Citat:
Ursprungligen postat av
-benito-
Lika chockerande som när Peter Jöback kom ut!!!
Gulligullan, koko som en gök
Var många som blev chockade. Han var ju med i melodifestivalen 1990. Då förnekade han att han var bög. Hans pappa Arne trodde ju att hans son var bög. Även Jöbacks bror och mamma trodde det. Eller trodde... Visste. Men folk var ju inte så jävla dumma så dom erkände att dom var bögar på den tiden. Är ju vidrigt och sjukt. Var många tjejer. Som en av mina systrar, jag har två syrror. Ena var inte född, men den andra var 17år, hon försvarade och blev arg när jag och mina bröder och ALLA vettiga sa att Jöback var BÖG. Han kom ju näst sist i melodifestivalen 1990. Mycket beroende på att folk trodde han var bög. Kan väl för i helvete inte ha bögar med i melodifestivalen? Lås in dom jävlarna på på psyket och behandla med tortyr. Så jävla illa med allt idag. Vadfan är det med folk?
Och Darin... Jävla nörd med tandställning. Inte kan han sjunga heller. Sjunger ju om att han har ett andra jag, eller flera personligheter. Och att han är en astronaut.
Jag hatar Astronauter.

Jag har vetat hela tiden att han är bög.
Idag kan dom komma ut som vadsomhelst. Tänk om Michael Jackson levt idag. FYFAN !!! Alla sjuka jävlar blir kändisar för dom är perversa. Kulturmarxism. Hjärntvätten har vart effektiv. Det var annorlunda förr. För 30år sedan. Det var bättre förr. Vad fan ska hända i framtiden när folk blivit som dom blivit. Darin är BÖG... En kändis är bög...
Michael Jackson är väl en av Darins idoler. Men Michael Jackson försökte ju, även om han misslyckades, vara NORMAL.

Men han försökte.... Han blev vit och fixade ett par ungar. Är starkt gjort av en kastrerad bög. Hans pappa kastrerade ju sin son. Undrar om det är samma sak med Darin? Han kanske kastrerat sig själv. Är ju så med ungdomar idag. Bögar så jävla sjuka så dom kastrerar sig. Med svenska statens hjälp. Darin kanske har en fitta mellan benen? Han kommer nog börja leva ut sina sjuka lustar nu när han kommit ur som man sa förr, GARDEROBEN.
Kändisar idag är så jävla värdelösa. Finns så många av dom. Det dom har gemensamt är att dom är sjuka och värdelösa. "Men det gick ju bra för Greta" NEJFAN DET ÄR FÖR MYCKET. Önskar att corona vara ett riktigt virus och tog död på dessa jävla as. Så vi slipper se dom. Och höra dom...