Citat:
Ursprungligen postat av
ARCV82
Kan så vara och jag hade varit mer förstående kring att så vore om det endast handlade om henne själv. Typ gå med på störda saker som hon kanske inte hade gjort annars osv men där slutar också min förståelse. Att ta nästa kliv och utnyttja sin försvarslösa små barn går emot all instinkt som mor. Framförallt barn så små som 14 månader och ett par år gammal. Nu är jag och mitt exempel säkerligen inte enda eller rätta men jag hade alla gånger om både prostituerat mig och låtit mig själv bli utnyttjad om jag behövde det för att skydda mina barn eller de svalt eller liknande. Det är den där grundläggande instinkten att skydda sina små och avsaknaden av den som för mig blir obegriplig. Till och med djuren (de flesta iaf) skyddar sina avkomma fram till iaf en viss ålder.
Ja,det var det jag menade med att hennes moderskänslor borde ha plingat till före hon bara tänkte på att behaga honom.
Tror absolut han groomade henne,med det menar jag att för hans del gick det som han hade tänkt. Han tänder på barn,och fick tillgång till filmer via henne.
Hon blev manipulerad ja,men att inte tänka efter vad som är rätt eller fel från hennes sida. Hon slängde sina barn under bussen för pengarnas skull (och allt materiellt hon ville ha/behövde,som hon fick av honom)
Modersinstinkten är som bortblåst
Han hittade ett lätt offer att få som han vill,för hos henne fattas det moral och empati (gränslös?)