Citat:
Ursprungligen postat av
IngridCarlqvist
Tyvärr har man ej facebook så kan ej ta del av dom kommentarerna. Kan du inte screena och lägga upp här hur familjemedlemmarna försvarar äcklet?
i skrivande stund är det 3,4k kommentarer på bilden,men kan ta ett axplock vad folk skriver:
- "Så låga straff för så mycket ondska! Stackars barn som får dras med trauma för livet och handskas med enormt svek från samhället!"
- "Det är låga straff.. men hade förövarna haft utländska namn/annan färg på huden så hade dom fått hälften"
- "Hade det hänt mot mina barn,hade rättegången fått hållas mot mig..då hade det funnits två döda pedofiler.."
- "Hoppas dom kommer tillbaka till Nässjö efter sina korta straff så att vi kan välkommna tillbaka dom på passande sätt"
- "Djävulen kan komma i de finaste förpackningar."
- "Du avslöjar även barnen som måste skyddas till varje pris..Domen är ett fruktansvärt hån mot de små pojkarna o det de utsatts för...Att lägga upp bilden på mamman får oss inte att avsky henne mer,endast barnen blir mer lidande.."
- "Dom kanske skyddas för att det finns anhöriga till dom. Syskon, föräldrar, mor- och farföräldrar som kommer bli utsatta.
Tänker nån på det?"
- "Du kan väl inte mena att polisen ljuger,om vad dom har hittat på hans dator.Jag kan inte förstå att du vill skydda honom,bara för att du känner honom."
- " hur kan du säga att han är oskyldig om hon har filmat åt honom länge. Hade han varit oskyldig så hade han väl anmält henne för länge sen"
- "För att de bestämde sig för eftersom han är kille och hon är tjej så tycker de att hon inte har gjort det själv utan att det är han som har tvingat henne. Så behöver inte vakna upp. Jag står på barnen sidan men rätt ska vara rätt och han har inte gjort något och så är det"
- "Japp det är jag men det har inte med saken och gör överhuvudtaget för vi vet vad sanningen är och det gör inte ni så det så"
- "för att de har manipulerat bevis så sorry men ni har fel"
- "Jaa eftersom vi inte har varken fått bli förhörda och allt har gått fel till. Så är det synd att du är lika manipulerad som hela rätt systemet och den äckliga fittan"