2020-07-22, 23:10
Medlem
Den MÅ jo ikke ha sotede ruter fordi om den har mye annet ekstrautstyr. Dette er helt opp til kunden, kunden velger selv hva som hukes av på utstyrslista. Vitne nr 1 sa også at denne X3 hadde en blank stor prydende grill. Dette sier meg at det etter all sannsynlighet er snakk om 3 generasjon X3, (X3 G01, fra 2017 og nyere) X3 preface generasjon 1, og X3 facelift generasjon 2 har ikke denne samme markante blanke grillen som facelift G01 fra og med 2017 og nyere.
Senast redigerad av Ronsangel 2020-07-22 kl. 23:23.
Citera
2020-07-22, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Den MÅ jo ikke ha sotede ruter fordi om den har mye annet ekstrautstyr. Dette er helt opp til kunden, kunden velger selv hva som hukes av på utstyrslista. Vitne nr 1 sa også at denne X3 hadde en blank stor prydende grill. Dette sier med at det er snakk om 3 generasjon X3, (X3 G01, fra 2017 og nyere) X3 Generasjon 1, og X3 generasjon 2 har ikke denne markante blanke grillen.

Er enig i at den ikke må ha sota bakruter og at kunden velger selv fra en utstyrsliste, men spørsmålet var mer hvor vanlig det er å ikke ha det på en nyere modell av en godt utstyrt BMW X3.
Citera
2020-07-22, 23:29
Medlem
At den ikke hadde sota ruter bak, gjør det jo bare enda enklere å finne den Generasjon 3..2017 eller nyere, plommerød, blanke ruter og x-drive tanklok.. I mangel på andre bevis i saken, så er det jo uforståelig at politiet ikke sporer denne bilen opp. Den er såpas spesiell at naboer vill kjent den igjen om politiet hadde etterlyst den. Kan være import, men da 95% sangs for at den er importert fra Tyskland.
Citera
2020-07-22, 23:47
Medlem
Jeg sier ikke at det va AEH og kriminelle som satt i bilen. Men ting må avklares:

1. Hvem kjørte bilen?
2. Hvem satt i passasjersete foran?
3. Hvem var kvinna i baksete?
4. Hvem sin bil var / er dette? (reg nr)
5. Hva var formålet med turen, hvor skulle de, og hvor kom de fra?

Så lenge politiet IKKE har svar på ett eller flere av disse spørsmål, så er jo dette helt åpent. Det er på det rene at ingen har meldt seg. To uavhengige vitner har sett dette. De har jo selvfølgelig sett noe, men var det AEH? Jeg syns begge vitnene ser troverdige ut. Åpenbart en oppfatning også Asbjørn Hansen deler med meg.
Citera
2020-07-22, 23:58
Medlem
Citat:
Jeg sier ikke at det va AEH og kriminelle som satt i bilen. Men ting må avklares:

1. Hvem kjørte bilen?

Så lenge politiet IKKE har svar på ett eller flere av disse spørsmål, så er jo dette helt åpent. Det er på det rene at ingen har meldt seg. To uavhengige vitner har sett dette. De har jo selvfølgelig sett noe, men var det AEH? Jeg syns begge vitnene ser troverdige ut. Åpenbart en oppfatning også Asbjørn Hansen deler med meg.

For alt vi vet så kan den historien være fiksjon og da finner man ingenting samme hvor mye ressurser man setter inn, man må på ett tidspunkt avslutte å lete etter halmstrå.
Citera
2020-07-22, 23:59
Medlem
Citat:

1. Hvem kjørte bilen?

Enig. Og med tanke på hvor sjelden kidnappinger er i Norge, så må det jo være en svært sjelden tilfeldighet dersom det ikke var en kidnappingssituasjon Irene i Ås var vitne til da hun på akkurat denne dagen observerte noe som fikk henne til å tenke på at det kunne være en kidnappingssituasjon hun var vitne til.

Jeg tenker at hvis det som Irene var vitne til ikke var en kidnappingssituasjon med AE i baksetet på den bilen, så kan det hende at det var 3 stk GM eller 3 stk medhjelpere av GM som spilte skuespill i den bilen.
Senast redigerad av z-z-z 2020-07-23 kl. 00:27.
Citera
2020-07-23, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Enig. Og med tanke på hvor sjelden kidnappinger er i Norge, så må det jo være en svært sjelden tilfeldighet dersom det ikke var en kidnappingssituasjon Irene i Ås var vitne til da hun på akkurat denne dagen observerte noe som fikk henne til å tenke på at det kunne være en kidnappingssituasjon hun var vitne til.

Som kjent så forsvant AE uten klær, men det kan selvsagt hende de var på en shoppingrunde før de kom til Ås.
Citera
2020-07-23, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Som kjent så forsvant AE uten klær, men det kan selvsagt hende de var på en shoppingrunde før de kom til Ås.
Vi vet ikke hva AE hadde på seg da hun forsvant. GM kan ha hatt med et antrekk til henne som hun ble iført før GM flyttet henne ut fra huset.
Citera
2020-07-23, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Vi vet ikke hva AE hadde på seg da hun forsvant. GM kan ha hatt med et antrekk til henne som hun ble iført før GM flyttet henne ut fra huset.

Feks en Hardangerbunad ?
Citera
2020-07-23, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Feks en Hardangerbunad ?
Feks bl.a. en hvit bluse eller lignende, i tillegg til eventuelle andre klær.

– Han som kjørte satt med en hette, men jeg så ikke så mye av ham. Han som satt i passasjersetet ved siden av, så jeg mer av. Han hadde en sort lue og en sort jakke. Jeg la merke til at kvinnen i baksetet var tynnkledd med tanke på været denne dagen og i forhold til de to i forsetet som hadde ytterklær. Det så ut som at hun kun hadde en hvit bluse.
https://www.tv2.no/a/11499053/

Kanskje hun lå bevisstløs (under et teppe el.l.) i baksetet under første del av transporten, og at hun nylig hadde våknet da Irene og det andre vitnet i Ås gjorde sine observasjoner?
Citera
2020-07-23, 00:45
Medlem
Snork, snork. Skal det skje et gjennombrudd eller må vi vente til 2-årsdagen?

Frykter vi må vente til september eller lignende før det blir noe action. Hva tror folket?
Citera
2020-07-23, 00:47
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrushCandy
For at dette skal ha noe for seg, og at det skulle være koder til en GM, så må jo GM ha vært i huset på disse tidspunktene for å høre oppringingene. Er det sannsynlig? Vil ikke det være litt risikosport å bli igjen i huset så lenge?
Ikke dersom en i familien holdt stand i huset og alle var med på dette. Da hadde de full kontroll på at ingen kom uanmeldt til huset i denne perioden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in