2020-07-15, 01:20
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123
Ja, EHs tvärsäkerhet och talförhet i vissa delar, som å så mycket skugga på CL som är sååååå dålig (vilken lycka om det kunde stanna på henne - Titta, titta - CL är ju så mycket sämre tänkte du, det borde de ju alla se! Och glömma prudentliga du...) och sol på CA som är sååå bra, och lugn avslöjar henne som ett själlöst xxx her self.

Oavsett om hennes gärningar är microskopiska eller macroskopiska jämfört med CLs.

Vilken normal människa och mor som helst skulle vara frågande, sökande, tvivlande, ångestriden, sökande i minnet efter tecken, rädd och osäker på omdömet - OM de aldrig sett/kännt/anat något.

Det där förhöret är bland det värsta och mest inkriminerande jag läst.

och det är så bisarrt eftersom CA är åtalad för BP sedan 2011. Det vill säga samma år som de har blivit ett par. Det är helt osannolikt att hon inte sett eller misstänkt något under alla år
Citera
2020-07-15, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
och det är så bisarrt eftersom CA är åtalad för BP sedan 2011. Det vill säga samma år som de har blivit ett par. Det är helt osannolikt att hon inte sett eller misstänkt något under alla år

Hon vet. Och till skillnad från CL och CA så bedriver hon sin oskyldighetskampanj helt civilt as we speak.

Vakna släkt och vänner. Läs förhöret. Tänk.
Senast redigerad av Pellets123 2020-07-15 kl. 01:30.
Citera
2020-07-15, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets123
Hon vet. Och till skillnad från CL och CA så bedriver hon sin oskyldighetskampanj helt civilt as we speak.

Vakna släkt och vänner. Läs förhöret. Tänk.

Jag fick samma känsla av förhöret.. och drar en parallell till mig själv att jag hade varit mer "men kan det vara sant?" Och som någon beskriver tidigare att ifrågasätta om mina barn blivit utsatta för något.. här lyser manipulationen igenom och E bara blånekar att han någonsin betett sig märkligt.. även om man är chockad och initialt inte tror på anklagelserna så tänker jag att reaktionen bör varit annorlunda (?) .. frågan är; visste E om att man även hittat bp i CAs enheter då vid tidpunkten av förhöret?
Citera
2020-07-15, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Jag fick samma känsla av förhöret.. och drar en parallell till mig själv att jag hade varit mer "men kan det vara sant?" Och som någon beskriver tidigare att ifrågasätta om mina barn blivit utsatta för något.. här lyser manipulationen igenom och E bara blånekar att han någonsin betett sig märkligt.. även om man är chockad och initialt inte tror på anklagelserna så tänker jag att reaktionen bör varit annorlunda (?) .. frågan är; visste E om att man även hittat bp i CAs enheter då vid tidpunkten av förhöret?

Måste förtydliga känner jag; jag menar att CA manipulerat E till att inget någonsin är hans eget fel eller ansvar.. Han kan aldrig göra fel. Allt är CLs fel.. att han var otrogen och nu det här.. det kan vara en orsak att hon är bombsäker på att han är oskyldig. Frågan är ju hur hon ställer sig till allt detta nu med facit i hand.. CAs förhör är ju också sån typisk "det är alla andra det är fel på, inte mig.."
Citera
2020-07-15, 09:44
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Måste förtydliga känner jag; jag menar att CA manipulerat E till att inget någonsin är hans eget fel eller ansvar.. Han kan aldrig göra fel. Allt är CLs fel.. att han var otrogen och nu det här.. det kan vara en orsak att hon är bombsäker på att han är oskyldig. Frågan är ju hur hon ställer sig till allt detta nu med facit i hand.. CAs förhör är ju också sån typisk "det är alla andra det är fel på, inte mig.."

Kan också vara så att hon vetat om hela tiden att han gillar att titta på bp men uppfattat honom som så snäll,och trott att han aldrig skulle göra något mot ett barn på riktigt, och nu när allt kommer fram vill hon inte erkänna för omgivningen att hon har vetat hela tiden att han är pedofil.

Vad gäller CA så har han själv vetat om det hela tiden också,säkert ända från tonåren,men det är ju inget man pratar öppet om.
Citera
2020-07-15, 09:57
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justinai
Var otydlig. Porrsida ja.

Om det stämmer måste den ju fram. Vidrigt men det är ju förvisso allt annat 7 det här fallet också.
Citera
2020-07-15, 13:08
Medlem
Vart finner jag FUP?
Citera
2020-07-15, 13:32
Medlem
Poogles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Kan också vara så att hon vetat om hela tiden att han gillar att titta på bp men uppfattat honom som så snäll,och trott att han aldrig skulle göra något mot ett barn på riktigt, och nu när allt kommer fram vill hon inte erkänna för omgivningen att hon har vetat hela tiden att han är pedofil.

Vad gäller CA så har han själv vetat om det hela tiden också,säkert ända från tonåren,men det är ju inget man pratar öppet om.

CL har väl också hintat i något förhör om att "CA och E också har gjort vidriga saker" mot sina gemensamma barn.
Kanske finns någon sanning i det...
Citera
2020-07-15, 13:39
Medlem
Läste stora delar av fupen i natt, sjukt spännande att läsa förhören.

Jag är lite undrande kring ca och hans familj.

Morfaren som dog verkar lite märklig, hade en massa lösenordsskyddade datorer som ca ärvde och blåste diskarna på.
Hela den biten känns konstig i förhören.
Kan morfar ha nåt lik i garderoben som han försöker dölja?
Jag är nog inne på att ca är en riktigt ful fisk och att cl är borderline delux som när de möttes ordnade till en riktigt toxisk relation.
Det vore märkligt om inte ca har gjort fula grejer med barn innan han teamade ihop med cl.
Citera
2020-07-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen

Morfaren som dog verkar lite märklig, hade en massa lösenordsskyddade datorer som ca ärvde och blåste diskarna på.
Jag är nog inne på att ca är en riktigt ful fisk och att cl är borderline delux som när de möttes ordnade till en riktigt toxisk relation.
Det vore märkligt om inte ca har gjort fula grejer med barn innan han teamade ihop med cl.
Alldeles riktigt! Självklart är han pedofil sen länge. Vore mkt konstigt om han börja leva ut det för 2 år sen, med en helt ny tjej dessutom, precis i början av ett förhållande! Då han samlat bp i 9 år, är han ingen färsking. Emmas märkliga förhör tyder oxå på att det är mkt dolt under ytan. Synd det inte finns bevis för tiden med Emma, el tiden CL och CA var sambos.
Citera
2020-07-15, 14:01
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:

Någon "massa lösenordsskyddade datorer" var det väl inte. Handlade om en laptop. Du spekulerar och läser in lite mycket i det där. Förmodligen hade gubben ett lösenord för att komma in i Windows, likt säkert 95 % av alla människor har som köper en dator idag.
Citera
2020-07-15, 14:02
Medlem
Rumpis78s avatar
Citat:

Kanske blev CA våldtagen av morfar under uppväxten?? Kanske hade han inspelad bp på sina lösenordsskyddade datorer?? Endast spekulation...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in