2020-07-21, 07:50
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToorMan
Vem har bestämt det, du?

Så kriminalitet finns BARA i mångkulturen menar du?
Hur närvarande i verkligheten är du då?

För det första har vi ingen mångkultur, jag vänder mig starkt mot det uttrycket, utan det är en monokultur där vi massimporterar människor med i största graden samma trosuppfattning från mena. Lite som att säga att vi har ett multisportlag. Men alla vi tar in i laget är skidåkare. Inte så mycket multisport för det är ändå skidåkare hela högen. Inte så mycket mångkultur heller om du frågar mig. Om Sverige från allra första början hade satsat på att vara mångkulturellt så kanske landet fungerat bättre. Mångkultur har bara blivit ett slitet begrepp helt utan innebörd. Det beskriver en fantasi, det reflekterar inte verkligheten.

Så till svaret på din fråga. Kriminalitet utförd i Sverige av individer som du ger fri lejd rakt in i landet finns BARA i "mångkulturen". Hade dom inte varit här så hade dom inte kunnat begå brott här.

Den här våldtäktsmannen har tidigare våldtagit. Och blev släppt i FÖRTID från sitt straff. Det första han i princip gör när han kommer ut är att överfalla en nioårig flicka med kniv och våldtar henne. Om du sett hennes kläder, hört vittnesmålen från personen som hittade henne, då kan du stå där o propagera för din jävla mångkultur som du kallar det. Bara ett fint ord för att säga människor utan kulturell gemenskap som lever i samma land helt utan samförstånd och intresse för varandra. Just därför begår den ena gruppen sådana avskyvärda brott mot den andra gruppen. Man känner sig inte som en del av oss. Inte pga rasism som idiotjävlar som dig försöker få det till. Rasismen ökar i takt med grova brott. Men i ditt förvridna huvud så ökar grova brott i takt med rasismen. Ja vad kom först, hönan eller ägget.
Citera
2020-07-21, 10:19
Avstängd
PK-befriads avatar
Den som inte stödjer mångkultur är en förintelseförespråkande nazist enligt agendamakarna och att vara en sådan är värre än att utsätta svenskarna för mångkulturellt våld och lidande, i de PK-indoktrinerades sinnen. Svenskarna är sedan länge kuvade och skrämda från vettet av dessa näsvisa agendamakare, propagandiserade från vaggan till graven. Vi få som sluppit undan det mentala slaveriet kan bara prisa våra lyckliga stjärnor.
Citera
2020-07-21, 10:40
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToorMan
1. Vilket är konstaterat, och hur har man gjort det?
2. Vad är "importerat"?
3. Vad är den där "masskriminaliteten"?
4. ALLA som inte är "Ursvenskar" våldtar?

5. Tror allt du yrar om sitter i ditt huvud, endast.
6. Jag tror inte du vet varför du har dessa åsikter, kanske för att andra i din närhet har dem? För att du "blir någon", du får en "identitet"

7. Rasismen har bitit sig fast hårt hos dig...hat föder hat!

1. Genom statistik såklart
2. Mena asylanter
3. Det är den mycket utstickande och överrepresenterade invandringskriminaliteten från mena länder
4. Väldigt få västerlänningar vita utför kriminalitet och vissa brott relativt överrepresenterande ulands importerad kriminalitet
5. Nä, det är bara du som är dåligt påläst om det mesta ang importen .. du får ta reda på fakta helt enkelt..
6. Det är inga åsikter jag skriver om, utan det är sanningen.. Sen att jag tillhör de svenskar som inte vill ha detta i mitt land står jag såklart för.. Och det är en identitet så att säga att jag är nationalist och det har lite och inget med rasism att göra..
7. Kan bara säga att du har fel.. jag bara utgår ifrån importerat folk oavsett utseende, färg och sånt och hur bra de funkar med oss värdbefolkningen på alla fronter relativt.. har många kompisar från lettland, polen , rumänien, ukraina mfl.. själv är jag etnisk svensk..
Rasism är i övrigt så utnött ord som betyder egentligen ingenting iaf hur ni vänsterblivna använder det.. och ingen bryr sig längre om det att ni uttrycker att man är rasist..

Ja jag är rasist då fine tack , jag har inge som helst problem med att vara rasist, snarare så mår jag bättre som människa att va rasist
Citera
2020-07-21, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Minns debatten i Almedalen mellan Gudrun Schyman (what a beauty) och Ann Heberlein (själv sexuellt utsatt, oklart av vem dock) och där AH tittat igenom mängder av övergrepp på pojkar de senaste åren och det var en förkrossande majoritet av förövarna som var afghaner, varvid Gudrun utbrister:

"Jamen alla afghaner våldtar ju inte"

Hittar inte klippet nu. Ja, jag känner mig hatisk - gentemot folk som våldtar barn!

Ja vad svarar man på sånt?
Men nästan alla.
Citera
2020-07-21, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Schyman har rätt i sak. Men är det 100% afghaner som våldtar barn så är det lika fel.

Det är här vettiga personer skiljer sig från våra sinnessjuka politiker och deras anhängare. Tar man in en folkgrupp och helt nya sorters brott uppstår i samband med det finns det inget annat att göra än att omvärdera hur vida det är en bra idé att ha dom i landet. Detta tycks den självgoda pöbeln oförmögna att göra. Dom räddar hellre en liten utlänning än att hålla våra egna ungar säkra. Jag vet vart mina prioriteringar ligger iallafall. Vet dom? Det verkar lite luddigt på den fronten och ofta lutar det åt att dom är redo att sälja oss andra för den nya världsordningen.
Citera
2020-07-21, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sir.hzzz
Ok, jag fattar, du vill få det att låta som om invandrare skyddas, det gör dom inte, fy fan va mycket rasism de får ta emot. Det kan faktiskt vara pga de vita rasisternas rasism som invandrare begår brott. Åsa har berättat vår roll i sveriges fall, vi vill inte ansvara för det, kolla bara vår vaktstyrka! Ju mer man skadar desto starkare vaktstyrka.

