2020-07-31, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Har börjar lyssna på Tishkos förhör. JÄVLA ÄCKEL!
Man hör tydligt hur hans grandiosa personlighet är närvarande och hur han hånar utredningen och kaxar mot åklagaren! SVIN!
Önskar han nu i efterhand kunnat höra sig själv. Han hade nog tagit sig för pannan själv.
Citera
2020-07-31, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westerluma
Tror jag lyckats ladda upp T:s förhör på forumfiles... ifall ni inte orkar vänta till YT släpper,

https://forumfiles.com/fcGdq7Jdof/TRUDDEV_B3280-19_ST_NGDA_D_RRAR_Tishko_Ahmed_Tilltalad_Inspelnin g_1_30208789_mp3
Har lyssnat igenom hela bandet nu. Stort tack @Westerluma! Mycket intressant och säger sååå mycket om vem Tishko är. En grandios lögnare som ser ner på hela utredningsteamet och är säkert helt klar över att han kommer bli frikänd. Lång näsa fick han.

Tillägg: En sak som återkommit genom hela utredningen och i förhör här i tingsrätten är att Tishko surar över att polisen inte sprungit dit T pekat för att utreda de spår som T gett dom. Då slutar han prata i förhören och säger att "varför skall jag hjälpa polisen? De bryr sig inte om att utreda de spår jag ger dom". Mitt svar skulle då vara att - "Hjälp polisen om du skulle vara oskyldig, annars sitter du på livstid". Begriper han inte att han skjuter sig själv i foten? Nå, nu sitter han där han sitter och får vänta på att HR går igenom förhandlingen.
Senast redigerad av Picasso2 2020-07-31 kl. 15:12. Anledning: Tillägg
Citera
2020-07-31, 16:01
Medlem
K.Blomkvists avatar
Jag ska lyssna igenom filen ikväll/inatt. Har haft mycket att göra.

Men enligt vad jag kan se så ljuger han som en häst travar.

Stort tack @Westerluma för filen 🥰

Sen finns det ett bra sätt så att alla kan få veta var vi hittar Wilma.

Ge Tishko lite Skopolamin i maten och kör honom i en Polygraf!

Fast det får vi kanske inte i Sverige 🙄😏

https://sv.wikipedia.org/wiki/Skopolamin
https://sv.wikipedia.org/wiki/Sanningsserum
https://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%B6gndetektor
Senast redigerad av K.Blomkvist 2020-07-31 kl. 16:03. Anledning: Glömde ett ord... (han)
Citera
2020-07-31, 16:12
Medlem
Vilken koppling hade wilma till området sunningen? På ena eller andra sidan bron. Någon bekant??
Citera
2020-07-31, 16:43
Medlem
Hamsterbolls avatar
Har de identifierat den blonda tjejen i Ljungskile som Tishko trodde var Wilma?
Citera
2020-07-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Har de identifierat den blonda tjejen i Ljungskile som Tishko trodde var Wilma?
Det FANNS ingen blond tjej i Ljungskile. Han ljuger ju.
Citera
2020-07-31, 17:14
Medlem
Lagerthas avatar
Är det inte dags att leta reda på vem eller vilka det är som varit behjälpliga i att göra sig av med kroppen. Det måste vara max en handfull pack att välja på.

Man kan inte låta bli att fundera på huruvida medborgarna vill göra sig av med dessa då riskerna för liknande brott är betydande. Vad tror ni?
Citera
2020-07-31, 17:38
Medlem
Lyssnar på förhöret av Tishko just nu. Riktigt jobbigt att höra, stackars lila tjej.
Citera
2020-07-31, 18:16
Medlem
Han bryter mot den absolut enklaste form av logik kontinuerligt rakt igenom hela förhöret.
Åklagaren behöver inte anstränga sig alls, ifrågasättandet av Tishkos historia uppstår naturligt, och det kan omöjligt finnas en nämndeman i hela världen som kan få känslan av tvivel i skuldfrågan.

Tillfredsställande dom, finns ingen annan utgång att gå på av den här historian än den åklagaren yrkar på.
Citera
2020-07-31, 18:21
Medlem
Novotars avatar
Han har en extremt jobbig röst/brytning därtill översittare,
lögnare, mördare. A bloody little shit!
Citera
2020-07-31, 18:23
Medlem
"Rättegången" släpper första förhöret kl 21.00 ikväll. För medlemmar släpper de alla 7 förhören med honom samtidigt.
Citera
2020-07-31, 18:32
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
"Rättegången" släpper första förhöret kl 21.00 ikväll. För medlemmar släpper de alla 7 förhören med honom samtidigt.
Tackar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in