Var ledig från jobbet idag och var sugen på att laga mat. Skulle göra tacopaj, men glömde köpa den viktigaste ingrediensen - köttfärs. Jag använde mina hemgjorda köttbullar som jag lagade för några dagar sedan som jag frös ner i kylen. Den var väldig krämig och god!
Var ledig från jobbet idag och var sugen på att laga mat. Skulle göra tacopaj, men glömde köpa den viktigaste ingrediensen - köttfärs. Jag använde mina hemgjorda köttbullar som jag lagade för några dagar sedan som jag frös ner i kylen. Den var väldig krämig och god!
Här blev de lite grillad fläskfilé och
en hemmagjord krämig potatissallad
på gräddfil, creme fraiche, majonnäs, grönt äpple, purjolök, gräslök, citronsaft, honung, peppar&salt o lite färsk timjan.
Seinfeld har verkligen många sköna citat.
Häromdagen var det avsnittet när Kramer har gjort Jerry som en figur av Fusilipasta
-Its Fusili-Jerry!
-Why Fusili?
-Because you are silly!
-Im working on you to George. Its gonna be in Ravioli.
Du som skåning äter väl bara honing och gröt? Vore trevligt om du la upp bilder på din honing och din gröt...