Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Men min huvudpoäng är att det känns märkligt att provocera fram något från Tankovic i detta läge.
Citat:
Ursprungligen postat av
Needs.more.brandy
Samtidigt är det en signal att man inte låter vem som helst sätta sig före klubben. Om jag varit bajare hade jag haft förståelse för beslutet.
Det loppet har väl redan varit kört antagligen har man legat på honom hela sommaren om en till förlängning och han har vägrat.
Om hans agent har gjort jobbet borde han ha ett par muntliga löften att ta ställning till åtminstone.
Det som är mer oroande är snarare kontrollen från Bajen led. Nikola DJurdijic som skulle avsluta karriären lyckades snabbt bråka sig bort och gick för en tiondel av det Danielsson såldes för till Kina.
Nu är det Tankovic tur och istället för att sköta det snyggt om han nu ska bort till 100%
Typ att säga "för lång och trogen tjänst så låter vi nu Mujo åka iväg en vecka tidigare för att bekanta sig med sin nya klubb och tackar osv" (Kanske till och med Mujo skulle gått med på att avsäga sig halva månadslönen för den månaden).
Istället går man öppet ut och visar att man har hamnat i tivst med sin andra nyckelsspelare i rad.