2020-07-24, 22:29
  #577
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Jo vi ser när hennes huvud träffar marken.
Ljug inte.
Det skadar förtroendet ännu mer.

Troligtvis snuddar hon marken och får ett litet skrapsår. Alltså en tråkig liten olycka som inte var menad att ske. Inget att hänga upp sig på. Hon verkar inte ha några men.
Citera
2020-07-24, 22:31
  #578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Ja varför var hon ond då och försökte hindra polisens tjänsteutövning?
Hon var inte ond.
Hon var upprörd över hur de behandlade hennes vän.
Bara för att man har polis som yrke så kan man göra fel och begå orättfärdiga handlingar.
Hon ansåg att de gjorde fel och orätt och ifrågasatte behandlingen verbalt.
Då gör polismannen något som inte alls står i proportion till hennes protest!
Sen lägger de genast ner hennes anmälan trots videobevis, vittnen och skador hon behövt vård för.
Det ger inte bra förtroende om man säger så...
Många av er här uttrycker er på ett sådant sätt om andra människor så det är en SKAM!
Citera
2020-07-24, 22:33
  #579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ja, tänk om våldtäktsmännen bad om lov innan, att rånarna bad om ursäkt efter eller att våldsamma polishatare bjöd polisen på kaffe istället för att bråka.
Du jämför våldtäktsmän, rånare och våldsamma polishatare med denna tjej?
Citera
2020-07-24, 22:41
  #580
Medlem
Jag skulle också protestera om jag såg något som var uppenbarligen orätt.
Nu är det såklart svårt att avgöra och bevisa om det var orätt här, men nej, verbala protester från en kvinna ger inte två polismän rätt att knäa henne i ansiktet och kasta hennes huvud i marken!!
Skäms ni som gjorde det.
Hoppas ni skäms ordentligt som ger er på en kvinna på det viset.
Töntar är vad ni är.
Nu har alla sett vad ni två går för.
Citera
2020-07-24, 22:42
  #581
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Du jämför våldtäktsmän, rånare och våldsamma polishatare med denna tjej?

Undrade du inte varför idioter inte slutar vara idioter? Fråga henne.
Citera
2020-07-24, 22:43
  #582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/9vykGd/emma-fick-hjarnskakning-efter-polissving

"Emma Persson, 21, försökte hjälpa sina vänner när de hamnade i bråk med polisen.

Då blev hon själv nedbrottad och svingad i marken, något NWT var först att rapportera om.

– Jag vill att de ska åka dit för vad de gjort, säger hon."

Vilka är dessa poliser?

Ja hon hjälpte ju verkligen till, sorgligt white trash beteende skulle jag vilja påstå
Citera
2020-07-24, 22:44
  #583
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Hon var inte ond.
Hon var upprörd över hur de behandlade hennes vän.
Bara för att man har polis som yrke så kan man göra fel och begå orättfärdiga handlingar.
Hon ansåg att de gjorde fel och orätt och ifrågasatte behandlingen verbalt.
Då gör polismannen något som inte alls står i proportion till hennes protest!
Sen lägger de genast ner hennes anmälan trots videobevis, vittnen och skador hon behövt vård för.
Det ger inte bra förtroende om man säger så...
Många av er här uttrycker er på ett sådant sätt om andra människor så det är en SKAM!

Det är klart hon var ond som hindrade polisen i ingripandet av hennes onde vän.
Detta är kriminellt och är man kriminell är man ond.
Citera
2020-07-24, 22:55
  #584
Medlem
Ungdomarna hade varken knark eller vapen på sig, polisen borde oroa sig mer när dem gör ingripanden i förorten! Där Ahmed o hans rövare leker kaos!
Citera
2020-07-24, 23:00
  #585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det är klart hon var ond som hindrade polisen i ingripandet av hennes onde vän.
Detta är kriminellt och är man kriminell är man ond.


Men är du din hjärndöda råtta kvar här? Håll käften sa vi. Du ska inte skriva mer. Nej hon är inte kriminell och det hon gjorde var inte kriminellt. Däremot är polisen som svingade henne kriminell.
Citera
2020-07-24, 23:05
  #586
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Polisen ska tåla omogna idioter, inte ge de en läxa genom våld.

Det gjorde dem inte. Att förolämpa poliser och sexuellt ofreda dem är fullt rimlig anledning till att omhänderta en individ som super på allmän plats.

Hade han bara hållt käften hade inget hänt. Hade Emma i sin tur med hållt käften och lydigt order hade hon heller inte blivit gripen. Hon bör rimligtvis själv ha fattat att det som nu hände hennes kompis var fullt logiskt baserat på hur han uppför sig. Det är inget annat än en hennes barnsliga narcissism som fick henne att tro att hon kunde bete sig så mot polisen.

Bara det faktum att hon gråter ut i media när hon berättar helt öppet om hur jävla efterbliven hon och hennes kompis betedde sig.
Citera
2020-07-24, 23:08
  #587
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Ungdomarna hade varken knark eller vapen på sig, polisen borde oroa sig mer när dem gör ingripanden i förorten! Där Ahmed o hans rövare leker kaos!

Det vet man först efter ingripanden. Personer som inte lyder polisen bör betraktas som vapenbärare eller kriminella på annat sätt.
Citera
2020-07-24, 23:09
  #588
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Ungdomarna hade varken knark eller vapen på sig, polisen borde oroa sig mer när dem gör ingripanden i förorten! Där Ahmed o hans rövare leker kaos!

Va? Polisen i det aktuella fallet letade väl inte primärt efter vapen och knark även om jag kan tänka mig att polisen alltid har den radarn påslagen. Men om det efter ett ingripande visar sig att ingen hade knark eller vapen på sig. Då är det ok att ungdomar bete sig som idioter före och under ingripandet? Så länge man inte heter Ahmed tydligen. Märkligt resonerande för någon som inte verkar gilla kaos. Har du råkat sippa på semestergroggen?
__________________
Senast redigerad av Blundetto 2020-07-24 kl. 23:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in