2020-07-31, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg vet ikke hvem som gikk med sko på innendørs og hvem som ikke gikk med sko på innendørs i Slorav. 4. Jeg skrev bare at det ikke stemmer at alle andre (alle andre i hele verden) går med utesko på seg inne.
Mente du alle andre i Slorav. 4?

Flisespikkeri.
Citera
2020-07-31, 22:08
Medlem
Börjar likna Palmemordet som aldrig klaras upp. Maken borde suttit inspärrad vid det här laget om dom gjort allting rätt. Man ser vad pengar styr och hade han varit en vanlig Svensson skulle han inte gått lös som han gör idag. Karln är sjukligt snål och vad ska han göra med alla pengar kan man undra. Advokaten lär i alla fall inte gå lottlös.
Citera
2020-07-31, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Flisespikkeri.
Jeg synes ikke at det er flisespikkeri. Det er mulig at jeg misforsto det du skrev da du skrev alle andre, hvis du mente alle andre i Slorav.4 og jeg tenkte på alle andre i verden eller mer spesifikt alle andre i Norge. Og i Norge har de fleste kultur for å ikke gå inne i private hjem med utesko på.

Det er dumt at det blir offentliggjort kun små drypp her og der. Sier de A så kan de også si B mener jeg.
Citera
2020-07-31, 22:10
Medlem
Citat:
Jeg synes ikke at det er flisespikkeri. Det er mulig at jeg misforsto det du skrev da du skrev alle andre, hvis du mente alle andre i Slorav.4 og jeg tenkte på alle andre i verden eller mer spesifikt alle andre i Norge. Og i Norge har de fleste kultur for å ikke gå inne i private hjem med utesko på.

Det er dumt at det blir offentliggjort kun små drypp her og der. Sier de A så kan de også si B mener jeg.

TH har vel ikke forklart i detaljert avhør at han tok av seg skoene og derfor blir det merkelig når det ikke finnes avtrykk etter den siste som gikk der.
Citera
2020-07-31, 22:14
Medlem
Citat:
TH har vel ikke forklart i detaljert avhør at han tok av seg skoene og derfor blir det merkelig når det ikke finnes avtrykk etter den siste som gikk der.
Det kan hende at du har rett i det. Men vi vet ikke hvorfor politiet reagerte på at THs skoavtrykk ikke var der. Og vi vet ikke hvorfor de ikke fant slike avtrykk.
Citera
2020-07-31, 22:16
Medlem
Citat:
Det kan hende at du har rett i det. Men vi vet ikke hvorfor politiet reagerte på at THs skoavtrykk ikke var der. Og vi vet ikke hvorfor de ikke fant slike avtrykk.

Politiet har selvsagt rekonstruert dette med nøyaktig samme sko og funnet ut at TH juger.
Citera
2020-07-31, 22:32
Medlem
Citat:
Politiet har selvsagt rekonstruert dette med nøyaktig samme sko og funnet ut at TH juger.
Kanskje de har rekonstruert dette hvis de har fått vite hvilke sko han hadde på seg da han kom hjem fra Futurum den dagen og hvis de har fått vite hvilke sko eller tøfler el.l. han eventuelt hadde på seg inne og hvis de har fått vite at han ikke gikk uten sko på seg da han gikk og lette etter AE i huset.

Ingen av de tydelige avtrykkene stammer imidlertid fra sko som de vet tilhører Tom Hagen selv.
https://www.tv2.no/nyheter/11561365/
Citera
2020-07-31, 22:33
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Börjar likna Palmemordet som aldrig klaras upp. Maken borde suttit inspärrad vid det här laget om dom gjort allting rätt. Man ser vad pengar styr och hade han varit en vanlig Svensson skulle han inte gått lös som han gör idag. Karln är sjukligt snål och vad ska han göra med alla pengar kan man undra. Advokaten lär i alla fall inte gå lottlös.

Du har helt rett i alt dette,og han er ikke en vanlig Svensson el. Jensen. En bra lønn til advokater m.m. er det nok.
Er trøtt på denne saken nå,så fatter ikke at jeg orker å følge med her mer egentlig.
Citera
2020-07-31, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Du har helt rett i alt dette,og han er ikke en vanlig Svensson el. Jensen. En bra lønn til advokater m.m. er det nok.
Er trøtt på denne saken nå,så fatter ikke at jeg orker å følge med her mer egentlig.
Samma här. Lika uttråkad som att läsa om just Palmemordet. Nu kan han sitta i resten av sitt liv och räkna pengar på datorn. Det är väl där siffrorna står om han inte har madrasserna fyllda.
Citera
2020-07-31, 22:53
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Samma här. Lika uttråkad som att läsa om just Palmemordet. Nu kan han sitta i resten av sitt liv och räkna pengar på datorn. Det är väl där siffrorna står om han inte har madrasserna fyllda.

Jepp! men sjangsen for at noen røper seg i hverdagen om en stund,er der f.eks. barna. Blir jo litt som Palmesaken,man blir trøtt på saken. Det er jo en stor fordel for morderen.
Nå tar jeg en lang semester ifra her inne Gjeeesp

God helg i gode Sverige!
Citera
2020-07-31, 23:23
Medlem
Enneagrams avatar
Citat:

Nå er det vel slik at det er politiet som etterforsker og skal prøve å oppklare denne saken. Vi har egentlig ikke krav på hverken A eller B. Eller har jeg misforstått det meste?
Citera
2020-07-31, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enneagram
Nå er det vel slik at det er politiet som etterforsker og skal prøve å oppklare denne saken. Vi har egentlig ikke krav på hverken A eller B. Eller har jeg misforstått det meste?
Du har rett. Men de kan vel la være å komme med disse dryppene da, som bare fører til spekulasjoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in