Citat:
Ursprungligen postat av
Ohshit.Cuntwell
Ja varför var hon ond då och försökte hindra polisens tjänsteutövning?
Hon var inte ond.
Hon var upprörd över hur de behandlade hennes vän.
Bara för att man har polis som yrke så kan man göra fel och begå orättfärdiga handlingar.
Hon ansåg att de gjorde fel och orätt och ifrågasatte behandlingen verbalt.
Då gör polismannen något som inte alls står i proportion till hennes protest!
Sen lägger de genast ner hennes anmälan trots videobevis, vittnen och skador hon behövt vård för.
Det ger inte bra förtroende om man säger så...
Många av er här uttrycker er på ett sådant sätt om andra människor så det är en SKAM!