Citat:
Ursprungligen postat av
Takadongtakadang
Du har fel.
Jag har aldrig påstått att det ÄR mord. Jag har påstått att om detta skett i avsikt att avsluta liv då är det farligt nära mord
Vad du nu gör (sannolikt beroende på låg intelligens och komplett avsaknad på läsförståelse) är att be mig svara på varför jag anser det är mord att ge palliativ vård. Det är det inte och det har jag aldrig påstått. Men det begriper inte du. Det är du dessutom beredd att bevisa in absurdum.
Jag upprepar mig:
Att den skandalen inte fått större proportioner i Sverige är helt obegripligt. Jag skulle säga att det vi pratar om ligger farligt nära gränsen för mord.
#dumblock
Du har alltså inget att komma med mer än de vanliga svamlet med invektiv och annat trams som bara utmärker dig. Det enda du har rätt i är att mord är en avsiktlig handling.
Däremot kan du inte svara på dessa nu anpassade frågor (eftersom du tycks behöva hjälp att svara):
1. Vad är det som ligger »farligt nära mord«?
2. Vilka har utfört den handling som du påstår ligger »farligt nära mord«?
3. Vad skulle vara vinsten/syftet med handlingen som ligger »farligt nära mord«?
Om du inte vill svara så beror det på att du inte kan och det i sin tur beror på att du nog, sakta men säkert, börjar förstå att du är fel ute.
Kom inte med en massa tramsiga invektiv som bara berättar om vilken låg nivå du själv befinner dig på. Svara rakt, klart och ärligt.