Citat:
Ursprungligen postat av
Utredaren
Ja, det är nog som du säger i mångt och mycket.
Jag kan inte kommentera i detalj de exempel du tar upp för jag har inte nagelfarit dom.
Det tar mig en halv till en dag att göra ett väl genomarbetat inlägg och när jag postat det så blir det ingen respons utan en uppsjö av politiska inlägg.
Jag är inte intresserad av politik och mig gör det inget vilken politisk övertygelse GM hade eller har nu. Det är orätt under alla omständigheter att mörda någon vem det än är.
Tack!
Det är så precist.
Personligen ( och jag skrev det också här i tråden för typ ett år sedan) blev slutet på PU ungefär som jag befarade. Lösningen,med en liten twist då.
Här dominerar SE som GM- Juniupplagan, samtidigt som Teutenberg släpper sin bok med sitt rysslandsspår -Juniupplagan, och tråden (säkert också på andra sajter där man utreder MOP) har belamrats med städgruppen-Juniupplagan.
Tillkommit finner vi; Massmedias hjärntvättar-service och resterande i maktpositionens- locket på (tystnaden).
Vissa här har fortfarande ett hopp om att kunna lösa MOP med ny information, men Dessvärre ser jag i nära förlängning, också angrepp på t.ex. den här kanalen. Man kommer helt enkelt att förbjuda,eller försvåra informationsutbudet, så till den grad att det blir omöjligt/meningslöst att ens försöka.
Jag är bergfast i min övertygelse att: 1.Man har alla fakta och har diplomatiskt kommit till ett avslut. 2.Man nu är i fasen att tysta det svenska folket med två GM (välj och vraka -gurgla &skölj).
Behövs inte mer. Jo, tysta vettvillingarna som aldrig ger sig.
Och som jag också nämnt, sätt in: "
kommer att skaka Sverige i dess Grundvalar" i din tänkta GM/Grupp. Uppfyller det inte målet så är den lösning fel.
Det är ingen slump att vår ELIT yttrat detta och liknande. (det var det närmaste sanningen de kunde gå, utan något ytterligare, men ändock med sitt egna erkännande) 34år och nu med presenterat resultat bekräftar ovanstående.