Exakt, dom flesta brotten begås för att Svenskarna inte öppnar sig tillräckligt - invandrarna hamnar utanför med inga som helst möjligheter att etablera sig och få ett normalt liv. Det är konstigt att det inte begås mer brott av invandrare faktiskt.
Citera
2020-07-21, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleFish
Det mest avskyvärda med dessa människor är att de vurmar för att hela stan ska krylla med invandrare från MENA förutom just deras kvarter där de jobbar, där deras barn går i skolan, där deras mamma och pappa bor på ålderdomshem - ja där ska det minsann vara kritvitt. Visst är det märkligt? De säger en sak och beter sig åt det totala motsatta.

Gammal unken myt det där om att alla anti-rasister bor fint på söder och inte beblandar sig med invandrare själva. Hur i helvete skulle ett så litet antal människor påverka politiken på ett sånt sätt? Nej, normala svenskar gillar invandrare och vill ha fler. Sen finns det en liten grupp av ekonomiskt svaga, obildade svenska män som SD insett att man kan lura.
Citera
2020-07-21, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
En 9årig, svensk flicka utsattes nyligen för en grov våldtäkt av ett importerat avskum. Enkel logik - om inte denna person befunnit sig i Sverige så hade han inte kunnat begå något brott i Sverige. Ni människor som välkomnar dessa personer till Sverige är i allra högsta grad medskyldiga till de brott som begås. Lika mycket som en knarklangare är skyldig till att någon som brukar droger till slut tar en överdos o dör så är ni skyldiga till mångkulturens alla avigsidor. Eller kan man plocka russinen i kakan?

Är ni inte ytterst ansvariga när mångkulturens negativa sidor drabbar oskyldiga människor? Ni verkar leva efter "logiken" att allt positivt o fint, det är mångkultur. Men alla negativa sidor, dom vill ni inte kännas vid. Då finns det bortförklaringar som aldrig tar slut. Det är givetvis alltid någon annans fel.

Borde inte bara ni som röstar för mångkultur gå ut och be om ursäkt till alla barn o kvinnor som våldtagits, män som misshandlats o mördats, människor som rånats? Hur fan kan man stödja en samhällsreform som skapat så oändligt mycket smärta för så många människor. Människor som aldrig hade drabbats av dessa djävulska levnadsöden om människorna som utsatt dom för dessa brott aldrig befunnit sig här. Inser ni inte att Europas mest frikostiga asylsystem har förstört vårat land och förstört livet för en massa oskyldiga människor?

Som du såg redan i post två i din tråd så stavas den mentala bortförklaringen svenskens rasism. Således tycker inte massimmigrationsanhängarna att det är immigrationen som skapar problemet utan att det istället beror på att svenskar är rasister. Om vi slutar vara rasister så blir alla immigranter snälla som lamm enligt denna logik. Lite förenklat förstås men i grund och botten är det så massimmigrationsanhängare ser på saken.
Citera
2020-07-21, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av americanbamse
Exakt, dom flesta brotten begås för att Svenskarna inte öppnar sig tillräckligt - invandrarna hamnar utanför med inga som helst möjligheter att etablera sig och få ett normalt liv. Det är konstigt att det inte begås mer brott av invandrare faktiskt.

Teorin vederläggs enkelt genom att jämföra olika immigrantkategorier. Enklast är att ta östasiater. De begår färre brott än svenskar. Tvärtom mot MENA-immigranten således.

Sambandet föreligger inte såsom du beskriver det, det beror helt enkelt inte på svenskarna att vissa ickesvenskar begår grova och många brott. Det ser för övrigt ut på likartat sätt i deras hemländer vilket ytterligare pekar på att svenskar inte har något inflytande över vissa immigrantgruppers relativt asociala beteende.
Citera
2020-07-21, 15:38
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sir.hzzz
Ok, jag fattar, du vill få det att låta som om invandrare skyddas, det gör dom inte, fy fan va mycket rasism de får ta emot. Det kan faktiskt vara pga de vita rasisternas rasism som invandrare begår brott. Åsa har berättat vår roll i sveriges fall, vi vill inte ansvara för det, kolla bara vår vaktstyrka! Ju mer man skadar desto starkare vaktstyrka.

Har pratat med flera utländska personer och dessa menar att Sverige måste vara världens mest toleranta land och de har inte blivit utsatta för rasismen, inte från svenskt håll i alla fall.
Citera
2020-07-21, 15:40
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Teorin vederläggs enkelt genom att jämföra olika immigrantkategorier. Enklast är att ta östasiater. De begår färre brott än svenskar. Tvärtom mot MENA-immigranten således.

.

Kan ha att göra med att thailändska kvinnor i giftasålder inte är en särskilt brottsbenägen typ. Ser vi på invandringen från grupper med stor överrepresentation ser vi att yngre män utgör en stor andel av dessa migrantgrupper.
Citera
2020-07-21, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Kan ha att göra med att thailändska kvinnor i giftasålder inte är en särskilt brottsbenägen typ. Ser vi på invandringen från grupper med stor överrepresentation ser vi att yngre män utgör en stor andel av dessa migrantgrupper.

Ja, men menar du alltså att det egentligen inte finns någon skillnad i brottsbenägenhet (i snitt) mellan t.ex. en japansk 23 åring i Sverige och en afghansk? Eller ville du bara skriva lite skit för skojs skull?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in