2020-07-31, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Varför skulle hon klippa banden med hela släkten. CAs mamma har väl inte gjort något? Och hur menar du med att "hon har samma position som i sitt förhör fast fup kommit ut"? I förhören så har hon väl inga bevis på vad som hänt via någon fup?

Det är möjligt att jag missförstår totalt, men det känns som om du drar alla över samma kam här. Det är CA som är skyldig, ingen annan i hans släkt. Så vitt jag vet förstås. Du kanske har bevis för fler förövare i hans släkt?

Ska hon tillåta dysfunktionella människor i sina barns liv som stöttar och försvarar en pedofil?
Såna ska man klart fan klippa band med.
De är ju kapabla till att blunda och tillåta pedofilia och incest utan att agera!

Hon försvarade han i sitt förhör, och det verkar hon fortfarande göra då hon umgås med dessa som stöttar honom fast fup kommit ut och hon har nu kunnat ta del av den!
Citera
2020-07-31, 16:45
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poogle
Antar att C.A:s barn redan är indoktrinerade med att pappa sitter oskyldigt dömd.
E.H kommer väl prata med barnen om att "det som hänt är inte pappas fel".
Så blir väl normaliserat att det är synd om pappa i fängelset och allt är samhällets fel.
Ungefär som 90% av alla intagna säger. Nästan alla som sitter i fängelse påstår väl att de är oskyldiga
Citera
2020-07-31, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmzita
Ska hon tillåta dysfunktionella människor i sina barns liv som stöttar och försvarar en pedofil?
Såna ska man klart fan klippa band med.
De är ju kapabla till att blunda och tillåta pedofilia och incest utan att agera!

Hon försvarade han i sitt förhör, och det verkar hon fortfarande göra då hon umgås med dessa som stöttar honom fast fup kommit ut och hon har nu kunnat ta del av den!
Att man försvarar i förhör är inte konstigt, då man inte har fakta. Men VAR stöttar mamman sin son NU? Det är nog det jag undrar. Själv hade jag inte gjort det om det varit min son.
Citera
2020-07-31, 16:49
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamabunny
Hoppas det!!! Hur funkar det inne på anstalter - får medintagna veta vad de sitter där för
Intagna brukar väl inte prata så högt om det,men alla vet ända vad alla sitter för.
Vi lever i en annan tid. Att få veta är ett telefonsamtal bort- den de ringer,bara att googla.
Vips vet dom
Citera
2020-07-31, 16:50
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Båda två ihjälslagna inom 5 år.

Av dig då eller? Jag tycker jag har läst att det ska hända sen jag började hänga på detta forum. Och så vitt jag vet så har ingen uthängd blivit mördad, än.
Citera
2020-07-31, 16:53
Medlem
Citat:
Nu prata vi ju om din tolkning av det andra skriver och du misstolkar att hon försvaras. Alltså misstolkning och inbillning från din sida.

Gör jag ju inte? Finns ett fåtal som tycker hon är ett offer. Finns flera som anser hon blivit tvingad, finns flera som anser att hon gjort det för att CA vill och inte för hennes egen vinning/sexuella njutning. Förmildrande omständighet (förminska hennes gärning) kan vara just tex hävda att man/någon blivit tvingad eller manipulerad.

Jag citerade dig (kanske formulerade mig oklart) för att svara på varför vissa tycker just dom kommentarerna är lite som att försvara henne för det blir ju en förmildrande omständighet. Och båda skyller ju på varandra för att få lägre straff. Självklart fattar jag ju att de flesta inte accepterar hennes gärning ändå men typ de flesta här inne anser henne inte vara pedofil och det är där åsikterna går i sär.

Trevlig helg på dig
Senast redigerad av MsFarsta 2020-07-31 kl. 16:56. Anledning: Dubbeltext
Citera
2020-07-31, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Att man försvarar i förhör är inte konstigt, då man inte har fakta. Men VAR stöttar mamman sin son NU? Det är nog det jag undrar. Själv hade jag inte gjort det om det varit min son.

Jo det gör dom. Hans mamma, bror och svägerska försvarar honom.
Eh väldigt tajt och umgås med CAs mamma så antagligen stöttar hon också honom fortfarande fast hon NU kunnat ta del av fup för annars borde hon och barnen hålla sig borta från den klanen som stöttar pedofiler.
Det är min åsikt ialla fall!! ☝️☝️ right there! Och kommer ej ändra på det för sjukt ha dessa personer i sitt liv som försvarar han som säkert varit på hennes egna barn men det kanske hon ej reagerar på eller bryr sig om då hon antagligen redan visste detta
Citera
2020-07-31, 17:02
Medlem
Citat:
Jo det gör dom. Hans mamma, bror och svägerska försvarar honom.
Eh väldigt tajt och umgås med CAs mamma så antagligen stöttar hon också honom fortfarande fast hon NU kunnat ta del av fup för annars borde hon och barnen hålla sig borta från den klanen som stöttar pedofiler.
Det är min åsikt ialla fall!! ☝️☝️ right there! Och kommer ej ändra på det för sjukt ha dessa personer i sitt liv som försvarar han som säkert varit på hennes egna barn men det kanske hon ej reagerar på eller bryr sig om då hon antagligen redan visste detta
Ok, förstår hur du tänker. Men ser fortfarande inte hur mamma försvarar honom. Svägerskan ja - men inte mamman. Men jag känner inte de involverade.
Citera
2020-07-31, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamabunny
Hon har skickat detta videor med massa skrattgubbar efter. Jag hade personligen blivit misshandlad och våldtagen i timmar framför att ens peta mina söner i rumpan fatta!!! Hon är sjuk och förtjänar att bli våldtagen och mördad på ett brutalt sätt. Samma gäller för honom. Plågas till döds. De borde tvingas bajsa i varandras munnar framför publik några gånger så kanske de kan känna hur det känns för de här barnen.

Känner samma. Hade hellre tagit stryk och offrat mitt liv istället för att någon skulle skada eller röra mina barn!!

Hennes påstående om att hon gjorde det för att annars skulle han göra det är ju bara absurt!
Så då våldtar hon dom istället då alltså!?
Ren bullshit, endast ett försök till mindre straff men är ju en stor lögn, helt orimligt och ingen logik i det agerandet såklart.
Citera
2020-07-31, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AquaBear
Tada!
Åkte och hämtade skiten istället för att låta den skickas. Och nu är fupen här: https://forumfiles.com/Lan8B7E2o6/B_2038-19_pdf

Kvalitén är inte den bästa, men det går inte att förvänta sig lika bra som digitalt såklart & en del sidor är suddiga i utskriften. Angående pengar har det inte blivit något över. Har själv bidragit med en summa för att få upp denna FUP också.

Hoppas ni är nöjda ändå, för läsa går ju åtminstone!

Kan inte ladda ner. Tips
Citera
2020-07-31, 17:19
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojoplutt
Så i augusti kan alltså själva straffet ändras? Eller är det bara om de överklagar?
Om de överklagar så kan Hovrätten antingen fastställa straffen de har nu,eller ändra på straffen.
Överklagan ska vara inne senast den 20e Augusti. Efter det datumet kan de inte överklaga mer.
Citera
2020-07-31, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busteqsun
Kan inte ladda ner. Tips

Den är väldigt stor, så tar väldigt lång tid innan man kommer in..tog nog mig 20 minuter innan den va färdig laddad..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in