Citat:
För det första har vi ingen mångkultur, jag vänder mig starkt mot det uttrycket, utan det är en monokultur där vi massimporterar människor med i största graden samma trosuppfattning från mena. Lite som att säga att vi har ett multisportlag. Men alla vi tar in i laget är skidåkare. Inte så mycket multisport för det är ändå skidåkare hela högen. Inte så mycket mångkultur heller om du frågar mig. Om Sverige från allra första början hade satsat på att vara mångkulturellt så kanske landet fungerat bättre. Mångkultur har bara blivit ett slitet begrepp helt utan innebörd. Det beskriver en fantasi, det reflekterar inte verkligheten.
Så till svaret på din fråga. Kriminalitet utförd i Sverige av individer som du ger fri lejd rakt in i landet finns BARA i "mångkulturen". Hade dom inte varit här så hade dom inte kunnat begå brott här.
Den här våldtäktsmannen har tidigare våldtagit. Och blev släppt i FÖRTID från sitt straff. Det första han i princip gör när han kommer ut är att överfalla en nioårig flicka med kniv och våldtar henne. Om du sett hennes kläder, hört vittnesmålen från personen som hittade henne, då kan du stå där o propagera för din jävla mångkultur som du kallar det. Bara ett fint ord för att säga människor utan kulturell gemenskap som lever i samma land helt utan samförstånd och intresse för varandra. Just därför begår den ena gruppen sådana avskyvärda brott mot den andra gruppen. Man känner sig inte som en del av oss. Inte pga rasism som idiotjävlar som dig försöker få det till. Rasismen ökar i takt med grova brott. Men i ditt förvridna huvud så ökar grova brott i takt med rasismen. Ja vad kom först, hönan eller ägget.