2020-07-24, 15:06
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Nej.

Nej. Man *dominerar* folk som gör motstånd vid gripande. Att slå funkar inte.
Det fanns en video där någon som inte ville bli gripen blev slagen en massa gånger med batong, fast pga adrenalin så sänks smärttröskeln och ditt påstående att man börjar lyda pga smärta faller i sär.

Jo att slå fungerar och det är just därför poliserna har en batong, hur kan du ha svårt att förstå det? Vad tror du annars batongen är till för om det inte är för att slå med?
Citera
2020-07-24, 15:35
Medlem
maniacmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Du är inte den första som citerar mig om samma sak om och om igen.
Jag har förklarat mitt synsätt i inlägg efter de du citerar, så du kan börja där jag avsluta istället för att ta allt ifrån början. Det är ganska efterblivet att inte följa diskussionens process utan bara gå ifrån ett tidigt skede.

Ditt inlägg tillför inte ett piss då det är samma sak som folk tidigare har skrivit, du är inte de minsta unik.
Vill du förändra mina tankegångar så tillför något nytt eller så håll käften och skriv inte till mig mer.
Så kanske det är, dock är tråden ca 50 sidor lång och det krävs således att man är Aspergers för att tillgodose dina krav
Citera
2020-07-24, 15:43
Medlem
Snälla någon. Någon får uppdatera WT Emma om att hon ska ge fan i att försöka ”hjälpa” sina vänner när polisen tar hand om den. Vafan var vi polis för om diverse skitungar och WT som Emma har noll respekt för dom?

Bra gjort av polisen och låt det vara en läxa och en signal åt folk som inte lyssnar på poliser.

Och sedan, vad vill Aftonbladet uppnå med denna icke-nyhet? Fräscht att försöka spä på polishatet k samhället.
Senast redigerad av AusnahmeMensch 2020-07-24 kl. 15:49.
Citera
2020-07-24, 15:52
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AusnahmeMensch
Snälla någon. Någon får uppdatera WT Emma om att hon ska ge fan i att försöka ”hjälpa” sina vänner när polisen tar hand om den. Vafan var vi polis för om diverse skitungar och WT som Emma har noll respekt för dom?

Bra gjort av polisen och låt det vara en läxa och en signal åt folk som inte lyssnar på poliser.

Och sedan, vad vill Aftonbladet uppnå med denna icke-nyhet? Fräscht att försöka spä på polishatet k samhället.

Hon erkände i intervjun att hon inte hade någon respekt för poliserna så de slog väl för löst, hoppas de tar i lite mer nästa gång.
Citera
2020-07-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Hon erkände i intervjun att hon inte hade någon respekt för poliserna så de slog väl för löst, hoppas de tar i lite mer nästa gång.

Man får hoppas att poliserna använder lite hårdare tag nästa gång, fram med batongen och elpistol. Det ska göra ont att vara WT.
Citera
2020-07-24, 16:00
Medlem
RingInteSnutens avatar
Police borde vara lika tuff när det gäller riktiga kriminella. Och inte bara dryga fullon.

Ger du dig dock in och ska försöka hjälpa din vän och störa deras arbete får du räkna med att behandlas därefter.
Citera
2020-07-24, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Blev hon medvetslös?

Nej det de gjorde var inget övervåld, hon försökte stoppa poliserna i deras tjänsteutövning och då ska de neutralisera henne. Inget problem här. Jag såg massor av knuffar men idioten kom tillbaks hela tiden och då behövs rejäla tag.

Var du på plats?
Citera
2020-07-24, 16:06
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vgvs
Var du på plats?

Nej men det bekräftas av åklagaren som har utrett detta.
Citera
2020-07-24, 16:07
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Hon säger att en polisman knäar henne
och direkt efter ser man hur en annan
kastar henne rätt i backen med pannan först.
Det blir tyst en stund (då hon svimmade av)
sen gråter hon och skriker och säger att hon har ont -
ändå håller de fast henne mot marken över den kille de redan sitter på.
Har du verkligen sett filmen eftersom du ljuger?
J-a svin till polismän och vakter som gjorde detta!

Hur ljuger jag din jävla idiot? Jag frågade NÄR knät hände då man inte ser det i filmen, och folk påstår att hon då blev medvetslös, ÄNDÅ står hon upp och skriker sekunderna innan hon flyger i marken. Ska det vara så satans svårt att läsa anayla?

// PoK
Citera
2020-07-24, 16:17
Medlem
Minns även fallet förra veckan när ett WT fyllo i Färjestaden körde ihjäl en halv cyklande familj. Det är MYCKET BRA att poliserna är proaktiva mot de här WT råttorna som kör runt och dricker i sina bilar. Finns inget människa i Sverige som sympatiserar med dessa råttor.
Citera
2020-07-24, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hur drar du liknelse mellan en normalt fungerande 21 årig nykter tjej och en snubbe med downsyndrom?
Precis som ja skriver i mina 2 första meningar och där ingår inte "normalt fungerande" utan dom som tycker hon är en idiot, hjärndöd osv får skylla sig själv.
Citera
2020-07-24, 16:37
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
I båda fallen så skyller jag på föräldrarna. Att inte ha bättre koll på en person som är mentalt som en treåring, samt ge ett "vapen" till en sån person är inte speciellt smart.

Ja självklart är det så, att ge en verklighetstrogen pistol-attrapp till en mentalt störd person är idiotiskt, speciellt när det hade varit kriminella i området med vapen som givetvis gör att alla sunda människor fruktar skjutningar.

Noll ansvarskänsla från föräldrarna och sedan anklagar de poliserna för det som skett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in