Citat:
Ursprungligen postat av
deliciousdelux
Du svarar ju inte på en enkel fråga:
När svarade Biden på (om än från hejarklackan från nöjeskanalen CNN) frågor senast?
Nöjeskanalen CNN frågade om han gjort sitt kognitiva test (som Trump gjort) - då kontrade han med om hornalisten tagit kokain-test?
Om du inte tror på en VP som hypotetiskt skulle styra 2v efter valet så är du nog den mest pantade idiot jag växlat ord med.
Så länge du inte kan klarar av att återge Bidens politik rätt, så vet jag inte hur du kan ha rätt i något ens.
Annars står det inget i detta inlägg, och är mer fundersam på varför du skrev det och så innehållslöst.
Dock kvarstår faktum, trumpen vänt folket och dess medborgare ryggen och Biden ÄR det enda trygga valet för USA och enbart för trumpen är för inkompetent att lösa nått då han ingen ledare är.
Så bara antar att mer innehållslösa inlägg kommer, då du så gärna vill vara med i diskussionen och inget vet.
Citat:
Ursprungligen postat av
deliciousdelux
Det var en diskussion mellan mig och en annan medlem. Försök inte!
Vem gödde krigsherren Obama!? Vem startade krig som gynnade de superrika? Obama!
Vem har inlett NOLL krig för första gången på decennier? DONALD FUCKING TRUMP.
Men du kanske gillar krig och elände? Passar din politiska agenda.
Resten (covid-19) kan du rakt av applicera på vänstern som tyvärr styr Sverige. Högst dödsantal per capita - i särklass överlägset! I hela EU! Världen?
Edit,
Visstfan. Trumps fel såklart.
Spelar ingen roll vem du gör jämförelsen med, den är precis lika havererad oavsett.
trumpen HAR vänt folken ryggen i COVID-19 krisen, inget av ditt svammel ändrar detta inför presidentvalet ens på något sätt.
trumpen är för svag att leda ett land, och i kris inte alls.
Vill du försöka igen?
Och ändå ligger det ändå 4 EU länder före oss per captia, verkar som du inte har koll på nått.