Citat:
Ursprungligen postat av
Gina33
Ja. Jeg har tvilt på om det er mulig å drive eget firma med investeringer og Gud vet hva de driver med når man ikke engang klarer å lære seg å sende e-poster. Jeg klarer ikke å tro på det ettersom jeg selv kjenner til folk som ikke har evne til å lære seg data. Vedkommende klarer nå å bruke Facebook, både hjemme og på mobil. Derfor mener jeg det må være løgn. Hva har politiet funnet ut om dette tro? Det er ingen større kunst å sende e-poster, det er faktisk mye enklere. Så gammeldags kan man ikke være. Har TH også gjemt de notatbøkene sine eller har han gitt de fra seg frivillig? Jeg fikk med meg at noen manglet. Hvis TH er uskyldig håper jeg han klarer å bevise det. Det ser ut som han prøver iherdig. Politiet har ikke etterlyst Futurum-mennene slik vi håper på i begynnelsen, og de begynte på mange ulike spor de måtte henlegge, bl.a. å finne ut hvem som kjøpte sprox-sko, brev og konvolutt, strips. Det er svært skuffende når de begynner på et spor og så legger det dødt. Det viser at de ikke vet hvordan de skal løse den. Har ingen tro på den nye totalt ukjente dama som liksom skal styre Norges vanskeligste etterforskning. Det er bedre at de gir opp. Dette er en sak for FBI, russisk etterretning

eller mer effektive og profesjonelle organer.
Nei her prater vi om en som klarer logge inn på ipad når han møter på jobb, han leser e-post på den, har også en eldre pc hjemme, klart han klarer skrive e-poster...
Han er sta, gnien og en som ikke liker att andre har kontroll i jobben som ellers i livet, så att han må ha hjælp til å skrive e-poster er bare for synsskyld...
Hvordan hun er som politimester hvet jeg ikke, men politimesteren er jo ikke en som jobber i etterforskningen, ikke hvar det noe nytt i den dagbladet reportasjen heller...
å att hun utalte
" Politimester Ida Melbo Øystese i Øst-politidistrikt sier Hagen-saken fortsatt har mange ubesvarte spørsmål, og at saken vil etterforskes så lenge det fortsatt er relevante etterforskningsskritt."
og
"Det er jo som et puslespill, ikke sant. "
som egentlig er det jeg så som ikke er ordrett skrevi før og sier ikke meg noe om etterforskningen hværtfall, alle hvet etterforskningen ikke er ferdig og 99,999% av alle politi etterforskninger er som puslespill....
Men klart att etterforskere i norge ikke får den beste og bredeste erfaringen i forhold til stater og land som usa,russland,storbritania, australia og mange mange andre, bare se på folketallet vårt, sier veldig mye att andre steder bor det minst like mange i en by som i hele norge...