Citat:
Ursprungligen postat av
2britter
Jag har inte sett någon siffra på hans IQ men den skulle iallafall ha varit medelmåttig. Han hade klarat både grundskolan och gymnasiet ganska bra och bäst betyg hade han i engelska. Fick dock läsa upp något ämne senare från gymnasiet som han inte hade klarat, men det hade iallafall gått bra. Hur många har inte fått göra det. Själv hade jag svårt för fysik. Hade alltid haft något jobb på gång och inte haft svårt att få jobb. Så nu verkade det ha snurrat till ordentligt.
Törs knappast just för nu - ens svara någon i detta forum pga av "under luppen granskning" av moderatorerna's koll på mig ... så ser ni inga svar ifrån mig = blockad!
Men jag dristar mig till att svara: Som jag uppfattar T så är han en medelmåtta person = han har klarat av skolan och till och med gymnasiet och därtill fått tag på en lägenhet (eget kontrakt) OCH äv ett jobb = Bra så! En god medborgare helt enkelt. Tills november förra året ... då ALLT gick över styr - Wilma fick betala priset och plikta med sitt liv. Fruktansvärt - men sant. Så Ja = det snurrade ordentligt till i T's skalle den 14 november 2019.