såg det på karlavägen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in