Citat:
Arbetslöshet är 10,2%, och att såpass få fortfarande fått återgå till jobbet, det skulel jag inte vilja kalla mirakulös.Vi är nu i Augusti och USA ligger nu under 10% arbetslöshet. Du syftar till Juli månad resultat om 10.2%. Med den takt företagen nu sparkar igång tror jag vi kan se nivåer om 5-6% till November, McDonalds skulle anställa 300.000pees läste jag. Dina likar gör sitt bästa i att sätta städer i brand, sparka och slåss, men detta har redan enbart slagit emot Demokraterna som nu inser detta och försöker distansera sig, men många har redan sett detta inte minst svarta och latinos som är särskilt drabbade.
Fortsätter denna återhämtning är det en i det närmast mirakulös återhärtning som bara visar att Trump är jämställd med "Jobs Jobs Jobs".
Fortsätter denna återhämtning är det en i det närmast mirakulös återhärtning som bara visar att Trump är jämställd med "Jobs Jobs Jobs".
För det innebär att inga mer anställda återanställs, eller så förstår man inte ordet mirakel och mirakulöst.
Förresten vad var arbetslöshetssiffran för Obama när han lämnade över till trumpen?
Det är väl typ 5-6% ifrån

Citat:
Att gömma sig som trumpen gör ifrån sitt federala ansvar för folket och dess medborgare som trumpen svor att vaka över och i COVID-19 krisen.Min kära spann vatten.
Det är lätt att sitta i en källare eller bakom en datorskärm och vara Bror duktig.
Det finns ingenting som säger att en galjonsfigur som biden hade kunnat göra annorlunda vid en kris dom denna, kolla på Stefan Löfven.
Kolla på de demokratiskt styrda delstaterna i USA och se om dom hanterat Corona bättre än någon annan.
Om du skall bedöma trumps politik får du kolla innan Corona, allt efter det är ett jävla lotteri.
Det är lätt att sitta i en källare eller bakom en datorskärm och vara Bror duktig.
Det finns ingenting som säger att en galjonsfigur som biden hade kunnat göra annorlunda vid en kris dom denna, kolla på Stefan Löfven.
Kolla på de demokratiskt styrda delstaterna i USA och se om dom hanterat Corona bättre än någon annan.
Om du skall bedöma trumps politik får du kolla innan Corona, allt efter det är ett jävla lotteri.
Den är är mycket uppenbar att trumpen skiter i dessa.
Arizona, Texas, Alabama, Florida och Mississippi där smittspridningen är enorm och okontrollerad, är alla efter trumpen pusha för öppna upp och vi fick svaret att det gick inte med amerikanarna.
Har samtliga republikanska guvernörer, verkar som du glömde av att tänka efter igen
Och vi ser vad det gjort med trumpens polls.