2020-07-17, 18:45
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Uthämtade på apotek, så absolut inga kopior!
Haft så dålig erfarenhet av falska tram, så aldrig mer att jag vågar på mig nåt sånt 🤷🏼‍♀️

Tack för att du tog dig tid att svara 🙂

Härligt för dig! Fick du alltså ut 80mg Mundi från Apotek? Det är VÄLDIGT ovanligt idag då ska du skatta dig lycklig för de kan som sagt säljas för 400:- styck utan problem. Finns MASSOR som vill ha och är ute efter oxy och de du har är de bästa man kan få tag på inget snack om saken.

Lycka till och tack själv! Ha en trevlig helg du
Citera
2020-07-18, 08:35
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Härligt för dig! Fick du alltså ut 80mg Mundi från Apotek? Det är VÄLDIGT ovanligt idag då ska du skatta dig lycklig för de kan som sagt säljas för 400:- styck utan problem. Finns MASSOR som vill ha och är ute efter oxy och de du har är de bästa man kan få tag på inget snack om saken.

Lycka till och tack själv! Ha en trevlig helg du

Jo jag har koll på att dom är ”eftertraktade”..😉
Har samtidigt hört folk som gett 500:- för EN, därav min frågeställning om pris på olika platser här i landet..🤔

Dock inte fått så många svar..🤣

40mg Oxycontin (mundipharma), vad ligger priserna på där..?
Citera
2020-07-18, 12:45
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Jo jag har koll på att dom är ”eftertraktade”..😉
Har samtidigt hört folk som gett 500:- för EN, därav min frågeställning om pris på olika platser här i landet..🤔

Dock inte fått så många svar..🤣

40mg Oxycontin (mundipharma), vad ligger priserna på där..?

De ligger på 350-400 styck per 80:a. Oxy är svindyrt överallt medans andra produkter är svinbilliga osv.
Citera
2020-07-18, 15:00
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
De ligger på 350-400 styck per 80:a. Oxy är svindyrt överallt medans andra produkter är svinbilliga osv.

Vart i landet betalar folk dom priserna..🤔🤭😳
Citera
2020-07-18, 15:41
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Vart i landet betalar folk dom priserna..🤔🤭😳

Vart i landet? Jag bor i Stockholm och har blivit erbjuden och också missbrukat oxy tidigare och riktiga Mundipharma 80mg ligger live likaväl som på Darknet på mellan 300-400 och har alltid gjort. Har svårt att tro att det skulle vara billigare i någon annan stad?

Har jag fel får du gärna berätta vilken stad du bor i där man tydligen kan hitta det billigare då?
Citera
2020-07-18, 21:04
Medlem
Vad är standardpriset på 8mg sub (alltså buprenorfin utan naloxon) i Västerbotten och Norrbotten?
Citera
2020-07-18, 21:06
Avstängd
FriendlyNo1s avatar
100st 5mg OxyContin av fabrikat 1A Pharma.

Vill någon berätta vad pris borde vara styckvis samt för 100st i ett svep?
Citera
2020-07-19, 09:13
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Vart i landet? Jag bor i Stockholm och har blivit erbjuden och också missbrukat oxy tidigare och riktiga Mundipharma 80mg ligger live likaväl som på Darknet på mellan 300-400 och har alltid gjort. Har svårt att tro att det skulle vara billigare i någon annan stad?

Har jag fel får du gärna berätta vilken stad du bor i där man tydligen kan hitta det billigare då?

Verkar som om jag missuppfattade dig, ber om ursäkt och skyller på mitt utbrända psyke..🙌🏼

Tänkte lite att det kan ju skilja prismässigt gällande ex heroin etc beroende på vilken stad man bor i (om jag nu förstått rätt när jag läst lite i tråden..)🙂
Men dessa är ju från apoteket och apotek finns ju överallt numera och har i stort sett samma priser gällande läkemedel..🤔

Även jag huserar i huvudstaden och har inte hört annat än dessa priserna på 80mg, och då halva priset på 40mg 🤔Att läsa att det kan kosta så mycket som 400:- för EN är ju vansinne..😳
Förstår att folk ruinerar sig själva när det går upp i dom kostnaderna..🤷🏼‍♀️
Senast redigerad av MissDecibella 2020-07-19 kl. 09:21.
Citera
2020-07-19, 09:15
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
100st 5mg OxyContin av fabrikat 1A Pharma.

Vill någon berätta vad pris borde vara styckvis samt för 100st i ett svep?

För 5mg så mellan 10-15 kronor styck är väl rimligt 🙂
Citera
2020-07-19, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiro
Är nyinflyttad i dalarna. Undrar vad droger kostar i sandviken/Gävle eller i Avesta. Typ som kokain och marijuana, köpte ladd 1400 senast och gräs för 600kr 5a!

En kollega på semester köpte gräs för 800:- och ladd för 750:-. Tydligen väldigt torrt på röka i Dalarna. Dyrt som satan.
Citera
2020-07-24, 23:58
Medlem
suun925s avatar
Vad kotar THC olja till vape i sthlm?
Citera
2020-07-25, 22:05
Medlem
Har en grismånad framför mig kommande månad med jobb och skulle behöva lite hjälp på traven. Bor i Stockholm och undrar således hur mycket 5g amfetamin respektive 30-40 (1mg) blåbär skulle kosta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in