Citat:
Ursprungligen postat av
Notteliten
Jeg kan gå for teorien om du bytter ut barna med en hjelper, altså ikke RU men en annen...
eneste av barna som kan ha hatt en innblanding i mine øyne er sønnen, men langt fra på samme måte som mange andre tenker, jeg tror han kan ha rotet med tlf samtalen med mora, enten mere trøtt en han forklarte, hatt handsfree kobla så samtaler automatisk ble tatt eller noe anna tilsvarende og derfor hatt som han vell har hvært inne på i forklaringer dårlig samvittighet ettersom han ikke husker samtalen med mora ( i forklaringer hvar det vell mere att han hvar småsur på grunn av han våkna av samtala) å på grunn av dette kansje hvar litt lett å lede inn på hva siste samtalen inneholdt...
Utifra de opplysninger vi har er det vanskelig å plassere sønnen alene i dette bildet uten også å se på familien som helhet.
Jeg tror det nettopp er dette som gjør saken så kompleks, at det utenkelige i denne familien er tenkelig.
Hver og en av barna og TH for seg går ikke opp, men tar man med alle ser man at de gir seg selv og hverandre alibi gjennom hele denne dagen.
D2 er den eneste som ikke er nevnt, noe jeg tror skyldes at hun var fysisk tilstede i huset.
Alle er avhengige av hverandre, ryker en ryker alle.