Citat:
Ursprungligen postat av
Matte01
FUP sida 926....
- "En utav dina skor i vilket fall som helst. I den har man hittat blod och det blodet kommer från Wilma".
- "Hur kan det finnas i din sko – Det är omöjligt, det kan jag inte tänka mig".
- "Det är där i alla fall – jag bestrider det på alla möjliga sätt".
- "Det är omöjligt säger du – ja faktiskt".
HERREGUD......
Ja, den här kurdo tishko är verkligen korkad. Liksom, i den här situationen som han befann sig i under polisförhören, så pekar precis alla bevis mot honom. Ändå fortsätter han att förneka och leva i en låtsasvärld där han är oskyldig. Påminner mig om
Babianen's klassiska citat om kurder:
"Kurden är en opportunist som inte tvekar att ljuga, stjäla eller utöva våld om en öppning uppenbarar sig. Samtidigt som de är förvånansvärt lågintelligenta. De är lömska i det att de kan vara extremt inställsamma fram till att "öppningen" uppenbarar sig och de kan hugga kniven i ryggen eller springa iväg med stöldgods. Deras uppblåsta självbild (kurden tror att han är smartare än alla andra...) i kombination med låga intelligens gör dock att de ständigt misslyckas."
^^ Exakt så är det med Tishko, särskilt Dunning-Kruger stycket om att kurder tror att de är smartare än alla andra, lol.
Seriöst, om Tishko har minsta lilla respekt för Wilma så bör han avslöja var Wilma's övriga kroppsdelar finns så att hennes släktingar kan få begrava henne hel och äntligen få lite sinnesfrid, och sedan bör han skaffa sig lite verklighetskontakt också. Bara för att du förnekar ett brott så blir du inte oskyldig.