2020-08-01, 17:56
Medlem
Pancevs avatar
Glömde presskonferensen efter Mange Persson jävla mentala genomklappning. Han är också en förrädare 😄😄
Citera
2020-08-01, 17:58
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
OK, jag tackar för svaret. Jag har givetvis egna politiska åsikter men förstår också att de inte är relevanta i den här diskussionen, eftersom jag inte är DIF.
Alla får vara vad de vill.. men det är mkt höger i DIF. Elr kulturbevarande kanske.. folk är ju vänster o sossar också men mer arbetartraditionella om vi säger så.
Citera
2020-08-01, 18:01
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Gick ju bra.

PK, Berg, Witry och Ulvestad tar plats i de flesta lag. Lägg därtill Une, Augustinsson, Karlström och Holmberg.

Helt OK.

F.ö. anser jag att vi måste värva nån i stil med Irandust/Ba, eh.. houi? Stavning? Nån irrationell jävel som som drar två spelare samt en lagdel och sätter fart framåt. Saknas enormt.

Nu får vi spela skadeskjutet med Edwards, Walker och Holmberg i den positionen.

Två första är mittfältare och sistnämnda forward.
En tidigare version av Haris elr El Kabir.

Elr en Ring som klarar att spela fotboll mer än 10 minuter var 8e match.

Stefano Vecchia vore trevligt.
Citera
2020-08-01, 18:02
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Match imorgon mot bajen. Jag tycker att vi borde vila hela laget. Död åt mff!
Citera
2020-08-01, 18:04
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Stabil och relativt bekväm seger. Häcken var sämre än vad jag trodde. Tror det kommer stå mellan Norrköping, Malmö och DIF. Vi har börjat tugga igång nu.

Peking har ju börjat tappa lite poäng här och var också. Hoppas Mjällby kan ta åtminstone en poäng på måndag.
Vågar inte ropa hej ännu.. men det börjar fan se harmoniskt ut igen. Kuggar i mkt bättre nu .. o känns lite tunga att möta. Som förra året.
Citera
2020-08-01, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Match imorgon mot bajen. Jag tycker att vi borde vila hela laget. Död åt mff!

Ruggiga tre matcher ni har nu. Jag hoppas ni tar nio poäng.
Citera
2020-08-01, 18:14
Medlem
Tror Örebro ryker i år, ser oerhört svaga ut. Började lite piggt med vinst mot oss bland annat men ser ju ruskigt trötta ut just nu.
Citera
2020-08-01, 18:23
Medlem
Citat:
Ruggiga tre matcher ni har nu. Jag hoppas ni tar nio poäng.
Jo, men vad är oddsen? Tyvärr tror jag att vi gör en kanonmatch på Olympia och sen en total genomklappning i derbyt. Hoppas att jag har fel.
Citera
2020-08-01, 18:28
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Tror Örebro ryker i år, ser oerhört svaga ut. Började lite piggt med vinst mot oss bland annat men ser ju ruskigt trötta ut just nu.
Den matchen.. plus tappet mot HBorg o Krysset mot Regnbågsklubben med överlägsna värderingar svider som fan.

Örebro får man köpa Kanske .. tidigt på sässen men ändå.
Citera
2020-08-01, 18:37
Medlem
Elva raka segrar nu mot göteborgslagen... Läckert!
Citera
2020-08-01, 18:46
Medlem
Inte mig emot om Örebro ryker. Fuskarlag vill man ju inte ha, totalt oförlåtligt med magsjukan i laget som man mörkade.
Citera
2020-08-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Inte mig emot om Örebro ryker. Fuskarlag vill man ju inte ha, totalt oförlåtligt med magsjukan i laget som man mörkade.
Jag hoppades på att de skulle ta poäng mot Falkenberg. För mig kvittar det vilka som åker ur utav de som finns där nere, så länge som inte HIF gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in