2020-07-09, 01:18
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miamiboy
Man kan betala Western union med pfc kort
Där ser man undrar vilka de har spärrat då med tanke på att det står tjänster för pengatransaktioner och överföringar i deras villkor ...Har själv kunnat ta över till Revolut ibland och Lunar Way från kortet.
Citera
2020-07-14, 12:50
Medlem
Hur ser det ut för P.F.C.? Funkar det bra nu? Tänkte det som hände med wirecard.

Jag beställde iallafall ett kort. Det jag vill ha egentligen är budget, kategorier och kunna lägga upp sparmål, även kostnadsfritt och enkelt att använda. Finns det något bättre alternativ eller funkar P.F.C. bra för detta?

Ska mest användas till vardags i Sverige/norden. Finns det något kanske man kan komplettera detta kort med? Typ revolut?
Citera
2020-07-14, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jnewj
Hur ser det ut för P.F.C.? Funkar det bra nu? Tänkte det som hände med wirecard.

Jag beställde iallafall ett kort. Det jag vill ha egentligen är budget, kategorier och kunna lägga upp sparmål, även kostnadsfritt och enkelt att använda. Finns det något bättre alternativ eller funkar P.F.C. bra för detta?

Ska mest användas till vardags i Sverige/norden. Finns det något kanske man kan komplettera detta kort med? Typ revolut?

Det löste sig efter ett par dagar och fungerar felfritt nu igen.
Citera
2020-07-15, 23:19
Medlem
Crazefangs avatar
Tänkte fråga en till fråga. Är det enbart jag som kan swisha in till mitt egna P.F.C kort eller kan andra personer också swisha in till mitt kort?

/mvh
Citera
2020-07-16, 11:10
Medlem
Visst kan man inte använda Apple Pay på P.F.C. däremot funkar det på revolut? Blev lite fundersam om man kanske borde köra revolut? P.F.C. är beställt, får väl börja med det
Citera
2020-07-16, 11:27
Medlem
Citat:
Visst kan man inte använda Apple Pay på P.F.C. däremot funkar det på revolut? Blev lite fundersam om man kanske borde köra revolut? P.F.C. är beställt, får väl börja med det

Inget Apple pay med P.F.C.
Citera
2020-07-16, 12:35
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazefang
Tänkte fråga en till fråga. Är det enbart jag som kan swisha in till mitt egna P.F.C kort eller kan andra personer också swisha in till mitt kort?

/mvh
Det går bara att fylla på själv då swish startar automatiskt vid en påfyllning där mottagaren redan är ifylld så det är inget nummer som du swishar till.
Citat:
däremot funkar det på revolut? Blev lite fundersam om man kanske borde köra revolut? P.F.C. är beställt, får väl börja med det
Jag får det inte längre att funka med Revolut men det funkar med Lunar Way som också är kostnadsfritt så jag brukar köra P.F.C. > Lunar Way > Revolut vid insättningar så behöver man inte göra utlandsöverföring till Revolut.
Citera
2020-08-05, 11:05
Medlem
Går det att höja dagsgränsen på 50 000 SEK?

Citat:
Korttransaktioner hos Affärsställen och e-handelsföretag (inkl. kontantuttag):
Per dag: Högst 50 000 SEK totalt per dag
https://getpfc.com/sv/allmanna-villkor/
Citera
2020-11-04, 18:53
Medlem
Går det att koppla pfc kort till Willys plus kund?
Citera
2020-11-04, 22:16
Medlem
Zaxxon64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Går det att koppla pfc kort till Willys plus kund?
Går alldeles utmärkt. Iaf har jag gjort det
Citera
2020-11-05, 19:47
Medlem
Vi byter kortutgivare och lanserar vårt nya kort

Det nya kortet går att beställa från och med nästa vecka!

Snabbare än du hinner säga investeringshorisont kommer det dyka upp flera nya funktioner i din app. Duo, som hjälper er som vill koppla ett varsitt kort till ett gemensamt saldo, och Flex som gör att du kan handla utan att tänka på saldot. Dessutom dröjer det inte länge förrän du kan spara i fonder hos oss. Håll koll i appen!
Citera
2020-11-11, 11:47
Medlem
går inte beställa korten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här