2020-07-27, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andhogst38
Jag håller med dig till 100 %.
Fy faan vilken sjuk brud. Stackars Tim! Nu påstår hon att hon är gravid också. Frågan är vems är barnet och hur skadat är det utav allt hon har i kroppen? Hoppas gud tar hand om det. Hon kommer att utredas och dom kommer att hitta en jävla massa bokstäver i hennes diagnos. För frisk är hon iaf inte! Bästa hade varit om hon blev sittandes på rättspsyk och aldrig kom ut mer! 😡

Ja Tyvärr har träffat för många brudar som e lik henne man undrar hur kan det gå så snett när du bor i Sverige o får serverad allt, jag tror problemet människor här uppskattar inte va de har Tills de förlorar allt o kan sitta som luffare i fängelset
Citera
2020-07-27, 10:58
Medlem
Men jävlar, ser ut som att idiotens tidigare handlingar har kommit ikapp. Jag har hängt med Tim ett par gånger för ett par år sen. En riktig jävla ladd torsk var han. Han hade en stuga han brukade punda i där vid koloniområdet. Han hängde med massa olika shady typer mest folk from Pilängen vid det tillfället ifall jag kommer ihåg rätt. Albaner och Palestiner/Araber var folket från om man ska döma utifrån utseendet.
Citera
2020-07-27, 13:02
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DalaAla
Men jävlar, ser ut som att idiotens tidigare handlingar har kommit ikapp. Jag har hängt med Tim ett par gånger för ett par år sen. En riktig jävla ladd torsk var han. Han hade en stuga han brukade punda i där vid koloniområdet. Han hängde med massa olika shady typer mest folk from Pilängen vid det tillfället ifall jag kommer ihåg rätt. Albaner och Palestiner/Araber var folket från om man ska döma utifrån utseendet.
Men hade han inte själv zigenarblod i sig? Förtjänade i vilket fall inte att bli knivad till döds av en asiat. Lås in skräpet och kasta nyckeln!
Citera
2020-07-27, 13:34
Medlem
Citat:

Finns många torskar som borde låsas in,Men inte bli knivmördad av en pundarbrud som fått för mycket pix i sig.
Citera
2020-07-27, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggarenjabra
Finns många torskar som borde låsas in,Men inte bli knivmördad av en pundarbrud som fått för mycket pix i sig.

Han var så mycket mer än en torsk, som en en annan medlem redan påpekat så var han en "kvinnoboxare" som haft olika våldsamma relationer de senaste 10 åren. Det var ju bara en tidsfråga tills att en utav hans flickvänner/sambos skulle snea helt, bli psykade och avsluta det plågande han utsatt dem för. Han ha gjort oförlåtliga saker som jag inte kan gå in på för min egna säkerhet då nära personer till honom skulle kunna lista ut vem jag är ifall jag går runt och sjunger i tråden. Men som sagt, det var bara en tidsfråga.
Citera
2020-07-28, 00:12
Avslutad
Citat:
Han var så mycket mer än en torsk, som en en annan medlem redan påpekat så var han en "kvinnoboxare" som haft olika våldsamma relationer de senaste 10 åren. Det var ju bara en tidsfråga tills att en utav hans flickvänner/sambos skulle snea helt, bli psykade och avsluta det plågande han utsatt dem för. Han ha gjort oförlåtliga saker som jag inte kan gå in på för min egna säkerhet då nära personer till honom skulle kunna lista ut vem jag är ifall jag går runt och sjunger i tråden. Men som sagt, det var bara en tidsfråga.

Det där med kniven som låg gömd uppe på en takbjälke styrker ju faktiskt det du skriver , det är svårt för Cassie att nå den. Det var alltså även andra (män som) ville ha tag i den oförlåtliga menar du?
Senast redigerad av Fiddleback 2020-07-28 kl. 00:31.
Citera
2020-07-28, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Det där med kniven som låg gömd uppe på en takbjälke styrker ju faktiskt det du skriver , det är svårt för Cassie att nå den. Det var alltså även andra (män som) ville ha tag i den oförlåtliga menar du?

Har tittat genom meddelande som hon skrev med grabben o de enda jag hoppas på e när hon blir fri kommmer ut ska träffa en riktig jävel som kommer slå henne varje dag, dag in o ut, hon förkännar bli slagen varje dag resten av sitt liv killen älskade henne man kan se det klart o försökte fixa allt med henne men horan försökte trycka ut hans ögon slog honom i huvudet, hade en brud försökt trycka ut mina ögon handen på hjärtat hade inte försökt hålla ner henne hade knäckt hennes näsa på plats!
Citera
2020-07-28, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback

Det där med kniven kan jag tyvärr inte styrka. Det jag har nämnt ovan är fakta jag från ett par år sen. Jag tappade kontakt med honom efter det så har ingen aning angående de senaste åren. Han lär lika väl förändrats som fan och blivit "god" så vitt jag vet.
Citera
2020-07-28, 12:06
Medlem
Andhogst38s avatar
När kommer domen?
Citera
2020-07-28, 12:36
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
När kommer domen?

När rättegången är över!
Citera
2020-07-28, 12:41
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
När rättegången är över!
Tack för ett mycket klokt svar! 👍
Citera
2020-07-28, 20:11
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Tack för ett mycket klokt svar! 👍

Tack! Ser det oftast som ett hinder då man måste förklara självklara saker hela tiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in