2007-05-24, 20:16
Medlem
Nån mer än jag som kraschar hopplöst mycket? verkar som mitt direct x bara kraschar och lägger av, för efter jag har fått lov att öppna aktivitetshanteraren för att stänga av spelet så kan jag inte spela något annat sel förrens jag startat om datorn, tack vare att spelen inte kan hitta direct x. och ja jag har senaste direct x installerat och har uppdaterat allt möjligt för att få bort problemet.

kör på en amd am2 4600+ med 2gig ram och ett 7900gt kort.
Citera
2007-05-24, 21:49
Medlem
Elrond (till viss del) och flera som bor i Rivendell tillhör ju Noldor och detta är inte samma alver som t.ex. de som bor i Mirkwood och som Legolas tillhör. Man kan ju bland annat nämna det följe av Noldoralver som Frodo och hobbitarna stöter på precis som de beger sig ut på sin resa, som visserligen lämnar middle-earth men de var knappast de sista om man säger så. Så man kan alltså tänka sig fler raser av alver.
Citera
2007-05-24, 23:07
Medlem
orkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trixster
Nån mer än jag som kraschar hopplöst mycket? verkar som mitt direct x bara kraschar och lägger av, för efter jag har fått lov att öppna aktivitetshanteraren för att stänga av spelet så kan jag inte spela något annat sel förrens jag startat om datorn, tack vare att spelen inte kan hitta direct x. och ja jag har senaste direct x installerat och har uppdaterat allt möjligt för att få bort problemet.

kör på en amd am2 4600+ med 2gig ram och ett 7900gt kort.

Vad jag vet är det typiskt 7900GT korten... Jag har ett sådant och i 75% av alla spel har jag grafikbuggar och/eller kraschar. Och jag har testat massvis med drivrutiner.
Citera
2007-05-25, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orkz
Vad jag vet är det typiskt 7900GT korten... Jag har ett sådant och i 75% av alla spel har jag grafikbuggar och/eller kraschar. Och jag har testat massvis med drivrutiner.

konstigt, lotro är det enda spel jag har problem med.
Citera
2007-05-25, 23:00
Medlem
Antinomoss avatar
Köpte 1G minne (totalt 2G) idag och har startat en ny karaktär - Alv.

Nu älskar jag verkligen spelet!

Med extra minne kan jag köra på höggrafikläge och allt flyter laggfitt och ser snyggt ut. Alvområdet är bra mycket mer stämningsfullt än människoområdet.

Hoppas verkligen spelet utvecklas i rätt riktning med expansioner etc. Skönt med ett snyggt och stämningsfullt alternativ (Gothic/Elderscrollsaktigt) till tecknade WoW.

För att vara ett nyligen släppt MMORPG är det verkligen buggfritt och genomarbetat.

nä, jag är inte sponsrad av Turbine

//Mvh, M
Citera
2007-05-26, 14:58
Medlem
Någon som vill dela med sig av en 7dagars trial? PMa isåfall
Citera
2007-05-26, 21:50
Medlem
klos_s avatar
Måste man betala även om man laddar ner det? Orkar inte betala för ett spel(I månaden då).. Kräver det en bra dator?

/Mvh Klos
Citera
2007-05-26, 23:36
Medlem
Antinomoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Måste man betala även om man laddar ner det? Orkar inte betala för ett spel(I månaden då).. Kräver det en bra dator?

/Mvh Klos

Ja...det fungerar precis som många andra mmorpgs - månatlig betalning.

På min dator flyter det laggfritt på höga grafikinställningar (inte högsta):

AMD Athlon 64 3500+
2G Ram
GeForce 7600GT

//Mvh, M
Citera
2007-06-01, 16:33
Medlem
Laughing_Crabs avatar
Mitten på juni skall nya patchen komma. Inte länge kvar till den nu. Måste hinna till lvl 50 snabbt nu så att man kan delta i raiden.
Citera
2007-06-01, 17:15
Medlem
Nissedruvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing_Crab
Mitten på juni skall nya patchen komma. Inte länge kvar till den nu. Måste hinna till lvl 50 snabbt nu så att man kan delta i raiden.

Vadå för raid?
Citera
2007-06-02, 12:58
Medlem
Laughing_Crabs avatar
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=63576

Info om patchen som kommer om några veckor.
Citera
2007-06-03, 14:11
Medlem
Geetens avatar
Fan vad sugen jag är, men vill verkligen testa det först. Har spelat ett par andra mmo-spel innan detta, men vill ju inte slösa bort pengar. Vore skitschysst om nån langade över en trialkod via PM!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in