2020-07-17, 12:30
Medlem
Ser idag att nästan varannan nystartad tråd ligger i papperskorg och det håller på att bli ohållbart med aktuella ämnen!

Admin! Fixa! Trollen tar över
Citera
2020-07-17, 13:07
Medlem
Skulle kanske bidra lite med att ge förslag på lösningar än att bara klaga om det
Citera
2020-07-17, 13:09
Avstängd
FriendlyNo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanManFixa
Skulle kanske bidra lite med att ge förslag på lösningar än att bara klaga om det
Lösning: "Filtrera papperskorg från nya ämnen".

@TS: Nej, det fina med Flashback är ju att det helt plötsligt finns en tråd som är helt urbota vrickad som man bara måste läsa. Jag skapade faktiskt mitt konto för att få tillgång till papperskorgen. Justdet, vill du slippa trådar som hamnat i papperskorgen i vyn för nya ämnen så kan du bara logga ut.
Citera
2020-07-17, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanManFixa

Du läser inte rubriker?
Citera
2020-07-17, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1

@TS: Nej, det fina med Flashback är ju att det helt plötsligt finns en tråd som är helt urbota vrickad som man bara måste läsa. Jag skapade faktiskt mitt konto för att få tillgång till papperskorgen. Justdet, vill du slippa trådar som hamnat i papperskorgen i vyn för nya ämnen så kan du bara logga ut.

Du har en poäng MEN de som vill läsa papperskorg har en egen kategori.

Vad som händer nu är att bland alla allmänna nya ämnen får papperskorg övertag, vilket ej är syftet med nya ämnen
Citera
2020-07-17, 14:18
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
Ser idag att nästan varannan nystartad tråd ligger i papperskorg och det håller på att bli ohållbart med aktuella ämnen!

Nästan hälften?

Just nu är 17 av de 100 senast startade trådarna korgade.
Citera
2020-07-17, 15:33
Medlem
FiniteLifes avatar
Håller med. Att en tråd hamnar i papperskorgen bör rimligen vara i första hand mellan trådskaparen och moderatorn som korgat den och inte något som ska behöva ligga kvar till allmän beskådning och därmed tränga bort riktiga trådar så dom inte får den exponering dom förtjänar.
Går det att lösa tekniskt så ställer jag mig positiv till det antingen att dom flyttas eller att dom bara är synbara under en viss tid.
Citera
2020-07-17, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1

Nog kan man för min del i alla fall ta bort papperskorgade trådar så de inte syns på AÄ. Man kan ju alltid gå in på papperskorgen för att läsa trådar där om man gillar vrickade trådar.
Citera
2020-07-17, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Exakt! Papperskorgen är ju flashbacks roligaste underforum. Visst, mycket skit men också riktiga guldkorn.
Papperskorgen är alltid det första jag kollar de gånger jag loggar in.

Men nu handlade ju trådstarten om att papperskorgade trådar syns i AÄ.
Citera
2020-07-17, 17:54
Medlem
FB-das1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus

Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Under "Aktuella ämnen" syns just nu inte en enda tråd från papperskorgen.
Citera
2020-07-19, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nästan hälften?

Just nu är 17 av de 100 senast startade trådarna korgade.

Att en kategori dominerar till 17%, näsyan 1/5 är way för mycket
Citera
2020-07-19, 11:08
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Nog kan man för min del i alla fall ta bort papperskorgade trådar så de inte syns på AÄ. Man kan ju alltid gå in på papperskorgen för att läsa trådar där om man gillar vrickade trådar.

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av FB-das1
Under "Aktuella ämnen" syns just nu inte en enda tråd från papperskorgen.

Papperskorgade trådar syns inte i AÄ, så tråden handlar om alla nya trådar i allmänhet.

9 av 100 i korgen just nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in