2020-07-25, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Tänkte du över saken innan du fick den på hjärnan?

Swing it, trash, sing it!
Ja, det är tidens melodi.
Gör som ni vill, var lättkränkt och ofri,
och ni kan inte låta bli
med all er negativa energi.

Denna version låter mer i samklang med dagens verklighet. Det är ju trots allt inte polisen som är problemet utan skräpet. Som du är en del av.

😁😁😁
Citera
2020-07-25, 09:51
Medlem
Gotesvanssons avatar
En polis ska väl inte provocera genom att fråga om folk kissat på sig? Sen när dom får ett drygt svar tillbaka reagera som en irrationell känslostyrd blatte... eh dom blev säkert mobbade hela skolgången dom där poliserna.
Citera
2020-07-25, 09:56
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackgruppen
begår man inte ett brott om man försöker avbryta ett polisingripande?

Jo självklart, Emma är kriminell och hon kom alldeles för lindrigt undan.
Citera
2020-07-25, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Du verkar ha massa erfarenhet hur det är för en invandrare att interagera med polisen. Samtidigt har du också koll på hur polisen bedriver terror mot yngre svenskar. Hur går det ihop? Har du hängt runt i båda lägren så du kan göra en rättvis jämförelse, eller läser du kanske vinklade pissnyheter?

Polisen bedriver inte terror mot yngre svenskar, det står invandrargängen för.
Möjligen kan man anse att polisen är skyldig till underlåtelse att agera mot gängen.
Citera
2020-07-25, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FornarRuniR
Nej dom har inte låtit någon jävel löpa amok, dom har inte haft medel att lagföra slöddren.

Är du på fullaste allvar så korkad att du anser att det är polisen som förtjänar förakt pga saker som är följderna av andra instansers beslut?

Du kanske inte lärde dig det i " livets hårda skola"? Att det inte är polisen som stiftar lagar och bestämmer praxis, det är inte polisen som utdömer påföljd( låser in)

Så kasta sten på blåljuspersonal är alltså lagligt enligt dig?
Citera
2020-07-25, 11:05
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nighap
Varför glömmer (väljer?) många i tråden att nämna att innan hon blir nedkastad till marken så blir hon knäad i ansiktet? Vilket är det många av oss motsätter, inte själva ingripandet i sig.

Syns inte på filmen vad jag kunde se. De flesta människor knäar inte andra så jag har svårt att se att om det hände att det var med vilja. Polisen kanske använde knäet för skyffla bort henne då det kanske var det enda som polisen hade att tillgå.
Citera
2020-07-25, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Så kasta sten på blåljuspersonal är alltså lagligt enligt dig?

När har jag påstått det din dumme fan?

Nej det är såklart inte lagligt, men är polisen i kraftigt numerärt underläge så kan det vara rent livsfarligt för dom att ingripa, just pga att sådana som du började lipa i högan sky efter EU topp mötet 2001, och vi har syltryggsaktiga politiker som tyvärr tycker det är viktigt vad ni anser.
Citera
2020-07-25, 11:31
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Nej dom har inte låtit någon jävel löpa amok, dom har inte haft medel att lagföra slöddren.

Är du på fullaste allvar så korkad att du anser att det är polisen som förtjänar förakt pga saker som är följderna av andra instansers beslut?

Du kanske inte lärde dig det i " livets hårda skola"? Att det inte är polisen som stiftar lagar och bestämmer praxis, det är inte polisen som utdömer påföljd( låser in)

Polis-Lisa gick på knä inför vänsteraktivisterna och deltog i deras demonstration när hennes uppgift var att stoppa den. För det förtjänar förstås polisen förakt.
Citera
2020-07-25, 11:34
Medlem
Citat:
När har jag påstått det din dumme fan?

Nej det är såklart inte lagligt, men är polisen i kraftigt numerärt underläge så kan det vara rent livsfarligt för dom att ingripa, just pga att sådana som du började lipa i högan sky efter EU topp mötet 2001, och vi har syltryggsaktiga politiker som tyvärr tycker det är viktigt vad ni anser.

Polisen har 30000 anställda. De kan, när de vill, ställa upp tillräckligt stor numerär för att bunta ihop några stenkastare.

2001? Jag har redan skrivit att jag anser att polisen är i sin fulla rätt att klämma åt WT och slödder oavsett färg när de beter sig. Du måste blanda ihop mig med någon annan. Det jag invänder emot är polisens politisering och vurmande för stenkastare, bilbrännare och BLM när de annars mobiliserar stort när det gäller t ex NMRs demonstrationer eller jaga HMF pensionärer på nätet.
Citera
2020-07-25, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Polisen har 30000 anställda. De kan, när de vill, ställa upp tillräckligt stor numerär för att bunta ihop några stenkastare.

2001? Jag har redan skrivit att jag anser att polisen är i sin fulla rätt att klämma åt WT och slödder oavsett färg när de beter sig. Du måste blanda ihop mig med någon annan. Det jag invänder emot är polisens politisering och vurmande för stenkastare, bilbrännare och BLM när de annars mobiliserar stort när det gäller t ex NMRs demonstrationer eller jaga HMF pensionärer på nätet.

Du är på fullaste allvar så korkad så du för det första tror att alla dessa kan sättas i radiobil och tjänstgöra med detta hursomhelst och på en gång, och punktinsättas precis på dom platser där dom behövs med varsel på sisådär en- två dagar?

Så är inte fallet, många av polisens anställda är dessutom civilanställda som inte får befatta sig öht med polisiära sysslor?

Du kan ju för det första kolla upp hur många av polisens anställda som tjänstgör i yttre tjänst.
Citera
2020-07-25, 11:47
Medlem
Citat:
Du är på fullaste allvar så korkad så du för det första tror att alla dessa kan sättas i radiobil och tjänstgöra med detta hursomhelst och på en gång, och punktinsättas precis på dom platser där dom behövs med varsel på sisådär en två dagar?

Du kan ju för det första kolla upp hur många av polisens anställda som tjänstgör i yttre tjänst.

Så är inte fallet, många av polisens anställda är dessutom civilanställda som inte får befatta sig öht med polisiära sysslor?

Det räcker med en halv % av dessa poliser för att bura in några dussin ligister. Om bara viljan finns.
Citera
2020-07-25, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Polis-Lisa gick på knä inför vänsteraktivisterna och deltog i deras demonstration när hennes uppgift var att stoppa den. För det förtjänar förstås polisen förakt.

Det hoppas jag att hon får sparken för, sådana element måste bort ur kåren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in